بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

راهنمای کامل تحقیق در مورد یک شرکت خارجی

ویژگی تحقیق شرکت

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تحقیق در مورد کارفرمایان بالقوه برای جستجوی کار موثر حیاتی است. این تحقیق در سه زمان مهم در طول جستجوی شغل مفید است: اول زمانی که تصمیم می‌گیرید برای چه نوع کارفرمایی کار کنید، سپس زمانی که آماده درخواست هستید، و در نهایت زمانی که در حال مصاحبه و دانش خود هستید. شرکت مورد آزمایش قرار می گیرد.

نحوه تحقیق در مورد یک شرکت

  1. به دنبال شرکت هایی باشید که ارزش های شما را به اشتراک می گذارند.
  2. مزایای کارکنان تحقیقاتی که شرکت فراهم می کند.
  3. در مورد عملیات تجاری شرکت اطلاعات کسب کنید.
  4. درباره رهبری شرکت تحقیق کنید.
  5. تحقیقات خود را به اخبار و رویدادهای اخیر گسترش دهید.
  6. از شبکه خود نظر بخواهید.
  7. عناوین اخبار را برای پرچم قرمز اسکن کنید.
  8. زمان لازم را برای تحقیق صحیح در نظر بگیرید.
  9. اخبار محلی مرتبط، انجمن ها و مجلات تجاری را مرور کنید.
  10. نوع شرکتی را که می خواهید در آن کار کنید، بدانید.
  11. در نحوه به اشتراک گذاری تحقیقات خود در مصاحبه استراتژیک باشید.

۱. به دنبال شرکت هایی باشید که ارزش های شما را به اشتراک می گذارند

به غیر از حقوق و مزایا، ۴۳ درصد از کاندیداها می گویند که به دلیل کار معنی دار جذب یک شغل جدید شده اند.¹ با تحقیق در مورد ماموریت اصلی یک شرکت، نه تنها مطمئن می شوید که آنها اهداف روشنی دارند، بلکه اهدافی را که با علایق و علایق شما همخوانی دارند، تضمین می کنید.

اگر به دلایل اجتماعی، ابتکارات تنوع یا نوآوری اهمیت می دهید، شرکتی را انتخاب کنید که با آنها همسو باشد. صفحات شرکت ایندید اطلاعات دقیقی را در مورد شرکت های سراسر جهان ارائه می دهد. نظرات کارمندان گذشته و حال را در زمینه هایی مانند فرهنگ شرکت، حقوق، پیشرفت شغلی و تعادل کار/زندگی بخوانید.

۲. تحقیقات کارکنان مزایای شرکت فراهم می کند

برای جذب کارکنان بالقوه، شرکت‌ها اغلب مزایای مراقبت‌های بهداشتی و سایر مزایا، از جمله گزینه‌های سهام، برنامه‌های کاری انعطاف‌پذیر، یا امکانات منحصربه‌فرد در محل را که ممکن است شامل سالن‌های ورزشی یا کافه تریا باشد، افشا می‌کنند.

در صفحه شرکت Indeed یک کارفرما ، بخشی برای پرسش و پاسخ وجود دارد. می توانید آنچه را که دیگران در مورد مزایا می گویند همراه با مکالمات در مورد فرآیند استخدام و مصاحبه و فرهنگ شرکت مشاهده کنید. شما حتی می توانید یک سوال از خودتان بپرسید. همچنین، صفحات مشاغل و درباره ما را در وب سایت یک شرکت و همچنین کانال های رسانه های اجتماعی آنها را مرور کنید.

۳. در مورد عملیات تجاری شرکت اطلاعات کسب کنید

چگونه شرکت پول در می آورد؟ چه کسی محصولات یا خدمات آنها را خریداری می کند و آیا آنها رتبه بالایی دارند؟ آیا این شرکت یک استارت آپ است یا اگر مدتی است که در کسب و کار بوده است، در طول زمان چگونه رشد کرده است؟ این شرکت در چه صنعتی است؟ پاسخ به این سؤالات به شما ایده می دهد که این تجارت چقدر پایدار است، برخی از نگرانی های فوری آنها ممکن است چیست و چگونه می توانید در موفقیت آنها نقش داشته باشید.

برای شرکت‌های عمومی، می‌توانید این اطلاعات را از وب‌سایت شرکت دریافت کنید و همچنین به اطلاعات مالی خاص، مکان‌های اداری دسترسی داشته باشید و نحوه ساختار شرکت را بیاموزید. شرکت های دولتی معمولا گزارش های سالانه و سایر اسناد مالی عمومی را به صورت آنلاین ارسال می کنند. همچنین می‌توانید با منابعی مانند Crunchbase مشورت کنید تا در مورد بودجه، ادغام و تملک، و همچنین چشم‌انداز رقابتی اطلاعات کسب کنید.

به دنبال اطلاعاتی باشید که به شما کمک می‌کند به سؤالات مربوط به صنعت پاسخ دهید و اینکه شرکت مورد تحقیق چگونه می‌تواند پیشروی کند یا پیشتاز خود را حفظ کند.

۴. درباره رهبری شرکت تحقیق کنید

هنگامی که یک شرکت علاقه شما را جلب می کند، باید بدانید چه کسی پیشرو است. با مطالعه صفحه «درباره ما» و بیوگرافی کارمندان در وب سایت شرکت، درباره کارمندانی که موقعیت های معتبری در شرکت دارند تحقیق کنید. پروفایل رسانه های اجتماعی مدیران و مدیران بخش را جستجو کنید – پست های آنها چگونه است؟ آیا آنها به نمایندگی از برند یا کار در این صنعت افتخار می کنند؟ ممکن است با برخی از رهبران شرکت مصاحبه شده باشد یا کتاب ها و مقالاتی نوشته باشند که به شما بینشی در مورد تفکر آنها می دهد.

۵. تحقیقات خود را به اخبار و رویدادهای اخیر گسترش دهید

وب‌سایت، وبلاگ و رسانه‌های اجتماعی یک شرکت راه‌های بسیار خوبی برای یادگیری در مورد یک شرکت هستند، اما شما همچنین می‌خواهید دیدگاهی خارجی داشته باشید. برای به‌روزرسانی‌های اخیر درباره شرکت و رقبای آن، پوشش خبری عمومی و نشریات صنعتی خاص را جستجو کنید. اسکن انجمن های مشتریان و بررسی های محصول نیز می تواند به شما در سنجش اعتبار یک شرکت یا محصولات آنها کمک کند.

۶. از شبکه خود نظر بخواهید

نظرات دوستان و همکاران قابل اعتماد و قابل اعتماد را جویا شوید. بعد از اینکه تحقیقات خود را انجام دادید، آنچه را که آموخته اید با شبکه خود در میان بگذارید. از افرادی که می شناسید بخواهید اطلاعاتی در مورد فرهنگ شرکت خودشان و اینکه آیا فرصت هایی وجود دارد یا خیر. اگر اخیراً فارغ التحصیل شده اید و شبکه خود را از ابتدا می سازید، از مشاوران دانشگاه نام فارغ التحصیلانی که در شرکت های مورد نظر شما کار می کنند بپرسید. در نظر داشته باشید که برای یک قهوه سریع با این افراد تماس بگیرید.

۷. عناوین اخبار را برای پرچم قرمز اسکن کنید

این ایده خوبی است که سرفصل ها را برای تغییرات عمده در گذشته اخیر یک شرکت بررسی کنید. به هر رویداد مهمی مانند اخراج گسترده کارکنان، ادغام یا خرید شرکت‌ها، مدیر عامل جدید و غیره توجه کنید. چنین تغییراتی می‌تواند فرصت‌هایی را به همراه داشته باشد، اما همچنین می‌تواند منجر به کاهش روحیه کارکنان شود و محیط کاری ناآرامی را در پی آن‌ها ایجاد کند. با توجه ادامه بدهید.

۸. زمان لازم را برای تحقیق صحیح در نظر بگیرید

توجه به این نکته مهم است که این تحقیق زمان بر است. اگر نمی‌توانید چند ساعت را در یک زمان اختصاص دهید، آن را به بلوک‌های ۲۰ دقیقه‌ای تقسیم کنید. هر بلوک را به تحقیق در بخش متفاوتی از شرکت اختصاص دهید. در اینجا مثالی از شکلی است که تقویم تحقیقاتی شما ممکن است داشته باشد:

یک راهنما اگر چند نکته عیب یابی نداشته باشد کمک چندانی نخواهد کرد. اگر راه خود را گم کردید یا به دیوار برخورد کردید، در اینجا چند پیشنهاد نهایی برای بازگرداندن شما به مقصد وجود دارد:

۹. اخبار محلی مرتبط، انجمن ها و مجلات تجاری را مرور کنید

اگر علاقه مند به کار در یک شرکت خصوصی کوچکتر هستید، ممکن است در ردیابی اطلاعات آنلاین با مشکل مواجه شوید. خوشبختانه، هزاران منبع رسانه ای – از جمله اخبار ملی و محلی، نشریات تجاری، مجلات تجاری، انجمن ها و وبلاگ ها – وجود دارند که مقالات و بررسی های محصول را ارائه می دهند. همچنین، دفاتر اتاق بازرگانی محلی یا Better Business Bureau را امتحان کنید .

۱۰. نوع شرکتی که می خواهید در آن کار کنید را بدانید

اگر تازه فارغ التحصیل دانشکده/دانشگاه (یا کالج های خارج از ایران) هستید یا در حال گذار حرفه ای هستید، ممکن است بخواهید با ایجاد فهرستی از صنایعی که به بهترین وجه با دانش، مهارت ها و علایق شما مطابقت دارند، شروع کنید. دفتر کار فهرست جامعی از صنایع را برای شروع تهیه کرده است. همچنین می‌توانید بهترین مکان‌های کار Indeed را کاوش کنید. بر اساس رتبه‌بندی‌های صنعت و شرکت پیمایش کنید تا سازمان‌های مختلفی را بیابید که با اهداف جدید شما مطابقت دارند.

۱۱. در نحوه به اشتراک گذاشتن تحقیقات خود در مصاحبه استراتژیک باشید

پس از آموختن همه چیز در مورد یک شرکت، ممکن است وسوسه شوید که این اطلاعات جدید را در طول مصاحبه به نمایش بگذارید. اما مطمئن باشید که این کار را به صورت استراتژیک و به نفع خود انجام می دهید. از اطلاعاتی که آموخته اید برای ارتباط دادن مهارت ها و تجربه خود به شرح شغل، اهداف بخش و چشم انداز شرکت در طول مصاحبه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برخی از اطلاعاتی که پیدا کرده اید ممکن است قدیمی باشد. اگر اطلاعات حساسی را در تحقیقات خود پیدا کرده اید، قبل از مطرح کردن آن در گفتگو با دقت فکر کنید. ایجاد یک موقعیت ناخوشایند با مدیر استخدام با تلاش برای نشان دادن استعدادهای تحقیقی خود ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.

تحقیقات شرکتی زمانی است که برای توسعه دانش یک سازمان، آماده شدن برای مصاحبه ها و نوشتن یک نامه پوششی چشمگیر صرف می شود. همچنین به شما کمک می کند تا در مورد اینکه آیا یک شرکت برای شما مناسب است یا خیر، تصمیم آگاهانه بگیرید.

تحقیقات خود را با صفحات شرکت Indeed شروع کنید و با کارفرمایان بالقوه با نظرات، انجمن‌های پرسش و پاسخ و موارد دیگر آشنا شوید.


¹ Decipher/FocusVision از طرف Indeed، n=3843

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *