بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۸۰ نقل قول انگیزشی فروش برای الهام بخشیدن به تیم شما در سال ۲۰۲۳

نقل قول های انگیزشی فروش

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نقل قول های انگیزشی فروش ابزار ارزشمندی برای الهام بخشیدن به تیم شما برای فروش بیشتر و حفظ انگیزه‌شان است. چه در سرتاسر محل کارتان از آنها استفاده کنید و چه آنها را در ایمیل‌ها بگنجانید، یک نقل قول فروش می‌تواند به اعضای تیم کمک کند تا پس از رد شدن به کار ادامه دهند و آنها را تشویق یا ترغیب کند که نظم بیشتری داشته باشند. پیدا کردن بهترین توصیه فروش برای هر موقعیت ممکن است کمی طول بکشد.

در این مقاله از ایوسی، ما انواع نقل قول های فروش، از جمله نقل قول‌های انگیزشی عمومی، نقل قول‌های فروش در مورد نظم و انضباط و نقل‌قول‌هایی را برای کمک به افراد برای غلبه بر طرد ارائه می‌کنیم.

مطالب مرتبط: 

نقل قول های کلی انگیزشی فروش

در اینجا تعدادی از نقل قول های کلی انگیزشی برای الهام بخشیدن به شما و تیمتان آورده شده است.

“همیشه تمام تلاش خود را بکنید. آنچه را که اکنون بکارید، بعداً درو خواهید کرد.” اوگ ماندینو

“ساعت را تماشا نکن، کاری را که باید انجام دهی انجام بده. ادامه بده.” سام لونسون

“تعیین اهداف اولین قدم در تبدیل چیزهای نامرئی به مرئی است.” تونی رابینز

تفاوت عمده بین افراد موفق و ناموفق در این است که اولی ها به دنبال مشکلاتی هستند تا آنها را حل کنند، در حالی که دومی ها تمام تلاش خود را برای اجتناب از آنها انجام می دهند. گرانت کاردون

“فروش دیگر برای فروش نیست، بلکه ایجاد اعتماد و آموزش است.” سیوا دواکی

زمانی که نمایندگان نقش یک دانش آموز کنجکاو را به جای یک متخصص آگاه بر عهده می گیرند، خریداران تمایل بیشتری به مشارکت دارند. جف هافمن

“فروش به نگرش فروشنده بستگی دارد، نه نگرش مشتری بالقوه.” ویلیام کلمنت استون

“بستن یک فروش را جشن نگیرید، افتتاح یک رابطه را جشن بگیرید.” پاتریشیا فریپ

“ایرادات را به عنوان درخواست برای اطلاعات بیشتر تلقی کنید.” برایان تریسی

“تمرین به اندازه یک فروش ارزشمند است. فروش باعث گذران زندگی شما می شود و مهارت شما را ثروتمند می کند.” جیم ران

“کسی شوید که نتایجی را که به دنبالش هستید را جذب کند.” جیم کاتکارت

من موفقیت خود را به این نسبت می دهم: هرگز بهانه ای نیاوردم یا نگرفتم. فلورانس نایتنگل

“شما ۱۰۰% از عکس هایی را که نمی گیرید از دست می دهید.” وین گرتزکی

“شما نمی توانید بر اساس کاری که قرار است انجام دهید، شهرت بسازید.” هنری فورد

“تلاش، برنده شدن در لحظه است.” دن والدشمیت

“به گونه ای رفتار کنید که انگار کاری که انجام می دهید تفاوت ایجاد می کند. ویلیام جیمز

“جایی که خنده کم باشد موفقیت کمی وجود دارد.” اندرو کارنگی

آدری هپبورن می گوید: «هیچ چیز غیرممکن نیست؛ خود کلمه می گوید «من ممکن هستم!»

“جنگجوی موفق یک مرد معمولی با تمرکز لیزری است.” بروس لی

“من محصول شرایطم نیستم، من محصول تصمیماتم هستم.” استفان کاوی

مطالب مرتبط: 

نقل قول برایان تریسی درباره فروش

نقل قول های انگیزشی فروش برای کمک به شما برای غلبه بر طرد شدن

در اینجا چند نقل قول برای الهام بخشیدن به شما در مواقعی که نیاز دارید به خودتان الهام دهید تا رد گذشته را کنار بگذارید، آورده شده است.

“هر چه درگیری سخت تر باشد، پیروزی باشکوه تر.” توماس پین

«اگر زمستان نداشتیم، بهار چندان خوشایند نبود: اگر گاهی طعم ناملایمات را نچشیدیم، رفاه چندان خوشایند نبود.» جاش بیلینگز

“شجاعت این نیست که قدرت ادامه دادن را نداشته باشی؛ زمانی ادامه دارد که تو قدرت نداشته باشی.” تدی روزولت

“من نمی توانم جهت باد را تغییر دهم، اما می توانم بادبان هایم را طوری تنظیم کنم که همیشه به مقصد برسم.” جیمی دین

“زندگی ۱۰% چیزی است که برای شما اتفاق می افتد و ۹۰% نحوه واکنش شما به آن است.” چارلز آر. سویندول

“به نظر می رسد موفقیت با عمل مرتبط است. افراد موفق به حرکت ادامه می دهند. آنها اشتباه می کنند اما تسلیم نمی شوند.” کنراد هیلتون

“بیشتر چیزهای مهم در جهان توسط افرادی انجام شده است که به تلاش خود ادامه داده اند، در حالی که به نظر می رسد اصلاً امیدی وجود ندارد.” دیل کارنگی

“اغلب وقتی فکر می کنید در پایان چیزی هستید، در آغاز چیز دیگری هستید.” فرد راجرز

یکی از بهترین پیش‌بینی‌کننده‌های موفقیت نهایی، استعداد طبیعی یا حتی تخصص در صنعت نیست، بلکه چگونه شکست‌ها و رد شدن‌های خود را توضیح می‌دهید. دانیل اچ پینک

“در تاریک ترین لحظات ما است که باید برای دیدن نور تمرکز کنیم.” ارسطو

«هفت بار زمین بخورید و هشت بار بایستید». ضرب المثل

“شما نمی توانید کسی را که هرگز تسلیم نمی شود شکست دهید.” بیب روث

“ما در حالی که نشسته ایم ترس ایجاد می کنیم. با عمل بر آنها غلبه می کنیم.” دکتر هنری لینک

“همه ما در زندگی درس می آموزیم. بعضی ها می چسبند، بعضی ها نه. من همیشه از رد شدن و شکست بیشتر یاد گرفته ام تا از پذیرش و موفقیت.” هنری رولینز

“شما باید یاد بگیرید که رد شدن را نه به عنوان نشانه ای از شکست شخصی بلکه به عنوان یک آدرس اشتباه در نظر بگیرید.” ری بردبری

مرتبط:

نقل قول های فروش در مورد تمرکز بر مشتریان

در اینجا نقل قول‌های فروش وجود دارد که می‌توانید از آنها به عنوان یادآوری برای تمرکز بر مشتریان خود در فروش استفاده کنید.

“فروشندگان بزرگ روابط ساز هستند که ارزش ارائه می دهند و به مشتریان خود کمک می کنند تا برنده شوند.” جفری گیتومر

“به هر مشتری با این ایده نزدیک شوید که به او کمک کنید تا مشکلی را حل کند یا به یک هدف دست یابد، نه فروش یک محصول یا خدمات.” برایان تریسی

“اگر شما از مشتری خود مراقبت نکنید، رقیب شما این کار را خواهد کرد.” باب هوی

“مشتری بسازید نه فروش.” کاترین بارچتی

“شما می توانید هر آنچه را که می خواهید در زندگی داشته باشید، اگر به اندازه کافی به دیگران کمک کنید تا به آنچه می خواهند برسند.” زیگ زیگلار

“شما باید ذهنیت فروش خود را کنار بگذارید و با مشتریان بالقوه خود طوری کار کنید که انگار قبلا شما را استخدام کرده اند.” جیل کنراث

“مشتریان اصلا برایشان مهم نیست که معامله را ببندید یا نه. آنها به بهبود تجارت خود اهمیت می دهند.” آرون راس

“برای محصولات خود مشتری پیدا نکنید، برای مشتریان خود محصولات پیدا کنید.” ست گودین

“فروش دیگر برای فروش نیست، بلکه ایجاد اعتماد و آموزش است.” سیوا دواکی

“فروش واقعاً در مورد گفتگو با مردم و کمک به بهبود شرکت یا زندگی آنها است. اگر اینطور به آن نگاه کنید، فروش یک کار بسیار تحسین برانگیز است.” لوری ریچاردسون

“این وظیفه مشتری شما نیست که شما را به خاطر بسپارد. این وظیفه و مسئولیت شماست که مطمئن شوید آنها فرصتی برای فراموش کردن شما ندارند.” پاتریشیا فریپ

“بهترین فروشندگان تعجب می کنند که قرار گرفتن در جای دیگری چگونه خواهد بود. آنها می دانند که نمی توانند آن بازی را انجام دهند مگر اینکه به طور مداوم تلاش کنند تا خود را در مورد نحوه برقراری ارتباط ما به عنوان انسان آموزش دهند.” باب فیبز

“به اندازه کافی برای ایجاد ارزش برای مشتریان دقت کنید. اگر آن قسمت را به درستی دریافت کنید، فروش آسان است.” آنتونی یانارینو

«هر کاری را که انجام می‌دهید، گفتن و ارائه از دیدگاه مشتری فیلتر کنید، و تقریباً هر معیاری را که امروز به آن اهمیت می‌دهید، بهبود خواهید داد». مت هاینز

مرتبط:

نقل قول دیوید مکنزی آگیلوی در مورد فروش

نقل قول های فروش برای روزهایی که نیاز به تشویق دارید

در اینجا تعدادی از نقل قول های فروش وجود دارد که می توانید از آنها برای الهام بخشیدن به روزهایی که نیاز به تشویق بیشتری دارید استفاده کنید.

“رمز پیشی گرفتن اینست که شروع کنید.” مارک تواین

“من همانی هستم که امروز هستم به دلیل انتخاب هایی که دیروز انجام دادم.” النور روزولت

“من محصول شرایطم نیستم، من محصول تصمیماتم هستم.” استفان کاوی

همانطور که بسیاری از نمایندگان فروش معتقدند، نیازی به یک بسته بزرگ ندارید. وقتی همه چیزهای خوب را برای انتها ذخیره می کنید، خطر از دست دادن مشتریان خود را دارید. مشتری را فعالانه در طول ارائه درگیر نگه دارید و شاهد بهبود نتایج خود باشید. هاروی مک کی

“دید یک قهرمان خم شده است، خیس عرق، در نقطه ای از خستگی، زمانی که هیچ کس دیگری نگاه نمی کند.” میا هام

“بزرگترین ضعف ما در تسلیم شدن است. مطمئن ترین راه برای موفقیت این است که فقط یک بار دیگر تلاش کنیم.” توماس ادیسون

“شما همان کاری هستید که مکررا انجام می دهید. پس برتری یک عمل نیست، بلکه یک عادت است.” ارسطو

“موفقیت در فروش زمانی حاصل می شود که شما به طور روزانه از محدودیت های خود عبور کنید.” عمر پریو

“موفقیت نهایی نیست، شکست کشنده نیست: این شجاعت ادامه دادن است که مهم است.” وینستون اس. چرچیل

“فرصت ها اتفاق نمی افتد. شما آنها را ایجاد می کنید.” کریس گوسر

مرتبط:

نقل قول های انگیزشی فروش در مورد پشتکار

در اینجا چند نقل قول انگیزشی برای کمک به افزایش عزم و پشتکار شما آورده شده است.

“تفاوت بین یک فرد موفق با دیگران، کمبود نیرو، کمبود دانش نیست، بلکه در فقدان اراده است.” وینس لومباردی

روی بنت “اگر از چیزی که واقعاً به آن اعتقاد دارید دست نکشید، راهی پیدا خواهید کرد.”

“آیا می‌خواهی بدانی کی هستی؟ نپرس. عمل کن! عمل تو را ترسیم و تعریف می‌کند.” توماس جفرسون

“جاه طلبی مسیر موفقیت است. پشتکار وسیله ای است که به آن می رسید.” بیل بردلی

“جایی که شروع می کنی به اندازه جایی که تمام می کنی مهم نیست.” زیگ زیگلار

“هر چیزی که ما با اطمینان انتظار داشته باشیم، به پیشگویی خود تحقق بخش تبدیل می شود.” برایان تریسی

“موفقیت ۹۹% شکست است.” سوئیچیرو هوندا

“رویا فقط یک رویاست. هدف یک رویا یک برنامه و یک ضرب الاجل است.” هاروی مک کی

“موفقیت را از شکست ها توسعه دهید. دلسردی و شکست دو تا از مطمئن ترین پله های موفقیت هستند.” دیل کارنگی

مطالب مرتبط:

نقل قول های فروش انگیزشی در مورد نظم و انضباط

در اینجا چند نقل قول انگیزشی برای فروش وجود دارد که به شما انگیزه می دهد تا در کار خود نظم داشته باشید.

“تعیین اهداف اولین قدم در تبدیل چیزهای نامرئی به مرئی است.” تونی رابینز

“امروز همیشه پربارترین روز هفته شماست.” مارک هانتر

“خواستن چیزی کافی نیست. شما باید تشنه آن باشید. انگیزه شما باید کاملاً قانع کننده باشد تا بتوانید بر موانعی که همیشه بر سر راه شما قرار می گیرند غلبه کنید.” قهوه ای کمتر

انضباط شخصی، زمانی که به یک روش زندگی در زندگی شخصی، خانوادگی و شغلی تبدیل شود، ما را قادر می سازد تا کارهای باورنکردنی انجام دهیم. زیگ زیگلار

با ایمان، انضباط و فداکاری فداکارانه به وظیفه، هیچ چیز ارزشمندی وجود ندارد که نتوانید به آن دست یابید.» محمد علی جناح

“برنده ها کار سخت را می پذیرند. آنها نظم و انضباط آن را دوست دارند، معامله ای را که برای برنده شدن انجام می دهند. از سوی دیگر، بازنده ها آن را به عنوان مجازات می بینند. و این تفاوت است.” لو هولتز

“انضباط پل بین اهداف و موفقیت است.” جیم ران

“انضباط تفاوت بین آنچه اکنون می خواهید و آنچه بیشتر می خواهید است.” نویسنده ناشناس

“شما هرگز نمی توانید کوه را فتح کنید. شما فقط می توانید خودتان را فتح کنید.” جیم ویتاکر

“انضباط آتش پالایشی است که استعداد به وسیله آن به توانایی تبدیل می شود.” روی ال. اسمیت

مرتبط:

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

6 پاسخ

  1. جستجوگری در دنیای فروش و کسب و کار ممکن است منجر به از دست دادن انگیزه شود، اما همیشه باید به یاد داشت که شکست‌ها در واقع مرحله‌ی اول به سوی موفقیت هستند. انگیزه در فروش بسیار اهمیت دارد و به عنوان یک کارشناس یا مدیر فروش، ممکن است در مواجهه با چالش‌ها و پاسخ‌های ناامیدکننده قرار بگیرید. در این مواقع، نیاز به جملات انگیزشی در فروش و کسب و کارتان احساس می‌شود.

    از جملات انگیزشی در فروش می‌توان به جملۀ توماس ادیسون اشاره کرد که می‌گوید: “بزرگ‌ترین ضعف ما در تسلیم شدن است. مطمئن‌ترین راه برای موفقیت این است که فقط یک بار دیگر تلاش کنیم.” همچنین، اگ ماندینو می‌گوید: “همیشه تمام تلاش خود را بکنید. ۱۰۰ درصد مطمئن باشید آنچه را اکنون بکارید، بعداً درو خواهید کرد.” این نشان دهنده اهمیت تلاش و پایداری در مسیر موفقیت است.

    جملات انگیزشی فروش را می‌توان به عنوان یک ابزار مهم برای انگیزه دادن به تیم فروش و ادامه دادن در مسیر توسعه کسب و کار دانست. به عنوان مثال، استی لادر می‌گوید: “من در عمرم یک روز بدون فروش کار نکرده‌ام. اگر به چیزی اعتقاد داشته باشم، آن را می‌فروشم.” این جمله نشان از اهمیت اعتقاد به محصول یا خدمات فروشی دارد. از طرفی، اگ ماندینو تأکید دارد: “اگر عزم من برای موفقیت به اندازه کافی قوی باشد، شکست هرگز بر من غلبه نخواهد کرد.” این نکته نشان از اهمیت انگیزه و اعتقاد به خود در موفقیت است.

    همچنین، از جملات زیگ زیگلار می‌توان به جمله‌ی او اشاره کرد که می‌گوید: “هیچ جادویی برای فروش وجود ندارد. هیچ رمزی برای اجرای آن مذاکرۀ رؤیایی که در ذهنتان دارید وجود ندارد.” این نشان از اهمیت تلاش و کار سخت در فروش دارد. در نهایت، انگیزه و انگیزه‌بخشی از ابزارهای اساسی هر فروشنده و کسب‌وکار موفقیت‌آمیزی است و جملات انگیزشی در فروش می‌توانند به ایجاد این انگیزه کمک کنند.

    1. خانم‌ها و آقایان، امروز روزی است که ما به حد وسط رضایت نمی‌دهیم و شروع به تلاش برای تعالی می‌کنیم. ما تیمی از برندگان هستیم و زمان آن فرا رسیده است که پتانسیل کامل خود را آشکار کنیم.

      هر یک از شما قدرت دستیابی به عظمت در فروش را دارید. این در مورد داشتن طرز فکر صحیح، عزم برای موفقیت و تمایل به انجام کار سخت است.

      به یاد داشته باشید، فروش فقط به معنای فروش نیست. این در مورد ایجاد روابط، حل مشکلات و ایجاد ارزش برای مشتریان ما است. وقتی روی این موارد تمرکز کنیم، طبیعتاً فروش نیز به دنبال خواهد داشت.

      من همه شما را به چالش می کشم تا خود را به حد نهایی برسانید، اهداف بلندپروازانه ای تعیین کنید و هرگز تسلیم نشوید. موفقیت برای کسانی نیست که قلب ضعیف دارند، بلکه برای کسانی است که مایلند مایل بیشتری را طی کنند.

      پس بیایید بیرون برویم و روز را فتح کنیم. بیایید به دنیا نشان دهیم از چه چیزی ساخته شده ایم و تأثیری ماندگار بر هر مشتری که با آن برخورد می کنیم به جای بگذاریم.

      با هم می توانیم به هر چیزی برسیم. به خود ایمان داشته باشید، به یکدیگر ایمان داشته باشید، و بیایید امروز را روزی برای به یاد ماندن بسازیم. در اینجا یک روز فروش موفق است. بیا انجامش بدیم!

    2. خُب تیم، گوش کنید! امروز یک روز جدید، یک شروع تازه و فرصتی برای رسیدن به عظمت است. ما این قدرت را داریم که سرنوشت خود را شکل دهیم و در عملکرد فروش خود به ارتفاعات جدیدی برسیم.

      موفقیت در مورد شانس یا شرایط نیست، بلکه در مورد سخت کوشی، فداکاری و پیگیری بی وقفه اهدافمان است. ما مهارت ها، دانش و اشتیاق لازم را داریم که در این زمینه به برتری برسیم.

      هر طرد شدن، هر شکست، هر چالشی که با آن روبرو هستیم، تنها یک پله دیگر در مسیر موفقیت است. مهم این نیست که چند بار زمین خورده ایم، بلکه مهم این است که چند بار دوباره بلند می شویم و به مبارزه ادامه می دهیم.

      ما یک تیم، یک جبهه متحد هستیم که برای یک هدف مشترک کار می کنیم. ما همدیگر را بالا می بریم، از هم حمایت می کنیم و به هم فشار می آوریم تا بهترین خودمان باشیم. با هم، ما غیرقابل توقف هستیم.

      پس بیایید بیرون برویم و آن را محقق کنیم. بیایید آن تماس ها را انجام دهیم، آن معاملات را ببندیم، و از اهداف خود فراتر برویم. بیایید به دنیا نشان دهیم از چه چیزی ساخته شده ایم و به دیگران الهام دهیم که راه ما را دنبال کنند.

      به خود ایمان داشته باشید، به یکدیگر ایمان داشته باشید، و بیایید امروز آن را درهم بشکنیم! برو بیرون و به دنیا نشان دهیم که ما چه توانایی هایی داریم. بیا انجامش بدیم!

  2. جملات و سخنان در مورد بازاریابی و مارکتینگ

    مجموعه ای از سخنان و نقل قول های خواندنی و زیبا در مورد بازاریابی و فروش و همچنین جملات زیبایی در مورد مارکتینگ را در این مطلب روزانه آماده کرده ایم.

    شرکت های موفق در رسانه های اجتماعی مانند شرکت های سرگرمی، ناشران و یا برنامه ریزان حزب، بیشتر از تبلیغ کنندگان سنتی عمل می کنند. «اریک کلامن»

    ***

    رسانه های اجتماعی که محوریت آنها جامعه شناسی و روانشناسی است بیش از فناوری هستند. «براین سولیس»

    ***

    انرژی خود را برای ساختن چیزهایی که دوست داشتنی هستند قرار دهید، نه اینکه برخی از استراتژی رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید. «ماتیو ایمن»

    ***

    بهترین راه برای صادقانه بودن با بازار از طریق توییتر این است که هرگز از کلمات مشارکت، صادقانه و یا بازار استفاده نکنید. «جفری زلمان»

    ***

    رسانه های اجتماعی اجازه می دهند تا شرکت های بزرگ دوباره کوچک عمل کنند. «جی بئر»

    ***

    شما نمی توانید چند دکمه “خرید” را در وب سایت خود قرار دهید و انتظار داشته باشید بازدیدکنندگان از شما خرید کنند. «نیل پاتل»

    ***

    محتوا پادشاه است اما مشارکت ملکه را نیاز دارد و خانم خانه را اداره می کند. «مری اسمیت»

    ***

    محتوا آتش است، رسانه های اجتماعی بنزین. «جی بیر»

    ***

    در وهله اول وجود و خلق محتوا به دلیل جستجو بوده است. «لی اودن»

    ***

    محتوای مارک داری که در یک شرکت ایجاد شده برای آن مجموعه یک ارزش خلق کرده است. «درو دیویس»

    ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *