بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۸ توصیه ناب از بزرگان کسب و کار

بزرگان کسب و کار

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شروع یک کسب و کار و در پی آن کارآفرینی برای سایرین؛ بیشتر از آنکه نیازمند مؤلفه‌هایی نظیر داشتن حامی، سرمایه، دانش، تجهیزات و … باشد، نیازمند داشتن انگیزه‌ای قدرتمند که از درون شخص ناشی شود می‌باشد.

زمانی که شخص دارای هر نوع امکاناتی جهت راه‌اندازی کسب و کار خود باشد، اما فاقد نیروهای درونی جلوبرنده باشد، هیچ یک از ابزارها نمی‌توانند برای او کمکی واقعی و شایان باشند.

اما مادامی که فرد از نیروی‌های قدرتمند در درون خود بهره ببرد، فقدان هیچ کدام از مؤلفه‌های بیرونی نمی‌تواند مانع حرکت او شود؛ در چنین وضعیتی او شرایط را به هر نحو که ممکن باشد برای خود تغییر خواهد داد، مسیر را هموار خواهد کرد، ایده‌های ناب را پیدا خواهد نمود و موفقیت قطعی را برای خودش و حتی دیگران به ارمغان می‌آورد.

 

استعداد واقعی خود را برای کسب و کارتان پیدا کنید

 

بهره‌گیری از سخنان افراد موفق الهام‌بخش است

پس اگر بخواهید از نیروهای درونی در پیشبرد امورتان بهره ببرید؛ لازم است اول نیروهای درونی خود را یافته و سپس با استفاده از تکنیک‌های مختلف روند بهره‌گیری از آنها را دائمی کنید.

یکی از راه‌هایی که می‌تواند مهم‌‌ترین نیروی درونی شما – یعنی انگیزه و چرایی‌های شما – را برایتان تقویت کرده و بدین صورت چالش‌های مسیر را برای شما کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهد؛ بهره‌گیری از راهنمایی‌هایی است که افراد موفق (در حوزه‌ی فعالیت شما) برای شما ارائه می‌دهند.

 

بزرگان کسب و کار

 

در این مقاله به تعدادی از جملات حکیمانه و الهام بخشی که می‌تواند در این مسیر کمک شما باشد برایتان آورده شده است.

 

۸ توصیه ناب از بزرگان کسب و کار

 

جف بزوس – Jeff Bezos، مؤسس شرکت آمازون، بزرگترین شرکت خرده فروشی آنلاین در جهان

 

Jeff Bezos

ریسک کنید.

جف بزوس دانستن نکته زیر را کمک بزرگی برای خود می‌داند و می‌گوید ما هیچ‌گاه پی به نتیجه تلاش‌هایمان نخواهیم برد، مگر این که واقعا وارد عمل شویم.

نباید هیچ‌گاه حسرت شکست‌ها را خورد بلکه باید حسرت تلاش‌های صورت نگرفته را خورد.

 

 

آریانا هافینگتون – Arianna Huffington Stassinopoulos، روزنامه‌نگار، نویسنده و تحلیلگر سیاسیِ آمریکایی-یونانی تبار

 

Ariana Huffington

 

با ترس هایتان مواجه شوید

آریانا هافینگتون بر این اعتقاد است: من دریافته ام که نترس بودن مثل به یک عضله است؛ هرچه آن را بیشتر تمرین بدهید ورزیده تر و قوی‌تر خواهد شد.

غلبه کردن بر ترس ها کار آسانی نیست اما باید این کار را بکنید.

 

 

دیوید کارپ – David Karp، کارآفرین و توسعه دهنده وب آمریکایی

 

David Karp

 

چشم انداز داشته باشید

دیوید کارپ می گوید کارآفرین کسی است که برای چیزی چشم اندازی داشته باشد و خواهان ایجادش باشد.

چشم اندازتان را همیشه جلوی چشمتان داشته باشید.

 

 

ریچارد برانسون – Sir Richard Charles Nicholas Branson، کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی

 

Sir Richard Charles Nicholas Branson

 

خودتان را به چالش بکشید.

ریچارد برانسون با این اعتقاد که بزرگترین محرکش به چالش کشیدن همیشگی خودش بوده، می گوید: من زندگی را همچون یک دانشگاه همیشگی می بینم، جایی که هر روز در آن می توان مطالب جدیدی را آموخت؛

شما هم می توانید!

 

 

هنری فورد – Henry Ford، مخترع، نویسنده، کارآفرین و نظریه‌پرداز آمریکایی

 

Henry Ford

 

به خودتان ایمان داشته باشید.

هنری فورد جملاتی بسیار مشهور دارد که می گوید:

چه فکر بکنید می توانید و چه فکر بکنید نمی توانید، در هر دو صورت حق با شما است.

ایمان داشته باشید که می توانید موفق شوید؛

و از میان موانع مختلف راهی خواهید یافت.

اگر ایمان نداشته باشید تنها به دنبال بهانه خواهید بود.

 

 

تونی هسیه – Tony Hsieh‎، کارآفرین و بازرگان آمریکایی و موسس زاپو

 

Tony Hsieh

 

صنعتتان را بفهمید.

تونی هسیه می گوید:
وارد آن بازی که درکش نمی کنید نشوید؛ حتی اگر می بینید که آدم های زیادی از آن طریق پول به دست می آورند.

فهم کامل صنعت شما، کلید رسیدن به موفقیت است.

 

 

لری پیج – Lawrence “Larry” Page، کارآفرین و مبتکر آمریکایی و موسس گوگل

 

Larry Page

 

بیش از آن چه از شما انتظار می رود انجام دهید.

لری پیج به کارآفرینان می گوید شما باید بیش از آن چه مشتریان انتظار و توقع دارند به آنها سرویس دهید.

این راهی فوق العاده برای جلب توجه آنها به صنعت شما و ساختن مشتریانی وفادار است.

 

 

رید هافمن – Reid Hoffman‎، کارآفرین، نویسنده، سرمایه‌گذار، بازرگان آمریکایی و موسس لینکدین

 

Reid Hoffman

 

افراد به دردبخور پیدا کنید.

رید هافمن می گوید: سریع ترین راه برای تغییر خودتان این است که با افرادی که می خواهید شبیه به آنها شوید بیشتر معاشرت داشته باشید.

شما شبیه به افرادی خواهید شد که با آنها معاشرت دارید.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *