بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

روش ۲۰۲۲ فوربس ۴۰۰: چگونه اعداد را خرد می کند

روش 2022 فوربس 400: چگونه اعداد را خرد می کند

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

فوربس چگونه فهرستی از ثروتمندترین آمریکایی ها را تهیه می کند.


به تازگی فوربس/فوربز چهل و یکمین نسخه از فهرست برجسته‌ترین فهرست فوربس ۴۰۰ از ثروتمندترین افراد آمریکا در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد. اگرچه مدت زیادی است که فوربس مشغول به چنین فعالیتی است، اما خبرنگاران آن همیشه برای کشف جزئیات جدید به کاوش عمیق می‌پردازند.

در صورت امکان، فوربس با اعضای فهرست چهارصدنفره ی “فوربس ۴۰۰” شخصاً ملاقات کرده یا به صورت مجازی یا تلفنی با آنها صحبت می کند. همچنین تیم فوربس با کارمندان، گردانندگان، مدیران دارایی و مشاوران مالی، رقبا، همتایان و وکلای آنها مصاحبه می کند. کشف ثروت آنها فوربس را ملزم کرد که هزاران سند کمیسیون بورس و اوراق بهادار، پرونده های دادگاه، سوابق وثیقه و مقالات خبری را بررسی کند. فوربس همه انواع دارایی ها را در نظر می گیرد: سهام در شرکت های دولتی و خصوصی، املاک و مستغلات، هنر، قایق های تفریحی، هواپیما، مزرعه، باغ های انگور، جواهرات، مجموعه های خودرو و موارد دیگر. فوربس بدهی و کمک های خیریه را در نظر می گیرد. لازم به ذکر است دارایی خالص فهرست ۴۰۰ فوربس ۲۰۲۲ تا ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ است.

در حالی که برخی از میلیاردرها برای دارایی ها و شرکت های خود اسناد و مدارک ارائه می کنند، برخی دیگر کمتر آماده ارائه می شوند. برای ارزش‌گذاری کسب‌وکارهای خصوصی، فوربس برآوردهای درآمد یا سود را با نسبت‌های غالب قیمت به فروش، قیمت به درآمد یا نسبت‌های مشابه برای شرکت‌های دولتی مشابه همراه کی کند و ۱۰ درصد تخفیف نقدینگی اعمال می نماید. برای شرکت‌های دارای پشتوانه سرمایه‌گذاری و سایر کسب‌وکارهایی که اخیراً سهام خود را به سرمایه‌گذاران نفروخته‌اند، فوربس بر اساس نحوه عملکرد بخشی که در آن فعالیت می‌کنند در مدت زمانی که از آخرین دور تأمین مالی آنها گذشته است، تنظیم می کند.

البته هر سال فوربس به دنبال بهبود روش شناسی خود هست و به دنبال راه هایی برای کشف و اندازه گیری دقیق ثروت ثروتمندترین افراد کشور می باشد. امسال فوربس با ده‌ها کارشناس صحبت کرده است تا نحوه برآورد بازده سرمایه‌گذاری میلیاردرها، نرخ مالیات و پرداخت سود سهام را تنظیم کند. برای انعکاس بهتر استراتژی‌های مدیریت پول که توسط ثروتمندان فوق‌العاده استفاده می‌شود، فوربس مدل‌های خود را برای تخمین بازدهی بالاتر از آنچه قبلاً فرض شده بود، تنظیم کرد. همچنین اکنون فرض می‌کند که کسب‌وکارهای خصوصی که احتمالاً سودآور هستند، به سهامداران خود سود سهام پرداخت می‌کنند، معمولاً با نرخ‌هایی مشابه با رقبای عمومی خود. در برخی موارد، به دلیل این تعدیل ها، ممکن است ثروت یک میلیاردر نسبت به سال گذشته افزایش یافته باشد یا کمتر از موارد دیگر کاهش یافته باشد.

همچنین فوربس قوانین مربوط به واجد شرایط بودن لیست را اصلاح کرده است. مانند سال‌های گذشته، عمداً ثروت خانوادگی پراکنده را حذف می‌کند. فوربس همچنان به فهرست ثروت متعلق به خانواده نزدیک بنیانگذار زنده ثروت تحت نام موسس می پردازد. در این موارد، «& family» یا همان «و خانواده» را خواهید دید. اما اکنون نیز فوربس به سمت تجزیه بیشتر ثروت های مشترک حرکت کرده است تا بهتر بر ثروت فردی تمرکز کند. به همین دلیل است که به عنوان مثال، تیم زن و شوهر استوارت و لیندا رزنیک، بنیانگذاران و مالکان The Wonderful Co.، برای اولین بار به طور جداگانه فهرست شده اند و هر کدام دارای ارزش خالص تخمینی ۵.۳ میلیارد دلار هستند.

علاوه بر ثروت، فوربس همچنین هر یک از اعضا را بر اساس کمک های خیریه در طول عمر آنها (بیشتر در اینجا ببینید) و درجه ای که ثروت آنها خودساخته یا به ارث رسیده است (بیشتر را اینجا ببینید ) رتبه بندی کرده است.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *