نماد سایت ایوسی

۲۰ نقل قول برای ایجاد انگیزه در تیم فروش شما

نقل قول های انگیزشی فروش

نقل قول های انگیزشی فروش

ایجاد انگیزه در محل کار می تواند منجر به رضایت شغلی بیشتر، بهبود عملکرد و دستیابی به هدف شود. درک نحوه ایجاد انگیزه در تیم فروش می تواند به حفظ کارکنان، افزایش فروش کلی و رشد سود شرکت کمک کند.

در این مقاله از ایوسی، از نقل قول ها برای بحث در مورد راه های مختلف برای ایجاد انگیزه در تیم فروش خود استفاده می کنیم.

چرا انگیزه برای فروش مهم است؟

استفاده از انگیزه در فروش می تواند به فروشندگان کمک کند تا مهارت های خود را بهبود بخشند و نتایج بهتری برای شرکت شما ایجاد کنند. هنگامی که به تیم فروش خود انگیزه می دهید، اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهید، به آنها اجازه می دهید تا بدانند برای شرکت و اهداف آن مهم هستند، آنها را برای مواجهه با رد احتمالی تجهیز می کنید و به حرکت رو به جلو ادامه می دهید و کار تیمی را ارتقا می دهید. به دلیل ماهیت اغلب ناپایدار یا غیرقابل پیش بینی فروش، انگیزه دادن به نمایندگان فروش شما به ویژه در طول فصل خارج از فصل برای حفظ علاقه و وفاداری خود به شرکت، حتی زمانی که کار و تولید کند است یا اعتراضات زیاد است، بسیار مهم است.

مطالب مرتبط: نحوه بهبود انگیزه فروش (با مثال)

۲۰ نقل قول برای انگیزه تیم فروش

نقل قول های انگیزشی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای رهبری و تشویق تیم فروش خود استفاده کنید، از جمله:

۱. “تلاش، برنده شدن در لحظه است.” – دن والدشمیت

اگر تیم فروش شما تلاش می کند، این به خودی خود نوعی موفقیت است. تمرکز بر اقداماتی که تیم شما در جهت اهداف فروش انجام می دهد می تواند به کاهش اضطراب کمک کند زیرا آنها قابل پیش بینی تر و قابل کنترل تر از نتایج فروش هستند. می‌توانید تلاش‌هایی را برای یافتن و بستن فروش‌ها، مانند انجام تحقیقات، یافتن سرنخ‌ها، برقراری تماس‌های سرد و تکمیل مهارت‌های ارائه و ارتباط برای ایجاد انگیزه در تیم برای فروش، تشویق و جشن بگیرید.

۲. “وقتی مردم این همه تعریف و تمجید را به من می دهند، از آنها تشکر می کنم، اما باز هم به اتاقم برمی گردم و تمرین می کنم.” – بی بی کینگ

قدردانی از تیم خود با افزایش انگیزه و بهبود رضایت از کار، حفظ کارکنان را افزایش می دهد. با قرار دادن ستایش عمومی به عنوان سنگ بنای استراتژی انگیزه خود، می توانید کارکنان خود را تشویق، شاد و در تلاش برای موفقیت مستمر و بالا نگه دارید. نکاتی برای ستایش و نشان دادن قدردانی عبارتند از:

۳. “کسی شوید که نتایج مورد نظر شما را به خود جلب کند.” – جیم کاتکارت

بهترین راه برای حفظ انگیزه تیمتان این است که خودتان مثبت باشید. به تیم خود نشان دهید که چگونه با نگرش و موفقیت خود به برتری و موفقیت دست پیدا کند. سعی کنید مطمئن شوید که گفتار و اعمال شما منطبق است و منعکس کننده ماموریت و ارزش های شرکت است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ سبک رهبری رایج برای محل کار (به علاوه نحوه یافتن سبک خود)

۴. «رهبری متعلق به کسانی است که آن را به دست می گیرند». – شریل سندبرگ

وظایف یا مسئولیت های بیشتری را به رهبران تیم یا سایر افرادی که ابتکار عمل برای رشد از خود نشان می دهند محول کنید. ایده این است که وقتی به کارمندان خود کنترل مناسبی بدهید، آنها احساس مالکیت و وفاداری به تیم خواهند داشت. سپس این امر باید آنها را تشویق و تشویق کند که عملکرد خود را افزایش دهند تا به شما، خود و تیم ثابت کنند که می توانند به دست بیاورند و به دیگران کمک کنند.

۵. «جایی که خنده کم باشد موفقیت کم است». – اندرو کارنگی

کارمندان وقتی در محیطی شاد کار می کنند مشتاقانه منتظر هستند که سر کار بیایند. این شادی می تواند گسترش یابد و بر افراد در سراسر شبکه اجتماعی شما تأثیر بگذارد، به این معنی که شادی کارمندان می تواند به افراد بالقوه نیز گسترش یابد. با مثبت نگه داشتن شرایط، می توانید به افزایش بهره وری، فروش و رضایت مشتری تیم خود کمک کنید، که منجر به افزایش درآمد برای شرکت می شود.

۶. “برای افزودن ارزش به دیگران، ابتدا باید برای دیگران ارزش قائل شد.” – جان سی. ماکسول

یک راه ساده برای درگیر نگه داشتن کارکنان و احساس اینکه آنها واقعاً بخشی از تیم هستند، یادگیری در مورد آنها است. این می تواند شامل شناخت نقاط قوت و ضعف فردی آنها باشد که می تواند به شما کمک کند تیم خود را بهتر رهبری کرده و انگیزه دهید. پرسیدن سوال، برنامه ریزی برای گردهمایی های اجتماعی شرکت و کار در کنار آنها راه های بسیار خوبی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارمندان است.

۷. “شش ساعت به من فرصت دهید تا یک درخت را قطع کنم و من چهار ساعت اول را صرف تیز کردن تبر خواهم کرد.” – آبراهام لینکولن

فروش شامل چیزی بیش از فروش نیست. تیم شما باید همه چیزهایی را که برای موفقیت نیاز دارند داشته باشد. به کارکنان خود ابزار مناسبی بدهید تا به آنها در دستیابی به اهداف فروش کمک کند. منابع ارائه شده باید نیازهای کارکنان شما و اهداف شرکت را هدف قرار دهند. محتوای بازاریابی وسیله ای عالی برای تبلیغ برند شرکت و کمک به ارتباط تیم شما با مشتریان بالقوه است.

۸. «با مرد همانطور که هست رفتار کن و او همانگونه که هست خواهد ماند. با یک مرد آنطور که می تواند و باید باشد رفتار کنید و او همان طور که می تواند و باید باشد خواهد شد.» – استفن آر. کاوی

وقتی کارمندان بدانند از آنها چه انتظاری می‌رود و چه کاری باید انجام دهند، می‌توانند اهداف مشخص‌تری را تعیین کنند تا استانداردهای بالاتری برای خود داشته باشند و منجر به عملکرد بهتر شوند. ارتباط با تیم شما باید همیشه واضح و ثابت باشد. اگر همه چیز تغییر کرد، مهم است که در مورد آن تغییرات صادق باشید و در اولین فرصت مناسب آنها را اعلام کنید.

۹. «زندگی به تناسب شجاعت فرد کوچک یا بزرگ می شود». – آنائیس نین

برای رسیدن به سطوح جدیدی از موفقیت، مایل به ریسک کردن باشید. پس از طوفان فکری، به کارمندان خود اجازه دهید تا ایده های جدیدی را که به عنوان یک تیم ارائه می دهند، امتحان کنند. جلسات طوفان فکری را هدف قرار دهید تا بر رفع نیازهای مشتری برای رسیدن به اهداف فروش یا سایر اهداف بهبود عملکرد تمرکز کنید. به احتمال زیاد، پس از آزمایش آنها، برخی از ایده ها به رشد و اجرای کارآمدتر کسب و کار کمک می کنند.

۱۰. «به وعده های خود عمل کنید و ثابت قدم باشید. آدمی باش که دیگران می توانند به آن اعتماد کنند.» – روی تی بنت

برای تیم فروش شما مهم است که به شما اعتماد کنند تا بدانند شما بهترین منافع را در دل دارید. کارمندان باید احساس کنند که می توانند برای حل مشکلات و ایجاد اهداف با شما صریح و صادقانه صحبت کنند و این تنها در صورتی امکان پذیر است که بتوانند به شما اعتماد کنند. شما می توانید با شفافیت، مستقیم، سازگار و پرورش دادن، اعتماد خود را با تیم خود ایجاد و حفظ کنید.

۱۱. “کارهای بزرگ با یک سری کارهای کوچک انجام می شود.” – ونسان ون گوگ

برای اینکه یک تیم موثر باشد، هر عضو باید از هم تیمی های خود حمایت کند. تمرینات تیم سازی یک راه عالی برای گرد هم آوردن تیم و ترغیب آنها به تعامل، ایجاد مهارت و سرگرمی با یکدیگر است. تاکید بر تلاش های تیم سازی منجر به افزایش اعتماد، روحیه، رضایت شغلی و حفظ کارکنان می شود. ایده این است که فعالیت ها را برای ایجاد تعادل بین مشارکت هر فرد و نیازهای کلی تیم هدایت کند.

۱۲. “هدف رویایی است با ضرب الاجل.” – ناپلئون هیل

مهم است که در محل کار اهدافی را تعیین کنید تا به شما کمک کند در انجام وظایف خود بمانید و پیشرفت را به سمت بهبود عملکرد پیگیری کنید. اهداف باید هم کوتاه مدت و هم بلندمدت باشند تا شما پیش بینی ها و مقاصدی روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه داشته باشید که شما و تیمتان می توانید به طور منظم آنها را جشن بگیرید یا فورا تصحیح کنید. تحقیقات نشان می دهد که داشتن اهداف در کار به از بین بردن سردرگمی، مشارکت دادن کارکنان و مستقیم عملکرد کمک می کند.

مطالب مرتبط: نحوه تعیین و دستیابی به اهداف

۱۳. “شما می توانید هر آنچه را که می خواهید در زندگی داشته باشید اگر به اندازه کافی به دیگران کمک کنید تا به آنچه می خواهند برسند.” – زیگ زیگلار

وقتی کارمندان مجبور نباشند نگران سلامتی، زندگی خانگی و مالی خود نباشند، می‌توانند تمرکز بهتری داشته باشند و عملکرد خوبی در کار داشته باشند. چک حقوق کارمند مهم است، اما مزایا اغلب به کارگران احساس امنیت بیشتری می دهد. یک مطالعه نشان می دهد که کارکنانی که از مزایای خود راضی هستند، دو برابر بیشتر احتمال دارد که از رضایت شغلی برخوردار شوند.

مزایا می تواند شامل موارد زیر باشد:

۱۴. “آنچه می بینید نه تنها به آنچه می نگرید بستگی دارد، بلکه به این بستگی دارد که از کجا نگاه می کنید.” – جیمز دیکن

اجازه دادن به کارمندان برای ارائه بازخورد برای دریافت دیدگاه های مختلف مفید است. مدیران موثر و رهبران تیم درک می کنند که اعضای تیم آنها شخصیت ها، سبک های یادگیری و ایده های متفاوتی دارند. انعطاف پذیر بودن برای برآوردن این نیازهای مختلف می تواند روابط حرفه ای را بهبود بخشد، اعتماد را افزایش دهد و به کارکنان شما کمک کند که در این فرآیند مشارکت داشته باشند. همچنین به شما کمک می کند تا به بهترین نحو با هر یک از اعضای تیم خود ارتباط برقرار کنید و به آنها آموزش دهید تا عملکرد را به حداکثر برسانند.

۱۵. “ما گوسفندان گله می کنیم، گاو می رانیم، مردم را رهبری می کنیم، مرا هدایت کن، دنبالم کن، یا از سر راه من برو.” – جورج اس. پاتون

برای به دست آوردن درک کامل از آنچه کار می کند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد، ایده آل است که در سطح تیم خود قرار بگیرید و در کنار آنها کار کنید تا واقعاً آنچه را که تجربه می کنند تجربه کنید. این همچنین به شما فرصتی می‌دهد تا از نزدیک نقاط قوت و ضعف هر یک از اعضای تیم و مهارت‌هایی را که در حال حاضر دارند یا به چه آموزش‌های اضافی نیاز دارند، ببینید. دانستن اینکه کارکنان شما چگونه وظایف خاصی را انجام می دهند و نحوه عملکرد و برقراری ارتباط آنها در زمینه یا در محل کار، می تواند به شما کمک کند تا آنها را بهتر به موفقیت هدایت کنید.

۱۶. “تقریباً همه چیز دوباره کار می کند اگر آن را برای چند دقیقه از برق بکشید … از جمله شما.” – آن لاموت

استراحت های روزانه منظم فواید زیادی برای کارکنان شما دارد، از جمله بهبود رفاه ذهنی، زمان بیشتر برای عادات سالم مانند ورزش و مراقبت از خود، افزایش خلاقیت، بهره وری بالاتر و رضایت شغلی بیشتر. همچنین، خرابی برای فروشندگان فرصت هایی را برای شبکه سازی فراهم می کند. تیم خود را تشویق کنید تا برای کاهش استرس، شارژ مجدد، ملاقات با افراد جدید و به دست آوردن چشم اندازهای جدید یا الهام بخش استراحت کنند.

۱۷. “به گونه ای رفتار کنید که گویی کاری که انجام می دهید تفاوت ایجاد می کند. – ویلیام جیمز

این کمک می کند تا معنایی را پشت سر آنچه که تیم شما انجام می دهد قرار دهید تا آنها بتوانند احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دهند داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که تیم شما از تأثیر محصول یا خدمات و شرکت شما به طور کلی در زندگی مردم و جامعه بر انگیزه و بهره وری آنها مؤثر است. ایجاد یک ماموریت و ارزش های شرکتی یک راه عالی برای شروع است، و سپس به کارکنان خود اجازه دهید ماموریت ها و ارزش های موجود در کسب و کار را ببینند.

۱۸. «برای اینکه بتوانید بر جامعه تأثیر بگذارید و عامل تغییر باشید، باید خود را برای خدمت در دسترس قرار دهید». – یکشنبه آدلجا

فروش یک تجارت سریع است و موقعیت های فروش اغلب غیرقابل پیش بینی است و می تواند به سرعت تغییر کند. برای شما مهم است که آماده باشید و بخواهید بدون هشدار به تک تک اعضای تیم خود کمک کنید. اگر آنها به دنبال راهنمایی هستند، باید برای پاسخ به سؤالات آنها و ارائه راه حل های سریع در دسترس باشید.

۱۹. “رهبران می توانند اجازه دهند شما شکست بخورید و در عین حال اجازه ندهند شما شکست بخورید.” – استنلی مک کریستال

اغلب به کارمندان خود یادآوری کنید که آنها برای برنامه ریزی، عمل و دستیابی به آنچه که بهترین تصمیم را برای آنها می بینند، آزادی عمل دارند. همچنین به آنها اطلاع دهید که می توانند در صورت نیاز به تیم یا مدیریت تکیه کنند، اما این استقلال را دارند که بتوانند به تنهایی مسائل را کشف کنند. خودمختاری در محل کار، یا اینکه به کارمندان خود بفهمانید که باور دارید آنها قادر و ارزشمند هستند، می تواند به افزایش مسئولیت پذیری، انگیزه، خلاقیت، بهره وری و شادی کمک کند و منجر به تغییر مثبت در رفاه و رضایت شغلی شود.

۲۰. “جایی، چیزی باورنکردنی در انتظار شناخته شدن است.” – کارل سیگان

وقتی کارمندانی دارید که علاقه مند به پیشرفت و پیشرفت هستند، می توانید مسئولیت ها، راهنمایی ها و آینده ای را برای آنها قائل شوید. همچنین، اکنون سعی کنید فعالیت‌های روزانه‌شان را به روش‌هایی مرتبط کنید که از طریق آن‌ها برای پیشرفت آنها مفید باشد. به تیم خود کمک کنید گام های بعدی خود را برنامه ریزی کنند و مهارت هایی را برای رشد و افزایش تحرک شغلی ایجاد کنند.

مرتبط: ۸۰ نقل قول انگیزشی برای الهام بخشیدن به تیم شما در سال ۲۰۲۲

خروج از نسخه موبایل