بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۶ دلیل برای ایجاد یک تجارت بازاریابی اطلاعاتی

کسب و کار اطلاعات: 6 دلیلی که چرا باید آنرا در خودتان ایجاد کنید

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در کتاب تجارت بازاریابی اطلاعاتی خود را راه اندازی کنید (Start Your Own Information Marketing Business اثر: Robert Skrob¹ and Entrepreneur Press)، توضیح می دهند که چگونه یک کسب و کار بازاریابی اطلاعاتی موفق را راه اندازی و راه اندازی کنید. در این گزیده ویرایش شده، نویسندگان شش مزیت اداره یک تجارت بازاریابی اطلاعات را توضیح می دهند.

بیایید در مورد اینکه چرا می خواهید یک تجارت بازاریابی اطلاعاتی ایجاد کنید صحبت کنیم. در این مقاله از ایوسی، شش مزیت چنین کسب و کاری وجود دارد:

۱. با «تکثیر خود» و استفاده از آنچه می دانید، جایگزین کار یدی می شود.

خواه برای شخص دیگری کار می کنید یا حرفه ای هستید که خدمات خود را ساعتی یا به صورت شغلی می فروشید، برای چیزی که تولید می کنید دستمزد دریافت می کنید. لحظه ای که تولید را متوقف می کنید، دیگر دستمزد دریافت نمی کنید.

تلاش برای چند برابر کردن خود با استخدام کارمندان برای افزایش مقدار محصولی که می توانید بفروشید نیز پر از دردسر است. کارمندان می روند و مشتریان را با خود می برند. حتی اگر کارمند کار خوبی انجام دهد، شما مشکلات مسئولیت دارید. صدها راه وجود دارد که یک کارمند می تواند صاحب یک کسب و کار را به دردسر بیاندازد. کار و تشدید هرگز تمام نمی شود.

با یک کسب و کار بازاریابی اطلاعات، یک بار محصولی را ایجاد می کنید و کارتان تمام است. برای ایجاد محصول کار زیادی لازم است، اما می‌توانید آن را بارها، اغلب در طی چندین سال، بدون نیاز به انجام کار اضافی، بفروشید. ایجاد یک کسب و کار بازاریابی اطلاعاتی یک راه عالی برای تکثیر خود به روشی است که تعداد کمی از مشاغل دیگر اجازه می دهند.

با یک کسب و کار بازاریابی اطلاعات، همه چیزهایی که برای ایجاد یک محصول جدید نیاز دارید، از قبل در درون شما وجود دارد. شما به ده ها متخصص یا روش های جدید توزیع نیاز ندارید. یک کسب و کار بازاریابی اطلاعات به شما این امکان را می دهد که اطلاعات، اسرار، تکنیک ها، چیزهایی که قبلاً می دانید را در اختیار بگیرید و از آنها استفاده کنید. این راه آسان برای تکثیر خود است.

۲. خریداران محصولات اطلاعاتی شما بیشتر خرید خواهند کرد.

افرادی که محصول اطلاعاتی شما را می خرند، محصولات اطلاعاتی دیگری را نیز از شما می خرند، خواه محصولاتی باشند که خودتان ایجاد می کنید یا محصولاتی که از دیگران مجوز می دهید. شما همچنین می توانید با سایر بازاریابان اطلاعاتی برای فروش محصولات خود شریک شوید یا به آنها پول بپردازید تا محصولی برای شما ایجاد کنند. هنگامی که مشتری را پیدا کردید که اطلاعاتی در مورد یک موضوع خاص می خواهد، آن مشتری به خرید اطلاعات از شما در مورد آن موضوع ادامه می دهد.

تشویق به کسب و کار تکراری به شما کمک می کند تا خود را بیشتر تقویت کنید. شما مبلغ مشخصی را برای شناسایی مشتریان بالقوه و فروش محصول اطلاعاتی خود به آنها هزینه می کنید. سپس می توان از اولین محصول برای فروش سایر محصولات اطلاعاتی به آنها استفاده کرد. وقتی مشتری پیدا کردید، تا زمانی که به ارائه اطلاعات با کیفیت بالا و قیمت خوب ادامه دهید، می‌توانید چیزهای زیادی به آن مشتری بفروشید.

۳. مقدار کمی از تعامل با خریداران امکان پذیر است.

یکی از بهترین چیزها در مورد تجارت بازاریابی اطلاعات این است که تعداد کمی از مشتریان اصرار دارند که برای خرید محصولات شما به محل کسب و کار شما بیایند. این بدان معناست که شما می توانید در خانه کار کنید و نیازی نیست نگران باشید که مشتریان برای خرید کتاب جدید درب منزل شما حاضر شوند. شما می توانید محصولاتی ایجاد کنید و آنها را به صورت آنلاین از خانه ساحلی خود یا در تعطیلات خود در سراسر جهان بفروشید. تا زمانی که راهی برای ایجاد یک محصول دارید، لازم نیست در مکان خاصی باشید تا مردم آن را بخرند. این نه تنها فوق العاده راحت است، بلکه به شما کمک می کند تا با هزینه های سربار بسیار کمی وارد این تجارت شوید.

۴. تعداد کمی از کارکنان لازم است.

کسب و کار بازاریابی اطلاعات یک تجارت فوق العاده است زیرا برای اداره آن به افراد زیادی نیاز ندارید. بسیاری از بازاریابان اطلاعات هیچ کارمندی ندارند و در عوض به یک پیمانکار مستقل برای کمک به حفظ پایگاه داده مشتریان، ارسال محصولات و رسیدگی به سوالات مشتریان پرداخت می کنند. این به عنوان “برون سپاری” شناخته می شود. شما می توانید به معنای واقعی کلمه یک کسب و کار را راه اندازی کنید که سالانه بیش از یک میلیون دلار درآمد داشته باشد با کارکنان بسیار کم و هزینه های عملیاتی بسیار کم.

۵. برای شروع فقط یک سرمایه گذاری کوچک لازم است.

کسب و کار بازاریابی اطلاعات به تجهیزات زیادی، دفاتر کاری شیک، مبلمان یا چندین کامپیوتر نیاز ندارد. نیازی به مجوزهای خاص (در بیشتر موارد) یا تحصیلات یا مدرک خاص ندارد. شما فقط باید از اطلاعاتی که قبلاً می دانید استفاده کنید. چگونه؟ با شناسایی بازاری از افرادی که از اطلاعاتی که دارید هیجان زده هستند، محصولی را که آن افراد می خواهند ایجاد کنید و به روشی متقاعدکننده به آنها ارائه دهید. به همین دلیل است که می توانید با بودجه راه اندازی کم وارد این تجارت شوید. البته، شما باید حاضر باشید مقداری پول روی میز بگذارید تا مشتریان بالقوه را پیدا کنید و محصول خود را برای آنها بازاریابی کنید. اگر سعی کنید این تجارت را بدون هیچ سرمایه‌گذاری انجام دهید، مطمئناً شکست خواهید خورد.

۶. پتانسیل سود زیادی وجود دارد.

بسیاری از بازاریابان اطلاعاتی از طریق کسب و کارهای بازاریابی اطلاعاتی خود درآمد میلیون دلاری به دست می آورند. آنها در مورد مشتریان بالقوه تحقیق کردند، متوجه شدند که این مشتریان بیشتر از همه چه چیزی می خواهند، آن را به روشی قانع کننده به آنها ارائه کردند و سپس به فروش محصولات خود ادامه دادند تا اینکه درآمد زیادی کسب کردند. این یک تجارت است که کاملاً مقیاس پذیر است. می توانید آن را به اندازه دلخواه کوچک یا بزرگ کنید.

اما فکر نکنید که یک کسب و کار اطلاعاتی به کار نیاز ندارد. این کار را انجام می دهد. شما باید سخت کار کنید، درست مانند هر کارآفرین دیگری. خبر خوب این است که اگر کارهای لازم را انجام دهید، در نهایت می توانید کار دستی خود را با چند برابر کردن خودتان و استفاده از آنچه می دانید برای ایجاد محصولات جدید جایگزین کنید. مشتریان شما در آینده بیشتر از شما خرید خواهند کرد. شما می توانید کسب و کار خود را با تعامل کمی با مشتریان خود اداره کنید. شما می توانید با استفاده از کارکنان بسیار کوچک موفق باشید. سرمایه‌گذاری کوچکی می‌طلبد، و بازده آن می‌تواند بسیار زیاد باشد – اگر به آن پایبند باشید و به توسعه تجارت خود ادامه دهید.

همچنین بخوانید: معرفی ۱۸ کتاب برتر در حوزه بازاریابی


[۱] ^ رابرت اسکروب

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *