نماد سایت ایوسی

نحوه ایجاد یک سرنخ در ۵ مرحله (با مراحل)

تولید سرنخ

تولید سرنخ

فروشندگان معمولاً چندین مسئولیت مختلف در حوزه کاری خود دارند. آنها علاوه بر ملاقات با مشتریان و نگهداری اسناد و گزارش ها، باید مشتریان یا سرنخ های بالقوه را نیز شناسایی کنند. تولید سرنخ یک مهارت مهم برای یک فروشنده است زیرا می تواند به آنها در ایجاد پایگاه مشتری بزرگتر و افزایش کمیسیون کمک کند.

در این مقاله از ایوسی، توضیح می‌دهیم که سرنخ چیست، نحوه تولید آن را شرح می‌دهیم و نکاتی را برای تولید سرنخ مؤثر ارائه می‌کنیم.

مطالب مرتبط: تولید سرنخ چیست و چگونه در ۳ مرحله سرنخ ایجاد کنیم

نحوه تولید سرنخ

دانستن چگونگی توسعه سرنخ ها و هدایت آنها در چرخه فروش می تواند به شما کمک کند فروش کلی خود را افزایش دهید و شغل خود را ارتقا دهید. از این مراحل برای بهبود مهارت های تولید سرنخ خود استفاده کنید:

۱. مخاطبان خود را بشناسید

اولین قدم در ایجاد سرنخ این است که بدانید دقیقاً چه کسی را هدف قرار می دهید. اگر به طور خاص مشتریان بالقوه و مشتریانی را که متناسب با جمعیت هدف شما هستند و احتمالاً به محصول یا خدمات شما نیاز یا تمایل دارند، هدف قرار دهید، می توانید زمان خود را بهینه کنید.

مرتبط: سرنخ های واجد شرایط: آنها چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم

۲. رویکرد خود را انتخاب کنید

می توانید از تعدادی استراتژی برای تعامل با سرنخ ها استفاده کنید. با در نظر گرفتن ساختار بازار هدف، منابع و جدول زمانی خود، رویکردی را که برای شما بهترین است انتخاب کنید. چند استراتژی موثر عبارتند از:

۳. یک قیف فروش ایجاد کنید

هنگامی که استراتژی های تولید سرنخ خود را به کار گرفتید، یک سیستم قیف فروش موثر و جامع ایجاد کنید . ممکن است یک صفحه فرود ایجاد کنید تا اطلاعات تماس اولیه آنها را برای سرنخ های آنلاین به دست آورید. مطمئن شوید که یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM برای ردیابی سرنخ ها در اختیار دارید.

مطالب مرتبط: جذب سرنخ چیست؟ تعریف، اهمیت و خلقت

۴. ایجاد روابط

از اطلاعاتی که جمع آوری می کنید برای دسترسی به سرنخ ها و کمک به آنها در فرآیند فروش استفاده کنید. زمانی را برای ایجاد رابطه و اعتماد اختصاص دهید تا رهبر احساس کند می تواند از شما کمک و راهنمایی بخواهد، زیرا آنها به دنبال اطلاعاتی در مورد بهترین راه برای حل مشکل خود هستند.

۵. آنها را در چرخه زندگی مشتری حرکت دهید

با حرکت دادن مشتریان بالقوه خود از طریق قیف فروش و ایجاد آنها به عنوان بالقوه، فرصت یا مشتری، از روابط پیشرو خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط: سرنخ های فروش چیست؟ تعریف و مثال

نکات و استراتژی هایی برای تولید سرنخ موثر

از این نکات و استراتژی‌ها برای کمک به یافتن سرنخ‌ها در مکان‌های غیرمعمول و افزایش احتمال انتقال سرنخ به مشتری، فرصت یا مشتری استفاده کنید:

خروج از نسخه موبایل