بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

پنج استراتژی برای سود بردن از رقبا

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگر فکر می کنید رقبای شما دشمن شما هستند، دوباره فکر کنید. در اینجا ۵ استراتژی برای استفاده از رقبای خود برای کمک به رشد کسب و کار خود آورده شده است.

سرمایه گذاری مشترک با رقیب

بله، من اینجا جدی هستم! اگر به مشتری شما خدمات بهتری با یک محصول یا خدمات رقابتی ارائه می شود، ترتیبی دهید که آن محصول یا خدمات را با سود به مشتری خود ارائه دهید.

شما می توانید این کار را با صدور مجوز برای محصول یا خدمات رقیب خود و برچسب خصوصی به عنوان محصول خود انجام دهید.

شما می توانید محصول رقیب خود را با تخفیف زیاد خریداری کنید و آن را با سود به مشتری خود بفروشید.

یا می توانید مشتری خود را برای هزینه ارجاع یا درصد باقیمانده به یک رقیب معرفی کنید.

همچنین می توانید ترتیبی دهید که برعکس این کار را انجام دهید و محصول یا خدمات خود را به مشتریان فعال رقیب خود به روشی سودآور و سالم بفروشید.

در نهایت، حتی می‌توانید از رقبای خود برای ایجاد ظرفیت پشتیبان در صورت سیل کسب‌وکار جدید استفاده کنید. (البته برای محافظت از خود به توافقات روشنی نیاز دارید، اما اگر درست انجام شود، این یک راه آسان برای داشتن ظرفیت پشتیبان بدون سرمایه گذاری در زیرساخت های اضافی است.)

شیوه های مرده، بیات یا سرنخ رقبای خود را بخرید

رقیب شما مطمئناً سرنخ هایی دارد که جواب منفی می دهند، یا کهنه شده اند، یا قبلاً تمام پیشنهادات رقیب شما را خریداری کرده اند. به رقیب خود کمک کنید این سرنخ ها را به یک جریان درآمد اضافی تبدیل کند. ) با فروش آنها به شما.

مشتریان پیشین یا مشتریان غیرفعال قبلی خود را به رقیب خود بفروشید

این دقیقاً برعکس استراتژی ۲ است. هر کسب و کاری دارای سرنخ هایی است که هرگز با آنها تجارت نمی کنند، یا مشتریان غیرفعالی که احتمال بازگشت آنها و انجام تجارت بسیار کم است. با آنها. این مشتریان سابق ممکن است برای رقیب شما مناسب باشند. در نظر بگیرید که این سرنخ ها را برای فروش به آنها با هزینه ای ارائه دهید – که می تواند درصدی از فروش ناخالص یا پرداخت دلاری تعیین شده برای هر سرنخ باشد.

مبادله متقابل اطلاعات هدایتگر با رقبا

سرنخ های مرده، قدیمی یا اشباع شده را با رقیب خود به طور متقابل مبادله کنید. یا، اگر منطقی است، مشتریان فعال خود را نیز با یکدیگر مبادله کنید. شرکت های کاتالوگ این کار را همیشه انجام می دهند. آنها یک اتاق تهاتر جمعی ایجاد می کنند که به آنها کمک می کند تا نام خود را در میان چندین شرکت فهرست به اشتراک بگذارند.

چگونه می توانید با رقبای خود همکاری کنید تا به هر یک از شما کمک کنید تا مشتریان بیشتری داشته باشید و گزینه ها و ارزش بیشتری برای مشتریان خود ایجاد کنید؟ یک سوال احمقانه که ما می دانیم، اما سوالی که پرسیدن آن سودمند است.

رقبای خود را مدل سازی کنید

از الگوسازی بهترین شیوه های رقبای خود چه چیزی می توانید بیاموزید؟

رقبای شما چه چیزی باید به شما بیاموزند که می تواند بلافاصله جریان نقدی شما را افزایش دهد؟

کدام بخش ساده از کسب و کار رقیب خود را می توانید مدل کنید که بلافاصله فروش شما را افزایش دهد یا هزینه های شما را در ۹۰ روز آینده کاهش دهد؟

اینجا مواظب باش گاهی اوقات ما فقط به این دلیل که رقیب ما این کار را انجام می دهد، فرض می کنیم که این یک کار هوشمندانه و اثبات شده است. این معمولا گزینه مناسبی نیست. با این حال، اگر می بینید که آنها کاری موثر انجام می دهند، آن را در کسب و کار خود مدل سازی کنید.

همان طور که مشاهده کردید، شما پنج راه دارید که می توانید از رقبای خود سود ببرید. به یاد داشته باشید، داشتن رقابت قوی اغلب می تواند نیروی قدرتمندی برای کمک به رشد کسب و کار شما باشد.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *