بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

بین المللی سازی وب سایت

جهانی: راهنمای تنظیم مقررات Fintech Sandboxes در سطح بین المللی

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

به دنیا اطلاع دهید که برای تجارت آنلاین باز هستید.

بین‌المللی‌سازی وب‌سایت اصطلاحی است که برای توصیف فرآیندی استفاده می‌شود که شرکت‌ها برای مؤثرتر کردن وب‌سایت‌های خود در دستیابی به مشتریان بالقوه و شرکای تجاری در سایر کشورها طی می‌کنند. این رایج ترین رویکرد برای شرکت های کوچک و متوسط ​​است که به دنبال افزایش تلاش های بازاریابی و فروش بین المللی خود هستند.

آغاز می شود بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، به منظور شناسایی و حل مشکلات فنی وب سایت که باعث می شود خریداران بین المللی نتوانند آنلاین شما را پیدا کنند و با شما معامله کنند.

سه مرحله از کار وب سایت وجود دارد که کسب و کارها باید از طریق آن برای فروش بین المللی رشد کنند:

  1. بین‌المللی‌سازی: وب‌سایت از نظر فرهنگی خنثی است، بدون توجه به پهنای باند، عملکرد بالایی دارد و برای تسهیل ترجمه ساختار یافته است.
  2. منطقه‌سازی: وب‌سایت به‌طور خاص صفحات فرود را برای تسهیل فرهنگ و زبان بیشتر بر روی یک منطقه خاص از جهان، اما نه یک کشور خاص، طراحی کرده است. تحقیقات و تجزیه و تحلیل بازار به تعریف و اصلاح فرصت های بازار برای پیگیری کمک می کند.
  3. محلی سازی: تغییر وب سایت یک شرکت برای تمرکز خاص بر روی یک کشور خاص. بومی سازی یک وب سایت در یک کشور دیگر باید به درستی انجام شود تا موثر باشد و نیاز به کمک حرفه ای دارد.

مرتبط: بازاریابی بین المللی: استراتژی ها، مثال ها و نکات

بین المللی شدن وب سایت چیست؟

بین المللی سازی وب سایت اصطلاحی است که برای توصیف فرآیندی استفاده می شود که شرکت ها طی می کنند تا وب سایت های خود را در دستیابی به مشتریان بالقوه و شرکای تجاری در سایر کشورها مؤثرتر کنند.

مصداق بین المللی شدن چیست؟

همانطور که گفته شد، مک دونالد بیش از ۳۰۰۰۰ رستوران در ۱۰۰ کشور جهان دارد. گسترش جهانی آن نمونه ای از جهانی شدن است. با طراحی، این شرکت منویی ایجاد می کند که با سلیقه ها و آداب و رسوم مختلف محلی سازگار باشد . این سیاست نمونه ای از بین المللی شدن است.

بین المللی سازی در UI چیست؟

بین المللی سازی شامل موارد زیر است: اطمینان از اینکه تمام عناصر قابل بومی سازی (مانند متن و گرافیک) از کد منبع استخراج شده و در منابع خارجی ذخیره می شوند . اطمینان از اینکه طراحی رابط کاربری (UI) انعطاف پذیر و خنثی است. اطمینان از پشتیبانی از مجموعه کاراکترهای مربوطه.

بین المللی سازی در سئو چیست؟

سئوی بین المللی چیست؟ سئوی بین المللی فرآیند بهینه سازی یک وب سایت یا وبلاگ است به طوری که موتورهای جستجو تشخیص می دهند که به کدام کشورها می خواهید دسترسی داشته باشید یا از کدام زبان ها باید در تجارت خود استفاده کنید.

چگونه بین المللی سازی را طراحی می کنید؟

برای اینکه طرح خود را برای بین المللی شدن آماده کنید، با ساده نگه داشتن پیام خود و اجتناب از هرگونه ارجاع فرهنگی که ممکن است اشتباه گرفته شود، شروع کنید . این بدان معنی است که مطمئن شوید منابع کافی برای ساختن گرافیک، ترجمه متن به زبان های محلی و ساختن گرافیک برای مناطق مختلف وجود دارد.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *