بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنیم: راهنمای گام به گام

استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای رشد کسب و کار شما

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شروع یک کسب و کار کوچک جدید؟ ببینید از کجا شروع کنید و چگونه به موفقیت برسید.

  • شما می خواهید مطمئن شوید که قبل از شروع یک کسب و کار کاملاً آماده شده اید، اما بدانید که تقریباً مطمئناً همه چیز خراب خواهد شد. برای راه اندازی یک کسب و کار موفق، باید خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهید.
  • انجام تحقیقات عمیق در بازار در مورد رشته خود و جمعیت شناسی مشتریان بالقوه شما بخش مهمی از ایجاد یک طرح تجاری است. این شامل اجرای نظرسنجی ها، برگزاری گروه های متمرکز و تحقیق در مورد سئو و داده های عمومی است.
  • قبل از شروع فروش محصول یا خدمات خود، باید نام تجاری خود را بسازید و افرادی را جذب کنید که وقتی درهای خود را برای تجارت باز می کنید، آماده پرش هستند.
  • این مقاله برای کارآفرینانی است که می خواهند مراحل اولیه راه اندازی یک کسب و کار جدید را بیاموزند.

وظایفی مانند نام‌گذاری کسب‌وکار و ایجاد یک لوگو واضح هستند، اما در مورد مراحل کمتر اعلام شده و به همان اندازه مهم چطور؟ خواه تعیین ساختار کسب و کار شما باشد یا ایجاد یک استراتژی بازاریابی دقیق، حجم کار می تواند به سرعت انباشته شود. به جای اینکه چرخ های خود را بچرخانید و حدس بزنید که از کجا شروع کنید، این چک لیست ۱۰ مرحله ای را دنبال کنید تا کسب و کار خود را از یک لامپ بالای سرتان به یک موجود واقعی تبدیل کنید.

چگونه یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنیم

  1. ایده خود را اصلاح کنید
  2. یک طرح تجاری بنویسید
  3. وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید
  4. ساختار کسب و کار قانونی خود را تعیین کنید
  5. در دولت و IRS ثبت نام کنید
  6. بیمه نامه بخرید
  7. تیم خود را بسازید
  8. فروشندگان خود را انتخاب کنید
  9. خود را برندسازی کنید و تبلیغ کنید
  10. کسب و کار خود را توسعه دهید

۱. ایده خود را اصلاح کنید.

اگر به راه اندازی یک کسب و کار فکر می کنید، احتمالاً از قبل ایده ای در مورد آنچه می خواهید به صورت آنلاین بفروشید ، یا حداقل بازاری که می خواهید وارد شوید، دارید. یک جستجوی سریع برای شرکت های موجود در صنعت انتخابی خود انجام دهید. بیاموزید که رهبران برند فعلی چه کاری انجام می دهند و بفهمید که چگونه می توانید آن را بهتر انجام دهید. اگر فکر می‌کنید کسب‌وکار شما می‌تواند چیزی را ارائه دهد که شرکت‌های دیگر انجام نمی‌دهند (یا همان چیزی را ارائه می‌دهند، فقط سریع‌تر و ارزان‌تر)، یا ایده محکمی دارید  و آماده ایجاد یک طرح تجاری هستید.

“چرا” خود را مشخص کنید.

گلن گوتک (Glenn Gutek، مدیر عامل مشاوره و مربیگری Awake به Business News Daily) می‌گوید: «به قول سایمون سینک، «همیشه با چرا شروع کنید». خوب است بدانید چرا کسب و کار خود را راه اندازی می کنید. در این فرآیند، ممکن است عاقلانه باشد که بین [این که] کسب و کار به دلیل شخصی یا چرایی بازار خدمت می کند، تفاوت قائل شویم. وقتی دلیل شما بر روی برآورده کردن یک نیاز در بازار متمرکز باشد، دامنه کسب و کار شما همیشه بزرگتر از کسب و کاری خواهد بود که برای پاسخگویی به یک نیاز شخصی طراحی شده است.

فرانشیز را در نظر بگیرید.

گزینه دیگر این است  که حق امتیاز  یک شرکت تاسیس شده را باز کنید. مفهوم، دنبال کردن برند و مدل کسب و کار در حال حاضر وجود دارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک مکان خوب و وسیله ای برای تامین هزینه عملیات خود است.

نام کسب و کار خود را طوفان فکری کنید.

صرف نظر از اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنید، درک دلیل پشت ایده خود بسیار مهم است. Stephanie Desaulniers، صاحب Business by Dezign و مدیر سابق عملیات و برنامه های کسب و کار زنان در Covation Center، به کارآفرینان هشدار می دهد که قبل از اینکه ارزش ایده را مشخص کنند، یک طرح کسب و کار یا طوفان فکری برای یک نام تجاری بنویسند.

مشتریان هدف خود را روشن کنید.

Desaulniers می‌گوید که اغلب مردم بدون صرف زمان برای فکر کردن به اینکه مشتریانشان چه کسانی خواهند بود و چرا می‌خواهند از آنها خرید کنند یا آنها را استخدام کنند، به راه‌اندازی کسب‌وکار خود می‌پردازند.

“شما باید روشن کنید که چرا می خواهید با این مشتریان کار کنید – آیا علاقه ای به آسان کردن زندگی مردم دارید؟” Desaulniers گفت. یا از خلق هنری برای آوردن رنگ به دنیای آنها لذت می برند؟ شناسایی این پاسخ ها به روشن شدن ماموریت شما کمک می کند. سوم، شما می‌خواهید تعریف کنید که چگونه این ارزش را به مشتریان خود ارائه می‌دهید و چگونه آن ارزش را به گونه‌ای که آنها مایل به پرداخت هستند ارتباط برقرار کنید.»

نکتهنکته: برای اصلاح ایده کسب‌وکارتان، «چرا»، مشتریان هدف و نام کسب‌وکارتان را مشخص کنید.

در مرحله ایده‌پردازی، باید جزئیات اصلی را مشخص کنید. اگر این ایده چیزی نیست که شما به آن علاقه دارید یا اگر بازاری برای خلق شما وجود ندارد، ممکن است زمان آن رسیده که ایده‌های دیگری را مطرح کنید.

۲. یک طرح تجاری بنویسید.

هنگامی که ایده خود را به کار گرفتید، باید چند سوال مهم از خود بپرسید: هدف از کسب و کار شما چیست؟ به کی میفروشی؟ اهداف نهایی شما چیست؟ هزینه های راه اندازی خود را چگونه تامین می کنید؟ این سوالات را می توان در یک طرح کسب و کار مدون پاسخ داد .

بسیاری از اشتباهات توسط کسب‌وکارهای جدید انجام می‌شود که بدون تعمق در این جنبه‌های کسب‌وکار عجله می‌کنند. شما باید پایگاه مشتری هدف خود را پیدا کنید. چه کسی قرار است محصول یا خدمات شما را بخرد؟ اگر نمی توانید شواهدی پیدا کنید که نشان دهد برای ایده شما تقاضا وجود دارد، پس هدف چیست؟

تحقیقات بازار انجام دهید.

انجام تحقیقات بازار کامل در زمینه زمینه کاری و جمعیت شناسی مشتریان بالقوه بخش مهمی از ایجاد یک طرح تجاری است. این شامل انجام نظرسنجی ها، برگزاری گروه های متمرکز و تحقیق در مورد سئو و داده های عمومی است.

تحقیقات بازار  به شما کمک می کند تا مشتری هدف خود – نیازها، ترجیحات و رفتار آنها – و همچنین صنعت و رقبای خود را درک کنید. بسیاری از متخصصان مشاغل کوچک جمع آوری اطلاعات جمعیت شناختی و انجام یک  تحلیل رقابتی را  برای درک بهتر  فرصت ها و محدودیت های  موجود در بازار خود توصیه می کنند.

بهترین مشاغل کوچک دارای محصولات یا خدماتی هستند که از رقبا متمایز هستند. این تأثیر قابل توجهی بر چشم انداز رقابتی شما دارد و به شما امکان می دهد ارزش منحصر به فردی را به مشتریان بالقوه منتقل کنید.

یک استراتژی خروج را در نظر بگیرید.

همچنین ایده خوبی است که هنگام تدوین طرح کسب و کار خود، یک استراتژی خروج در نظر بگیرید. ایجاد ایده ای در مورد اینکه چگونه در نهایت از کسب و کار خارج می شوید، شما را مجبور می کند به آینده نگاه کنید.

جاش تولی (Josh Tolley، مدیرعامل هر دو شرکت Shyft Capital) می گوید: «بسیار اوقات، کارآفرینان جدید آنقدر در مورد کسب و کار خود هیجان زده هستند و مطمئن هستند که همه در همه جا مشتری خواهند بود که زمان بسیار کمی برای نشان دادن برنامه ترک کسب و کار می دهند. و کاوانا

وقتی سوار هواپیما می شوید، اولین چیزی که به شما نشان می دهند چیست؟ چگونه از آن خلاص شویم. وقتی به یک فیلم می روید، قبل از شروع پخش این ویژگی به چه چیزی اشاره می کنند؟ جایی که خروجی ها هستند. هفته اول مهدکودک شما، همه بچه ها را به صف می کنند و به آنها تمرین آتش نشانی برای خروج از ساختمان را آموزش می دهند. بارها شاهد رهبران مشاغلی بوده‌ام که سه یا چهار مسیر خروجی از پیش تعیین‌شده ندارند. این منجر به کاهش ارزش شرکت و حتی تخریب روابط خانوادگی شده است.»

طرح کسب و کار به شما کمک می کند تا بفهمید شرکت شما به کجا می رود، چگونه بر مشکلات احتمالی غلبه خواهد کرد و برای حفظ آن به چه چیزهایی نیاز دارید. وقتی آماده هستید که قلم را روی کاغذ بیاورید،  این الگوهای رایگان می توانند به شما کمک کنند.

۳. وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید.

وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید.

راه اندازی هر کسب و کاری دارای قیمت است، بنابراین باید تعیین کنید که چگونه این هزینه ها را پوشش می دهید. آیا ابزاری برای تأمین مالی استارتاپ خود دارید یا باید پول قرض کنید؟ اگر قصد دارید شغل فعلی خود را ترک کنید تا روی کسب و کار خود تمرکز کنید، آیا پولی برای حمایت از خود تا زمانی که به سود خود برسید کنار گذاشته اید؟ بهتر است بدانید هزینه های راه اندازی شما چقدر   خواهد بود.

بسیاری از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند زیرا قبل از کسب سود، پولشان تمام می‌شود. هرگز ایده بدی نیست که میزان سرمایه اولیه مورد نیاز خود را بیش از حد برآورد کنید، زیرا ممکن است مدتی طول بکشد تا کسب و کار شروع به کسب درآمد پایدار کند.

تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر انجام دهید.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید تعیین کنید چقدر پول نیاز دارید، انجام یک تحلیل سربه سر است. این یک عنصر ضروری از برنامه ریزی مالی است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا تعیین کنند شرکت، محصول یا خدمات آنها چه زمانی سودآور خواهد بود.

فرمول ساده است:

  • هزینه های ثابت ÷ (قیمت متوسط ​​– هزینه های متغیر) = نقطه سربه سر

هر کارآفرینی باید از این فرمول به عنوان یک ابزار استفاده کند، زیرا به شما اطلاع می دهد که حداقل عملکردی که کسب و کار شما باید به آن دست پیدا کند تا از دست دادن پول جلوگیری کند. علاوه بر این، به شما کمک می کند دقیقاً بفهمید که سود شما از کجا می آید، بنابراین می توانید اهداف تولید را بر اساس آن تعیین کنید.

در اینجا سه ​​دلیل رایج برای انجام تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر آورده شده است:

  1. سودآوری را تعیین کنید . این به طور کلی بالاترین منافع هر صاحب کسب و کار است.از خود بپرسید: چقدر باید درآمد کسب کنم تا تمام هزینه هایم را پوشش دهم؟ کدام محصولات یا خدمات سود می کنند و کدام یک با زیان فروخته می شوند؟
  2. قیمت محصول یا خدمات وقتی اکثر مردم به قیمت گذاری فکر می کنند، در نظر می گیرند که تولید محصولشان چقدر هزینه دارد و رقبا چگونه محصولاتشان را قیمت گذاری می کنند.از خود بپرسید: نرخ های ثابت، هزینه های متغیر چیست و هزینه کل چقدر است؟ قیمت هر کالای فیزیکی چقدر است؟ هزینه کار چقدر است؟
  3. داده ها را تجزیه و تحلیل کنید. چه حجمی از کالاها یا خدمات را باید بفروشید تا سودآور باشید؟از خود بپرسید: چگونه می توانم هزینه های ثابت کلی خود را کاهش دهم؟ چگونه می توانم هزینه های متغیر هر واحد را کاهش دهم؟ چگونه می توانم فروش را بهبود بخشم؟

مراقب هزینه های خود باشید

هنگام راه اندازی کسب و کار بیش از حد خرج نکنید. انواع خریدهایی که برای کسب و کار شما منطقی هستند را درک کنید و از خرج کردن بیش از حد برای تجهیزات جدید فانتزی که به شما در رسیدن به اهداف تجاری شما کمکی نمی کند اجتناب کنید. هزینه های کسب و کار خود را کنترل کنید  تا مطمئن شوید که در مسیر خود قرار دارید.

ژان پالدان (Jean Paldan، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Rare Form New Media) می‌گوید: «بسیاری از استارت‌آپ‌ها تمایل دارند برای چیزهای غیرضروری پول خرج کنند. ما با استارتاپی کار کردیم که دو کارمند داشت اما مقدار زیادی را برای فضای اداری که گنجایش ۲۰ نفر را داشت، خرج کردیم. آنها همچنین یک چاپگر حرفه ای رده بالا را اجاره کردند که برای یک تیم ۱۰۰ نفره مناسب تر بود. کارت‌های کلیدی برای ردیابی اینکه چه کسی چه چیزی و چه زمانی چاپ می‌کند داشت. زمانی که شروع می‌کنید تا حد ممکن کمتر هزینه کنید و فقط برای چیزهایی که برای رشد و موفقیت کسب‌وکار ضروری هستند، خرج کنید. وقتی تثبیت شدید، تجملات به وجود می آیند.»

گزینه های تامین مالی خود را در نظر بگیرید.

سرمایه راه اندازی برای کسب و کار شما می تواند از راه های مختلفی تامین شود. بهترین راه برای به دست آوردن بودجه برای کسب و کار شما به عوامل مختلفی از جمله اعتبار، میزان مورد نیاز و گزینه های موجود بستگی دارد.

  1. وام های تجاری اگر به کمک مالی نیاز دارید، وام تجاری از طریق بانک نقطه شروع خوبی است، اگرچه تضمین این وام اغلب دشوار است. اگر نمی توانید وام بانکی بگیرید، می توانید از طریق  اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) یا یک وام دهنده جایگزین برای وام کسب و کار کوچک درخواست دهید.
  2. کمک های مالی تجاری کمک های مالی تجاری مشابه وام است. با این حال، آنها نیازی به بازپرداخت ندارند. کمک های مالی تجاری معمولاً بسیار رقابتی است و با شرایطی همراه است که کسب و کار باید رعایت کند تا در نظر گرفته شود. هنگام تلاش برای  تضمین یک کمک هزینه کسب و کار کوچک ، به دنبال مواردی باشید که منحصراً مختص موقعیت شما هستند. گزینه‌ها شامل کمک‌های مالی تجاری متعلق به اقلیت، کمک‌های بلاعوض برای مشاغل متعلق به زنان و  کمک‌های بلاعوض دولتی است.
  3. سرمایه گذاران. استارت‌آپ‌هایی که به سرمایه‌گذاری قابل توجهی نیاز دارند، ممکن است بخواهند  سرمایه‌گذار را جذب کنند. سرمایه گذاران می توانند چندین میلیون دلار یا بیشتر به یک شرکت نوپا ارائه دهند، با این انتظار که حامیان نقش عملی در اداره تجارت شما داشته باشند.
  4. تامین مالی جمعی. از طرف دیگر، می‌توانید یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی برای جمع‌آوری مبالغ کمتری از حامیان متعدد راه‌اندازی کنید. سرمایه‌گذاری جمعی  در سال‌های اخیر به شرکت‌های متعددی کمک کرده است، و ده‌ها پلتفرم تأمین مالی جمعی قابل اعتماد برای انواع مختلف کسب‌وکار طراحی شده‌اند.

می‌توانید درباره هر یک از این منابع سرمایه و اطلاعات بیشتر در راهنمای  گزینه‌های مالی راه‌اندازی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

یادداشت سردبیر: به دنبال وام کسب و کار کوچک هستید؟ پرسشنامه زیر را پر کنید تا شرکای فروشنده ما در مورد نیازهای شما با شما تماس بگیرند.

بانک تجاری مناسب را انتخاب کنید.

هنگامی که شما یک بانک تجاری را انتخاب می کنید ، اندازه مهم است. مارکوس انور (Marcus Anwar، یکی از بنیانگذاران OhMy Canada)، بانک های محلی کوچکتر را توصیه می کند زیرا آنها با شرایط بازار محلی هماهنگ هستند و بر اساس مشخصات و شخصیت کلی کسب و کار شما با شما کار خواهند کرد.

انور می‌گوید: «آنها برخلاف بانک‌های بزرگی هستند که به امتیاز اعتباری شما نگاه می‌کنند و برای وام دادن به کسب‌وکارهای کوچک انتخابی‌تر هستند. نه تنها این، بلکه بانک‌های کوچک می‌خواهند با شما رابطه شخصی برقرار کنند و در نهایت اگر با مشکل مواجه شدید و پرداختی را از دست بدهید، به شما کمک کنند. یکی دیگر از خوبی‌های بانک‌های کوچکتر این است که تصمیم‌گیری‌ها در سطح شعبه گرفته می‌شود، که می‌تواند بسیار سریع‌تر از بانک‌های بزرگ باشد، جایی که تصمیم‌گیری‌ها در سطح بالاتری گرفته می‌شود.»

انور معتقد است که هنگام انتخاب بانک برای تجارت خود باید این سؤالات را از خود بپرسید:

  • چه چیزی برای من مهم است؟
  • آیا می خواهم با بانکی که مایل است به هر نحو ممکن به من کمک کند، رابطه نزدیک برقرار کنم؟
  • آیا می‌خواهم فقط یک حساب بانکی دیگر باشم، همانطور که بانک‌های بزرگ به من نگاه می‌کنند؟

در نهایت، بانک مناسب برای کسب و کار شما به نیازهای شما بستگی دارد. نوشتن نیازهای بانکی شما می تواند به محدود کردن تمرکز شما به آنچه باید به دنبال آن باشید کمک کند. جلساتی را با بانک های مختلف برنامه ریزی کنید و در مورد نحوه کار آنها با مشاغل کوچک برای یافتن بهترین بانک برای کسب و کار خود سؤال بپرسید.

نکته کلیدی نکته کلیدی: از نظر مالی، شما می خواهید تحلیلی انجام دهید، هزینه ها و گزینه های تامین مالی خود را در نظر بگیرید و بانک مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

قبل از اینکه بتوانید شرکت خود را ثبت کنید، باید تصمیم بگیرید که چه نوع نهادی است. ساختار کسب و کار شما   از نظر قانونی بر همه چیز تأثیر می گذارد، از نحوه ثبت مالیات گرفته تا مسئولیت شخصی شما در صورت بروز مشکل.

  • مالکیت یگانه. اگر به طور کامل مالک کسب و کار هستید و قصد دارید مسئولیت تمام بدهی ها و تعهدات را بر عهده بگیرید، می توانید  برای یک مالکیت انفرادی ثبت نام کنید . هشدار داده می شود که این مسیر می تواند مستقیماً بر اعتبار شخصی شما تأثیر بگذارد.
  • شراکت. از طرف دیگر ،  مشارکت تجاری ، همانطور که از نام آن پیداست، به این معنی است که دو یا چند نفر شخصاً به عنوان صاحبان مشاغل مسئول هستند. اگر بتوانید شریک تجاری با مهارت های مکمل خود را پیدا کنید، لازم نیست به تنهایی این کار را انجام دهید. معمولاً ایده خوبی است که فردی را به این ترکیب اضافه کنید تا به رونق کسب و کار شما کمک کند.
  • شرکت. اگر می خواهید مسئولیت شخصی خود را از مسئولیت شرکت خود جدا کنید، ممکن است بخواهید یکی از چندین نوع شرکت را تشکیل دهید (به عنوان مثال،  شرکت S ،  شرکت C یا شرکت B). اگرچه هر نوع شرکت تابع دستورالعمل‌های متفاوتی است، اما این ساختار قانونی به طور کلی یک تجارت را یک نهاد مجزا از صاحبان آن می‌سازد و بنابراین، شرکت‌ها می‌توانند مالکیت ملک، مسئولیت، پرداخت مالیات، انعقاد قرارداد، شکایت و شکایت مانند سایر شرکت‌ها را داشته باشند. شخصی. دریک جردن، وکیل مدیریتی در جردن کانسل، گفت: «شرکت‌ها، به‌ویژه شرکت‌های C، به‌ویژه برای کسب‌وکارهای جدیدی که قصد دارند در آینده نزدیک «عمومی» شوند یا به دنبال سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران خطرپذیر باشند، مناسب هستند.
  • شرکت با مسئولیت محدود. یکی از رایج ترین ساختارها برای کسب و کارهای کوچک، شرکت با مسئولیت محدود  (LLC) است. این ساختار ترکیبی از حمایت های قانونی یک شرکت برخوردار است و در عین حال مزایای مالیاتی یک مشارکت را نیز در نظر می گیرد.

در نهایت، این شما هستید که تعیین کنید کدام نوع نهاد برای نیازهای فعلی و اهداف تجاری آینده شما بهترین است. مهم است که در مورد ساختارهای مختلف کسب و کار قانونی موجود بیاموزید. اگر برای تصمیم گیری مشکل دارید، ایده بدی نیست که در مورد تصمیم با یک مشاور تجاری یا حقوقی صحبت کنید.

نکته آموزشیآیا می دانید: شما باید یک ساختار قانونی برای کسب و کار خود انتخاب کنید، مانند یک شرکت انفرادی، مشارکت، شرکت یا LLC .

۵. ثبت نام در دولت و اصناف.

ساختار کسب و کار قانونی خود را تعیین کنید.

قبل از اینکه بتوانید به طور قانونی کسب و کار خود را اداره کنید، باید انواع مجوزهای تجاری را دریافت کنید. به عنوان مثال، شما باید کسب و کار خود را در سازمان‌های دولتی و استانی و محلی ثبت کنید. مدارک متعددی وجود دارد که باید قبل از ثبت نام تهیه کنید.

اساسنامه و قراردادهای عملیاتی

برای تبدیل شدن به یک نهاد تجاری رسمی، باید در دولت ثبت نام کنید. شرکت ها به یک سند ” اساسنامه ” نیاز دارند که شامل نام کسب و کار، هدف تجاری، ساختار شرکت، جزئیات سهام و سایر اطلاعات مربوط به شرکت شما باشد. به طور مشابه، برخی از LLCها باید یک توافقنامه عملیاتی ایجاد کنند.

انجام کسب و کار به عنوان (DBA)

اگر اساسنامه یا قرارداد عملیاتی ندارید، باید نام کسب و کار خود را ثبت کنید، که می تواند نام قانونی شما، نام ساختگی  DBA  (اگر شما مالک انحصاری هستید) یا نامی که وارد شده اید باشد. برای شرکت شما همچنین ممکن است بخواهید برای   حمایت قانونی بیشتر  اقداماتی را برای علامت تجاری نام تجاری خود انجام دهید.

در اکثر استان ها از شما می خواهند که DBA دریافت کنید. اگر در یک مشارکت عمومی یا یک شرکت مالکیتی هستید که تحت نام ساختگی فعالیت می کند، ممکن است لازم باشد برای گواهی DBA درخواست دهید. بهتر است با دفتر کارمند منطقه خود تماس بگیرید یا به آن مراجعه کنید و در مورد الزامات و هزینه های خاص بپرسید. به طور کلی، هزینه ثبت نام وجود دارد.

شماره شناسایی کارفرما (EIN)

پس از ثبت کسب و کار خود، ممکن است نیاز به دریافت شماره شناسایی کارفرما  از IRS داشته باشید. در حالی که این مورد برای شرکت‌های انفرادی بدون کارمند لازم نیست، ممکن است بخواهید برای یکی از آنها درخواست دهید تا مالیات شخصی و تجاری خود را جدا نگه دارید، یا اگر تصمیم به استخدام شخصی گرفتید، به سادگی از دردسر خلاص شوید. IRS چک لیستی  را برای تعیین اینکه آیا برای اداره کسب و کار خود به EIN نیاز دارید ارائه کرده است. اگر به EIN نیاز دارید، می توانید به صورت آنلاین به صورت رایگان ثبت نام کنید.

فرم های مالیات بر درآمد

شما همچنین باید فرم های خاصی را برای انجام  تعهدات مالیات بر درآمد خود ارسال کنید (دفاتر پلمپ). فرم هایی که شما نیاز دارید بر اساس ساختار کسب و کار شما تعیین می شود. شما باید وب سایت استان خود را برای اطلاعات در مورد تعهدات مالیاتی استانی و محلی بررسی کنید.

ناتالی پیر لوئیس (Natalie Pierre-Louis، از وکلای آمریکایی)، می‌گوید: “شاید وسوسه شوید که آن را با یک حساب PayPal و پلت فرم رسانه های اجتماعی راه اندازی کنید، اما اگر با یک پایه و اساس مناسب شروع کنید، کسب و کار شما در درازمدت مشکلات کمتری برای نگرانی خواهد داشت.” مالک NPL Consulting

پروانه‌ها و مجوزهای دولتی، قانونی و محلی

برخی از مشاغل ممکن است برای فعالیت به مجوزها و مجوزهای دولتی و استانی یا محلی نیاز داشته باشند. بهترین مکان برای دریافت مجوز کسب و کار در شهرداری محل شما است. سپس می توانید از پایگاه داده SBA برای جستجوی الزامات مجوز بر اساس استان و نوع کسب و کار استفاده کنید.

مشاغل و پیمانکاران مستقل در مشاغل خاص ملزم به داشتن مجوزهای حرفه ای هستند. یکی از نمونه های گواهینامه تجاری حرفه ای، گواهینامه رانندگی تجاری (CDL) است. افراد دارای CDL مجاز به استفاده از انواع خاصی از وسایل نقلیه مانند اتوبوس، کامیون تانک و تراکتور تریلر هستند. CDL به سه کلاس تقسیم می شود: کلاس A، کلاس B و کلاس C.

همچنین باید با شهر و استان خود بررسی کنید تا دریابید که آیا به مجوز فروشنده نیاز دارید که به کسب و کار شما اجازه می دهد تا از مشتریان خود مالیات بر فروش دریافت کند. مجوز فروشنده با نام های متعددی از جمله مجوز فروش مجدد، مجوز فروش مجدد، مجوز مجوز، مجوز فروش مجدد، شناسه فروش مجدد، شماره شناسه مالیاتی، شماره نمایندگی فروش، مجوز مجوز فروش مجدد یا گواهی صلاحیت وجود دارد.

توجه به این نکته مهم است که این الزامات و نام ها از استان یا منطقه به استان یا منطقه دیگر متفاوت است. می‌توانید از طریق  وب‌سایت دولتی استانی  که در آن تجارت می‌کنید، برای مجوز فروشنده ثبت‌نام کنید.

اردن می گوید که همه مشاغل نیازی به جمع آوری مالیات فروش (یا دریافت مجوز فروشنده) ندارند.

جردن گفت: «به عنوان مثال، مالیات بر فروش نیویورک به طور کلی برای فروش بیشتر خدمات (مانند خدمات حرفه ای، آموزش، و بهبود سرمایه در املاک)، دارو یا غذا برای مصرف خانگی لازم نیست. بنابراین، برای مثال، اگر تجارت شما فقط دارو می فروشد، نیازی به مجوز فروشنده نیویورکی ندارید. اما مالیات بر فروش نیویورک باید همراه با فروش کالاهای شخصی ملموس جدید، خدمات آب و برق، خدمات تلفن، اقامت در هتل، و غذا و نوشیدنی (در رستوران ها) جمع آوری شود.

نکته کلیدی نکات کلیدی : اسناد کلیدی مانند اساسنامه یا قرارداد عملیاتی، DBA، EIN، فرم های مالیات بر درآمد و سایر مجوزها و مجوزهای قابل اجرا را ثبت کنید.

۶. بیمه نامه بخرید.

بیمه نامه بخرید

ممکن است ذهن شما را به عنوان چیزی که در نهایت “به آن دست یابید” منحرف کند، اما  خرید بیمه مناسب برای کسب و کارتان گام مهمی است که قبل از راه اندازی رسمی باید بردارید. برخورد با حوادثی مانند آسیب اموال، سرقت یا حتی دعوای حقوقی مشتری می تواند پرهزینه باشد و شما باید مطمئن باشید که به درستی از شما محافظت می شود.

اگرچه باید چندین نوع بیمه تجاری را در نظر بگیرید ، اما چند طرح بیمه اساسی وجود دارد که اکثر مشاغل کوچک می توانند از آنها بهره مند شوند. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما کارمند داشته باشد، حداقل نیاز به خرید غرامت کارگران و بیمه بیکاری دارید.

همچنین ممکن است بسته به موقعیت مکانی و صنعت خود به انواع دیگری از پوشش نیاز داشته باشید، اما به اکثر مشاغل کوچک توصیه می شود که بیمه مسئولیت عمومی (GL) یا بیمه نامه مالک کسب و کار را خریداری کنند. GL خسارت مالی، صدمات بدنی، و صدمات شخصی به خود یا شخص ثالث را پوشش می دهد.

اگر کسب و کار شما خدماتی ارائه می دهد، ممکن است بخواهید بیمه مسئولیت حرفه ای را نیز در نظر بگیرید. اگر کار اشتباهی انجام دهید یا از انجام کاری که باید در حین اداره تجارت خود انجام می دادید غفلت کنید، شما را پوشش می دهد.

۷. تیم خود را بسازید.

مگر اینکه قصد دارید تنها کارمند خود باشید، باید  یک تیم عالی را استخدام  و  استخدام  کنید تا شرکت خود را از کار بیاندازید. جو زاوادزکی (Joe Zawadzki، مدیر عامل و بنیانگذار MediaMath)، می‌گوید که کارآفرینان باید همان توجهی را که به محصولاتشان می‌کنند، به عنصر «مردم» کسب‌وکارشان بدهند.

زاوادزکی می‌گوید: «محصول شما توسط مردم ساخته شده است. « شناسایی تیم موسس خود ، درک اینکه چه شکاف هایی وجود دارد، و [تعیین] چگونگی و زمان رسیدگی به آنها باید در اولویت قرار گیرد. فهمیدن اینکه تیم چگونه با هم کار خواهد کرد … به همان اندازه مهم است. تعریف نقش ها و مسئولیت ها، تقسیم کار، نحوه بازخورد دادن، یا نحوه کار با هم وقتی همه در یک اتاق نیستند، شما را از سردردهای زیادی نجات می دهد.

۸. فروشندگان خود را انتخاب کنید.

فروشندگان خود را انتخاب کنید

اداره یک کسب و کار می تواند طاقت فرسا باشد، و احتمالاً شما و تیمتان نمی توانید همه آن را به تنهایی انجام دهید. اینجاست که فروشندگان شخص ثالث وارد می‌شوند. شرکت‌ها در هر صنعت، از منابع انسانی گرفته تا  سیستم‌های تلفن تجاری،  وجود دارند تا با شما شریک شوند و به شما کمک کنند تا تجارت خود را بهتر اداره کنید.

وقتی به دنبال شرکای B2B هستید، باید با دقت انتخاب کنید. این شرکت ها به داده های تجاری حیاتی و بالقوه حساس دسترسی خواهند داشت، بنابراین یافتن فردی که بتوانید به او اعتماد کنید بسیار مهم است. در  راهنمای ما برای انتخاب شرکای تجاری ، منابع متخصص ما توصیه می‌کنند از فروشندگان بالقوه در مورد تجربه آنها در صنعت شما، سابقه آنها با مشتریان فعلی و اینکه چه نوع رشدی به سایر مشتریان کمک کرده‌اند بپرسید.

هر کسب و کاری به همان نوع فروشندگان نیاز نخواهد داشت، اما محصولات و خدمات رایجی وجود دارد که تقریباً هر کسب و کاری به آنها نیاز دارد. عملکردهای زیر را که برای هر نوع کسب و کاری ضروری است در نظر بگیرید.

پرداخت از مشتریان: ارائه گزینه‌های پرداخت متعدد به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید فروش را در هر قالبی که برای مشتری هدف آسان‌تر است انجام دهید. شما باید گزینه هایی را با هم مقایسه کنید که ارائه دهنده پردازش کارت اعتباری مناسب را پیدا کنید تا مطمئن شوید که بهترین نرخ را برای نوع کسب و کار خود دریافت می کنید.

مدیریت امور مالی: بسیاری از صاحبان مشاغل می توانند هنگام راه اندازی کسب و کار خود، وظایف حسابداری خود را مدیریت کنند، اما با رشد کسب و کار شما می توانید با استخدام یک حسابدار یا مقایسه ارائه دهندگان نرم افزار حسابداری در زمان خود صرفه جویی کنید .

۹. خود را برندسازی و تبلیغ کنید.

برای تبلیغات خود را برندسازی کنید

قبل از اینکه شروع به فروش محصول یا خدمات خود کنید، باید برند خود را بسازید و دنبال کنندگانی از مردم را آماده کنید تا زمانی که درهای واقعی یا مجازی خود را برای تجارت باز می کنید، پرش کنند.

  • وب سایت شرکت.  شهرت خود را به صورت آنلاین در نظر بگیرید و  یک وب سایت شرکتی بسازید . بسیاری از مشتریان برای اطلاع از یک کسب و کار به اینترنت مراجعه می کنند و یک وب سایت مدرک دیجیتالی است که نشان می دهد کسب و کار کوچک شما وجود دارد. همچنین یک راه عالی برای تعامل با مشتریان فعلی و بالقوه است.
  • رسانه های اجتماعی. از رسانه های اجتماعی برای انتشار اخبار در مورد کسب و کار جدید خود استفاده کنید، شاید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای ارائه کوپن و تخفیف به دنبال کنندگان پس از راه اندازی. بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای استفاده به مخاطبان هدف شما بستگی دارد.
  • CRM. بهترین راه حل های نرم افزار CRM به شما این امکان را می دهد که داده های مشتریان را در آن ذخیره کنید تا نحوه بازاریابی خود را برای آنها بهبود بخشید. یک کمپین ایمیل مارکتینگ خوب فکر شده  می تواند برای دستیابی به مشتریان و برقراری ارتباط با مخاطبان شما معجزه کند. برای موفقیت، باید به صورت استراتژیک  لیست مخاطبین بازاریابی ایمیلی خود را بسازید .
  • لوگو.  لوگویی ایجاد کنید که به مردم کمک کند به راحتی برند شما را شناسایی کنند و در استفاده از آن در تمام پلتفرم های خود ثابت قدم باشند.

همچنین، این دارایی های دیجیتال را با محتوای مرتبط و جالب در مورد تجارت و صنعت خود به روز نگه دارید. به گفته روتان بوون، مدیر ارشد بازاریابی EastCamp Creative، بسیاری از استارت آپ ها طرز فکر اشتباهی در مورد وب سایت خود دارند.

بوون گفت: “مساله این است که آنها وب سایت خود را به عنوان هزینه می بینند، نه سرمایه گذاری.” در عصر دیجیتال امروز، این یک اشتباه بزرگ است. صاحبان مشاغل کوچک که درک می کنند حضور آنلاین عالی چقدر حیاتی است، می توانند با قدرت شروع کنند.»

ایجاد یک برنامه بازاریابی  که فراتر از راه اندازی شما باشد، برای ایجاد مشتری با اطلاع رسانی مداوم در مورد کسب و کار شما ضروری است. این فرآیند، به ویژه در ابتدا، به اندازه ارائه یک محصول یا خدمات با کیفیت اهمیت دارد.

از مشتریان بخواهید که در ارتباطات بازاریابی شما شرکت کنند.

همانطور که برند خود را می سازید، از مشتریان بالقوه خود برای برقراری ارتباط با آنها اجازه بخواهید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از فرم های انتخابی است. به گفته دان ادمونسون (Dan Edmonson، بنیانگذار و مدیر عامل Dronegenuity)، اینها “اشکال رضایت” هستند که توسط کاربران وب ارائه می شود و به شما اجازه می دهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت خود با آنها تماس بگیرید.

ادمونسون می‌گوید: «این نوع فرم‌ها معمولاً به ارتباطات ایمیلی مربوط می‌شوند و اغلب در تجارت الکترونیک برای درخواست مجوز برای ارسال خبرنامه، مواد بازاریابی، فروش محصول و غیره به مشتریان استفاده می‌شوند. «این روزها مردم آنقدر ایمیل‌های دور ریختنی و پیام‌های دیگر دریافت می‌کنند که با واداشتن آن‌ها به شرکت در خدمات شما به روشی شفاف، شروع به ایجاد اعتماد در مشتریان خود می‌کنید.»

فرم‌های انتخاب نقطه شروعی عالی برای ایجاد اعتماد و احترام با مشتریان بالقوه است. مهمتر از آن، این فرم ها توسط قانون الزامی است. قانون CAN-SPAM در سال ۲۰۰۳ الزاماتی را برای ایمیل تجاری توسط کمیسیون تجارت فدرال تعیین می کند. این قانون فقط در مورد ایمیل انبوه اعمال نمی شود. همه پیام‌های تجاری را پوشش می‌دهد، که قانون آن‌ها را به‌عنوان «هر پیام پست الکترونیکی که هدف اصلی آن تبلیغ تجاری یا تبلیغ یک محصول یا خدمات تجاری است» تعریف می‌کند. هر ایمیلی که این قانون را نقض کند مشمول جریمه بیش از ۴۰۰۰۰ دلار است.

نکتهنکته: یک کمپین بازاریابی استراتژیک ایجاد کنید که کانال‌های بازاریابی مختلف را ترکیب می‌کند، مانند وب‌سایت شرکت، رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌های ایمیل و فرم‌های انتخاب.

۱۰. کسب و کار خود را توسعه دهید.

کسب و کار خود را توسعه دهید.

راه اندازی و اولین فروش شما تنها آغاز کار شما به عنوان یک کارآفرین است. برای کسب سود و سرپا ماندن، همیشه باید کسب و کار خود را توسعه دهید. این کار مستلزم زمان و تلاش است، اما آنچه را که در آن به کار می برید، از کسب و کارتان خارج خواهید شد.

همکاری با برندهای معتبر در صنعت شما راهی عالی برای دستیابی به رشد است. با شرکت‌های دیگر تماس بگیرید و در ازای دریافت نمونه محصول یا خدمات رایگان، کمی تبلیغ بخواهید. با یک سازمان خیریه شریک شوید و مقداری از زمان یا محصولات خود را داوطلب کنید تا نام خود را در آنجا معرفی کنید.

در حالی که این نکات به راه‌اندازی کسب‌وکار شما کمک می‌کند و به شما کمک می‌کند تا رشد کنید، هرگز یک برنامه کامل وجود ندارد. شما می خواهید مطمئن شوید که برای راه اندازی یک کسب و کار کاملاً آماده می شوید، اما تقریباً مطمئناً همه چیز خراب خواهد شد. برای راه اندازی یک کسب و کار موفق، باید خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهید.

استفانی موری (Stephanie Murray، بنیانگذار Fiddlestix Party + Supply)، می‌گوید: «برای سازگاری آماده باشید. ضرب‌المثلی در ارتش وجود دارد که می‌گوید: «هیچ برنامه‌ای در اولین تماس زنده نمی‌ماند»، به این معنا که شما می‌توانید بهترین برنامه را در جهان داشته باشید، اما به محض اینکه این طرح در عمل قرار گرفت، همه چیز تغییر می‌کند و شما باید آماده و مایل باشید که با آن سازگار شوید. و مشکل را به سرعت حل کنید. به عنوان یک کارآفرین، ارزش شما در حل مشکلات نهفته است، خواه این محصول یا خدمات شما باشد که مشکلات را برای افراد دیگر حل می کند یا شما در حل مشکلات درون سازمانتان.

سوالات متداول در مورد راه اندازی یک کسب و کار

چگونه می توانم کسب و کار خود را بدون پول راه اندازی کنم؟

شما می توانید یک کسب و کار موفق را بدون هیچ گونه سرمایه راه اندازی راه اندازی کنید. روی یک ایده تجاری کار کنید که بر روی مجموعه مهارت های شما ایجاد می کند تا چیزی جدید و نوآورانه به بازار ارائه دهد. در حالی که در حال توسعه یک کسب و کار جدید هستید، به کار کردن در موقعیت فعلی خود (یا “شغل روزانه”) ادامه دهید تا ریسک مالی را کاهش دهید.

هنگامی که ایده کسب و کار خود را توسعه دادید و برای شروع یک طرح تجاری آماده شدید، باید با سرمایه گذاری خلاق باشید. شما می توانید از طریق سرمایه گذاری با ارائه ایده خود به حامیان مالی، پول جمع آوری کنید. همچنین می‌توانید از طریق پلتفرم‌های جمع‌سپاری مانند Kickstarter بودجه جمع‌آوری کنید یا مقدار مشخصی از درآمد هفتگی خود را برای سرمایه‌گذاری در یک کسب‌وکار جدید کنار بگذارید. در نهایت، می توانید گزینه های وام را از بانک ها و سایر موسسات مالی به عنوان راهی برای راه اندازی و راه اندازی شرکت خود جستجو کنید.

ساده ترین کسب و کار برای شروع چیست؟

ساده‌ترین کسب‌وکار برای شروع، کسب‌وکاری است که نیاز به سرمایه‌گذاری مالی کم یا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه داشته باشد، و همچنین نباید برای یادگیری کسب‌وکار به آموزش گسترده نیاز داشته باشد. یکی از ساده ترین انواع کسب و کار جدید برای راه اندازی، شرکت دراپ شیپینگ است. Dropshipping نیازی به مدیریت موجودی ندارد و شما را از دردسر خرید، ذخیره و ردیابی سهام نجات می دهد. در عوض، شرکت دیگری به دستور شما سفارشات مشتری شما را انجام خواهد داد. این شرکت موجودی کالا را مدیریت می کند، کالاها را بسته بندی می کند و سفارشات تجاری شما را ارسال می کند. برای شروع، می توانید با انتخاب محصولات انتخاب شده از کاتالوگ موجود از طریق شرکا، یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.

بهترین زمان برای شروع کسب و کار چه زمانی است؟

جدول زمانی ایده آل هر فرد برای شروع یک کسب و کار جدید متفاوت خواهد بود. قبل از هر چیز، شما باید زمانی یک کسب و کار راه اندازی کنید که زمان کافی برای اختصاص دادن توجه خود به راه اندازی داشته باشید. اگر محصول یا خدمات فصلی دارید، پس می‌خواهید کسب و کار خود را یک ربع قبل از زمان شلوغ پیش‌بینی‌شده‌تان در سال شروع کنید. برای شرکت‌های غیرفصلی، بهار و پاییز زمان‌های محبوب سال‌ها برای راه‌اندازی هستند. زمستان کم محبوب ترین فصل راه اندازی است، زیرا بسیاری از مالکان جدید ترجیح می دهند LLC یا شرکت خود را برای یک سال مالی جدید تأیید کنند.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *