نماد سایت ایوسی

۱۵ شغل بازاریابی که درآمد خوبی دارند

بازاریابی

بازاریابی

زمینه بازاریابی برای افرادی با توانایی های مختلف در دسترس است. چه در نویسندگی، تحلیل، طراحی گرافیک، رهبری یا سایرین مهارت داشته باشید، مشاغل بازاریابی با پتانسیل درآمد بالا در دسترس شما هستند.

مشاغل بازاریابی نیز گزینه خوبی برای تقریباً هر زمینه تحصیلی هستند. چه بازاریابی، تجارت، انگلیسی یا هنر خوانده باشید، تخصص های بازاریابی وجود دارد که می توانید از تجربیات شما بهره مند شوید. بسیاری از عناوین بازاریابی از یک کسب و کار به کسب و کار دیگر متفاوت است، بنابراین به شرح شغل دقت کنید تا مطمئن شوید که برای بهترین موقعیت مناسب درخواست می دهید.

در حالی که سایر رشته ها ممکن است دارای موقعیت های پردرآمد مانند مهندسی یا مراقبت های بهداشتی باشند، با کسب تجربه بیشتر، پتانسیل درآمد بازاریابی افزایش می یابد. در این مقاله از ایوسی، چندین شغل بازاریابی با پتانسیل درآمد بالا وجود دارد که ممکن است برای شما مناسب باشد:

مشاغل برتر بازاریابی

۱. مدیر جامعه دیجیتال

میانگین حقوق ملی: ۱۰۵۳۳۲۵۴۰ تومان در سال

وظایف اصلی: مدیران انجمن مسئول حفظ و توسعه جوامع آنلاین مرتبط با یک برند یا شرکت هستند. تعبیر دیگر این عنوان شخصی است که مسئولیت نمایندگی یک برند در املاک آنلاین مانند رسانه های اجتماعی، بررسی ها، انجمن ها و موارد دیگر را بر عهده دارد.

شرکت های دارای این موقعیت: Viacom ، Monster Energy ، NBC Universal

۲. مدیر رسانه های اجتماعی

میانگین حقوق ملی: ۱۱۴۳۸۷۵۷۰ تومان در سال

وظایف اصلی: مدیران رسانه های اجتماعی مسئول نظارت و توسعه استراتژی های رسانه های اجتماعی برای یک برند هستند. آنها ممکن است در یک آژانس بازاریابی یا مستقیماً در یک شرکت برای افزایش و حفظ سلامت حضور خود در رسانه های اجتماعی کار کنند.

شرکت های دارای این موقعیت: Athleta ، WeWork ، Regus

مرتبط: در مورد مدیر رسانه های اجتماعی بیاموزید

۳. مدیر روابط عمومی

میانگین حقوق ملی: ۱۲۱۱۹۳۰۳۰ تومان در سال

وظایف اصلی: مدیران روابط عمومی مسئول مدیریت چهره عمومی یک شرکت هستند. آنها وظایفی مانند ایجاد روابط با ناشران کلیدی، نوشتن بیانیه های مطبوعاتی و مدیریت موقعیت های بالقوه آسیب رسان را انجام می دهند.

شرکت های دارای این موقعیت: Centene ، Macy’s ، Amazon.com

مرتبط: ۴۶ شغل روابط عمومی

۴. برنامه ریز رسانه

میانگین حقوق ملی: ۱۲۷۳۷۱۹۷۰ تومان در سال

وظایف اصلی: برنامه ریزان رسانه ای مسئول شناسایی الگوها، زمان ها و بسترهای بهینه برای توزیع کمپین بازاریابی هستند. آنها معمولاً برای آژانس های بازاریابی یا تبلیغاتی برای یک یا چند مشتری کار می کنند.

شرکت های دارای این موقعیت: BuzzFeed ، Cramer-Krasselt ، RPA

۵. مدیر بازاریابی محتوا

میانگین حقوق ملی: ۱۳۰۵۳۸۶۲۰ تومان در سال

وظایف اصلی: مدیران بازاریابی محتوا مسئول توسعه و اجرای استراتژی های محتوا برای یک شرکت برای رسیدن به اهداف فروش خود هستند. محتوا ممکن است شامل مواردی مانند وبلاگ، فیلم، عکس، اینفوگرافیک و موارد دیگر باشد که سپس از طریق رسانه های مختلف توزیع می شود.

شرکت های دارای این موقعیت: Google ، Intuit ، Facebook

۶. مدیر حساب

میانگین حقوق ملی: ۱۴۰۸۶۰۳۱۰ تومان در سال

وظایف اصلی: مدیران حساب ممکن است برای آژانس ها یا ناشران کار کنند و مسئول مدیریت کتاب تجاری متشکل از یک یا چند مشتری هستند. آنها همچنین ممکن است مسئول فروش یا اجرای مجدد فروش باشند تا اطمینان حاصل شود که مشتری اهداف فروش را برآورده می کند. آنها باید کمپین مشتری را مدیریت کنند تا مطمئن شوند که اهداف بازاریابی و تبلیغات آنها برآورده شده است.

شرکت های دارای این موقعیت: Aarons ، Verizon ، Dell

۷. مدیر بازاریابی جهانی

میانگین حقوق ملی: ۱۴۴۱۳۱۳۸۰ تومان در سال

وظایف اصلی: مدیران بازاریابی جهانی مسئول تمرکز بر حضور بازاریابی بین المللی یک برند هستند. آنها بر عملیات بین چندین مدیر بازاریابی که مسئول بازارهای مختلف هستند نظارت و نگهداری می کنند.

شرکت های دارای این موقعیت: Deloitte ، Aramark ، Uber

۸. استراتژیست دیجیتال

میانگین حقوق ملی: ۱۴۶۳۲۴۲۰۰ تومان در سال

وظایف اصلی: استراتژیست های دیجیتال اهداف کسب و کار را برای توسعه و اجرای برنامه های بازاریابی دیجیتال شناسایی می کنند. در حالی که آنها ممکن است مشکلات را با محصولات یا خدمات بازاریابی سنتی و دیجیتال حل کنند، تمرکز اصلی آنها کار با تاکتیک های دیجیتال است.

شرکت های دارای این موقعیت: IBM ، Gallup ، Google

۹. تحلیلگر داده

میانگین حقوق ملی: ۱۵۵۱۰۰۰۲۰ تومان در سال

وظایف اصلی: تحلیلگران داده ها داده ها را برای عملکردهای مختلف تجاری جمع آوری و تفسیر می کنند. تفاوت بین یک دانشمند و یک تحلیلگر در این است که تحلیلگران به سادگی جمع آوری داده ها و تفسیرها را انجام می دهند، نه تجزیه و تحلیل ریسک و ارائه توصیه های تصمیم.

شرکت های دارای این موقعیت: Tronc ، Humana ، Adobe

مرتبط: چگونه به یک تحلیلگر داده تبدیل شویم: به علاوه مهارت ها و …

۱۰. مدیر برند

میانگین حقوق ملی: ۱۵۸۶۶۱۶۵۰ تومان در سال

وظایف اصلی: مدیران برند مسئول توسعه و حفظ شیوه ادراک یک برند هستند. آنها از نزدیک با تیم های طراحی، تحقیقات بازاریابی و روابط عمومی برای افزایش و موقعیت استراتژیک یک برند در بازار همکاری خواهند کرد.

شرکت های دارای این موقعیت: Red Bull ، PepsiCo ، Belk

۱۱. تحلیلگر بازار

میانگین حقوق ملی: ۱۵۸۶۹۷۹۷۰ تومان در سال

وظایف اصلی: محققان بازار الگوهای خرید و فروش را در حالی که در بازار ما توسعه می‌یابند مطالعه می‌کنند. آنها روندهای اقتصادی و مالی را برای تصمیم گیری در مورد محصول و پیام رسانی برای یک تجارت ترجمه می کنند.

شرکت های دارای این موقعیت: JLL ، Aflac ، Citi

۱۲. تحلیلگر کسب و کار

میانگین حقوق ملی: ۱۷۷۲۲۳۴۴۰ تومان در سال

وظایف اصلی: تحلیلگران کسب و کار مسئول شناسایی و تفسیر داده ها برای اتخاذ تصمیمات تجاری مهم هستند. آنها با بسیاری از بخش های مختلف از جمله مالی، بازاریابی و فروش کار می کنند.

شرکت های دارای این موقعیت: Accenture ، Cisco ، Boeing

۱۳. مدیر بازاریابی

میانگین حقوق ملی: ۱۹۰۴۵۹۸۱۰ تومان در سال

وظایف اصلی: مدیران بازاریابی مسئول رهبری گروه های بازاریابی هستند تا اطمینان حاصل کنند که فرآیندها به طور موثر اجرا می شوند و اهداف شخصی تیم و کارمند برآورده می شوند.

شرکت های دارای این موقعیت: Chick-fil-A ، Comcast ، AT&T

۱۴. مدیر بازاریابی محصول

میانگین حقوق ملی: ۲۴۸۰۸۶۰۳۰ تومان در سال

وظایف اصلی: مدیران بازاریابی محصول مسئول توسعه نقاط گفتگو و ارائه برای نمایندگان فروش برای فروش محصول هستند. آنها وثیقه فروش ایجاد می کنند و متخصصان فروش را در مورد بهترین راه ها برای بازاریابی مجموعه ای از محصولات برای فروش، تمدید و رزرو کسب و کار جدید آموزش می دهند.

شرکت های دارای این موقعیت: Old Navy ، Honeywell ، Microsoft

مرتبط: درباره مدیر بازاریابی محصول بیاموزید

۱۵. دانشمند داده

میانگین حقوق ملی: ۲۹۰۰۲۴۲۸۰ تومان در سال

وظایف اولیه: دانشمندان داده برای درک خطرات آماری تصمیمات تجاری، اطلاعات را جمع آوری و تفسیر می کنند. آنها مسئول ارائه توصیه هایی به مدیران ارشد و سایر مدیریت ها در مورد امور مالی و سایر تصمیمات توسعه کسب و کار هستند.

شرکت های دارای این موقعیت: Wells Fargo ، KPMG ، Nielsen

هنگام درخواست برای موقعیت های بازاریابی، مهارت های سخت و نرم خود را با مرور شرح شغل و ترکیب کلمات کلیدی مرتبط برجسته کنید. برخی از مهارت های نرم رایج در بازاریابی عبارتند از: ارتباط موثر، خلاقیت، گوش دادن فعال و سازماندهی. همچنین اگر در حال تغییر شغل هستید یا برای موقعیت‌های متفاوتی نسبت به تجربه حرفه‌ای خود اقدام می‌کنید، باید مهارت‌های قابل انتقال را نیز درج کنید.

مرتبط: ۱۰ شغل برای رشته های آمار

خروج از نسخه موبایل