ایوسی

۱۰ استراتژی بازاریابی درون فروشگاهی که باید از امروز شروع کنید

استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای موفقیت آفلاین SME/B

بازاریابی دیجیتال و رسانه های تبلیغاتی سنتی فرصت های فوق العاده ای را برای هدایت کسب و کار به فروشگاه های شما فراهم می کنند. با این حال، یک ابزار مخفی وجود دارد که مسئول تبدیل مشتریان به محض ورود آنها است – بازاریابی در فروشگاه.

بازاریابی در فروشگاه چیست؟

بازاریابی درون‌فروشی به استراتژی‌های بازاریابی اشاره دارد که مشتریان را در زمانی که در یک فروشگاه فیزیکی یا تجارت آجری هستند هدف قرار می‌دهند. به جای بازاریابی برای مشتریان برای هدایت آنها به یک تجارت، بازاریابی درون فروشگاهی بر جذب و تبدیل مشتریان پس از ورود تمرکز دارد.

استراتژی های بازاریابی درون فروشگاهی به برندها کمک می کند:

  • محصولات را تبلیغ کنید
  • به مشتریان بالقوه و خریداران آموزش دهید
  • افزایش فروش و فروش متقابل را افزایش دهید
  • سرنخ ایجاد کنید
  • شناخت برند و وابستگی ایجاد کنید
  • زمان انتظار مشتری درک شده را کاهش دهید
  • از تیم های فروش و پشتیبانی مشتری پشتیبانی کنید

بازاریابی درون فروشگاهی به برندها این امکان را می‌دهد تا به یکی از بالقوه‌ترین مشتریانی که تا به حال داشته‌اند، یعنی شخصی در فروشگاه خود، بازاریابی کنند. تجربه مشتری را کنترل می کند، نحوه تعامل بازدیدکنندگان با محیط اطراف خود را دیکته می کند و در نهایت مشتریان فروشگاه را به خرید سوق می دهد.

بنابراین، چگونه برند شما می تواند استراتژی های بازاریابی درون فروشگاهی را بپذیرد؟

۱۰ استراتژی بازاریابی در فروشگاه

تنها با چند مرحله، می توانید تجربه خود را در فروشگاه بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را متقاعد کنید که از برند شما خرید کنند. این ده استراتژی بازاریابی در فروشگاه را برای افزایش فروش در فروشگاه آجر و ملات خود بررسی کنید.

۱. ارائه وای فای رایگان

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که می‌توانید در مکان‌های آجر و ملات خود برای مشتریان بازاریابی کنید، وای‌فای رایگان است. مشتریان هنگام ورود به سیستم، پیام‌های بازاریابی شما را دریافت می‌کنند که به شما امکان می‌دهد محصولات و خدمات مختلف پیشنهادی را تبلیغ کنید.

بازاریابی WiFi همچنین دارای مزایای برندسازی است که مشتریان قدردان آن هستند. آنها زمانی که با تلفن خود بازی می کنند بیشتر سرگرم می شوند و در انتظار کارکنان شما صبر بیشتری خواهند داشت. این بدان معناست که آنها احتمالاً خوشحال تر خواهند بود و در آینده دوباره به تجارت شما باز خواهند گشت.

۲. مشتریان را تشویق به ورود و اشتراک گذاری کنید

وای فای رایگان مشتری همچنین فرصت هایی را برای تشویق مشتریان به حضور در رسانه های اجتماعی و به اشتراک گذاری به روز رسانی های مربوط به برند شما ایجاد می کند.

اگر مشتریان شما به وای فای شما وارد شده باشند، در حال حاضر با تلفن های خود بازی می کنند و تنها چند ثانیه طول می کشد تا دکمه اشتراک گذاری را فشار دهید.

برای به اشتراک گذاشتن مشتریان ، فراخوان های مختلف را آزمایش کنید. ممکن است آنها را تشویق کنید تا عکس‌هایی از محصولاتی که می‌خرند یا قبل و بعد از یک سرویس پست کنند، پست کنند. وقتی نام تجاری شما برچسب گذاری می شود، می توانید دسترسی خود را در سراسر وب گسترش دهید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

۳. فروش مشتریان را با علامت

بازاریابی درون فروشگاهی همه چیز در مورد جذاب کردن مشتریان در آنجا و اکنون است. علامت گذاری یکی از بهترین گزینه های شما برای افزایش فروش و وادار کردن مشتریان به صرف چند دلار بیشتر در هر بار ورود به فروشگاه شما است.

می‌توانید با برجسته کردن بسته‌های بسته برای پس‌انداز بیشتر، تبلیغ محصولات فصلی که می‌توانند امتحان کنند و توضیح ویژگی‌های گزینه‌های کمتر شناخته‌شده‌تان، مشتریان را به فروش برسانید. تابلوهای دیجیتال به وضوح نمایش داده شده و برچسب گذاری شده ، بازاریابی را برای مشتریان آسان می کند و فروش را افزایش می دهد.

۴. تمرکز بر بازاریابی تجربی

بازاریابی تجربی به معنای تبدیل فرآیند خرید به یک تجربه و نه معامله است. دفاتر بهداشت و درمان این کار را با ارائه نوشیدنی به بیماران و ایجاد اتاق‌های انتظار راحت انجام می‌دهند، در حالی که فروشگاه‌های خرده‌فروشی سالن‌هایی ایجاد می‌کنند و آموزش‌هایی را برای خریداران آماده می‌کنند تا آزمایش کنند.

به کسب و کار خود نگاه کنید و راه هایی را برای بهبود تجربه کلی در نظر بگیرید. این ممکن است به این معنی باشد که بازی‌ها و فعالیت‌های بیشتری را به منطقه انتظار خود اضافه کنید یا نحوه تعامل کارکنان شما با مشتریان را تغییر دهید. تجربیات خوب منجر به نظرات مثبت و افزایش فروش از سوی مشتریان خوشحال می شود.

۵. ارائه اطلاعات ارزشمند به مشتریان

در حالی که سرگرمی بخش مهمی از تجربه مشتری است، آموزش نیز همینطور است. مشتریان به برند شما روی می‌آورند زیرا فکر می‌کنند که برند شما قابل اعتمادترین است و شما چیزی را ارائه می‌کنید که در هیچ جای دیگری نمی‌توانند به دست آورند.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات درستی را به مشتریان ارائه می دهید و خود را به عنوان یک متخصص در این زمینه معرفی می کنید.

Sur la Table یک مثال عالی از این موضوع است. آنها کلاس های آشپزی را برای مشتریان فراهم می کنند تا به آنها در تهیه غذاهای خوشمزه کمک کنند. اغلب، مشتریان در نهایت برخی از وسایل آشپزی را به خانه می برند، و در عین حال یک تجربه اطلاعاتی را ارائه می دهند، فروش شرکت را افزایش می دهند.

۶. پیام های صوتی را با خریداران به اشتراک بگذارید

پیام‌های سربار یک ابزار بازاریابی درون فروشگاهی قدرتمند برای صحبت در مورد رویدادهای آینده و فرصت‌های تبلیغاتی است. می‌توانید صدای سریع ده ثانیه‌ای ایجاد کنید که بین آهنگ‌هایی پخش می‌شود و افراد را تشویق می‌کند تا یک محصول جدید را امتحان کنند یا برای یک سرویس ثبت نام کنند.

ماهیت صدا به این معنی است که همه از اطلاعات آگاه خواهند شد، حتی اگر به تابلوهای فروشگاه شما نگاه نکنند یا با یکی از کارمندان شما صحبت نکنند.

دانلود کتاب: راهکارهای نوین بازاریابی: چطور در کمتر از یک سال به درآمد حیرت‌انگیز دست پیدا کنیم؟
فرمت: pdf
حجم: ۲.۷۹ مگابایت
تعداد صفحات: ۲۷۸ صفحه
این کتاب درباره بازاریابی هوشمندانه و راهکارهای نوین برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش صحبت می‌کند و به خواننده کمک می‌کند در کمتر از یک سال به درآمد حیرت‌انگیزی دست پیدا کند.

الان دانلود کنید!

۷. سرگرمی های خود را با نام تجاری خود مرتبط کنید

اگر حواس مشتریان را در حین انتظار با موسیقی، تلویزیون، چیزهای بی اهمیت دیجیتال و سایر گزینه های سرگرمی منحرف می کنید، مطمئن شوید که محتوا با برند شما مرتبط است و از دیدگاه کلی شما پشتیبانی می کند. راه اندازی یک رادیو یا پخش تلویزیون کابلی به این معنی است که شما تحت الحمایه سایر تولیدکنندگان محتوا هستید. آنها ممکن است آهنگ نامناسبی را پخش کنند یا آگهی تبلیغاتی رقیب را پخش کنند.

ما به طور خاص برای رفع این مشکل، مجوز تلویزیون برچسب خصوصی و موسیقی در فروشگاه را ارائه می دهیم. می‌توانید آهنگ‌ها و محتوای ویدیویی عالی را برای اشتراک‌گذاری با مشتریان خود انتخاب کنید، و به شما این امکان را می‌دهد که با دانستن اینکه سرگرمی‌هایی که در کسب‌وکارتان ارائه می‌دهید به تجربه‌ای که می‌خواهید ایجاد کنید، آرامش داشته باشید.

۸. برای نظرسنجی با مشتریان تماس بگیرید

بسیاری از شرکت‌ها برای دریافت بازخورد در مورد عملکرد و بهبودهای بالقوه، به نظرسنجی‌های مشتریان متکی هستند. صندوقدار معمولاً دستورالعمل هایی را به مشتریان ارائه می دهد که کدهای نظرسنجی را در رسید آنها درج می کند. با این حال، زمانی که مشتری به خانه می رسد، مدت زیادی است که نظرسنجی را فراموش کرده و برای تکمیل آن تلاشی نمی کند.

به جای آن، نظرسنجی‌هایی را در فروشگاه راه‌اندازی کنید که مشتریان بتوانند قبل از ترک مکان شما، بازخورد خود را ارائه دهند. این کار می‌تواند به سادگی راه‌اندازی چند صفحه لمسی تعاملی در کنار خروجی یا درخواست از یک کارمند برای بررسی افراد قبل از خروج باشد. حتی می توانید پس از تکمیل خدمات بعدی، تخفیف ارائه دهید. این نشان می‌دهد که در حین ارائه کوپن‌هایی برای بازگرداندن مشتریان به کسب‌وکارتان، گوش می‌دهید.

۹. رویدادها را در دفاتر خود میزبانی کنید

رویدادها به مشتریان دلایلی می‌دهند که حتی اگر مستقیماً از برند شما خرید نمی‌کنند، از مکان شما بازدید کنند. شراب و ارواح ABC مردم را با مزه های شراب و نمونه های دیگر فریب می دهد. مشتریان می توانند از شراب لذت ببرند و احتمالاً در زمانی که آنجا هستند چند بطری می خرند.

اکثر صنایع می توانند به شکلی از مشتریان برای رویدادها میزبانی کنند. به عنوان مثال، یک تجارت خودرو می تواند یک دوره آموزشی اولیه تعمیر و نگهداری خودرو ایجاد کند یا یک اسپا می تواند میزبان یک کلاس سلامتی یا آموزش مراقبه باشد. حتی اگر تعداد کمی از افراد در آن شرکت کنند، رویدادهای داخل فروشگاه می توانند به طور قابل توجهی نتیجه دهند.

۱۰. ترافیک پای مشتری را تجزیه و تحلیل کنید

اگر صاحب یک فروشگاه یا کسب‌وکار هستید که در آن مشتریان آزادانه برای تعامل با محصولات یا خدمات شما راه می‌روند، باید تجزیه و تحلیل کنید که مردم چگونه راه‌اندازی شما را تجربه می‌کنند. برای مثال، خرده‌فروشان در مراکز خرید، نحوه ورود افراد به فروشگاه‌هایشان را آزمایش می‌کنند، ابتدا به چه چیزی نگاه می‌کنند و چه بخش‌هایی از فروشگاه را نادیده می‌گیرند.

برای نظارت بر ترافیک پیاده، می توانید از WiFi رایگان مشتری برای ردیابی استفاده کنید. این تجزیه و تحلیل بر اساس پیچیدگی متفاوت است، اما برخی از شرکت‌ها حسگرهایی را ارائه می‌کنند که بر ترافیک پیاده‌روی نظارت می‌کنند و با داده‌ها نقشه‌های حرارتی از چیدمان فروشگاه شما ایجاد می‌کنند.

استراتژی های بازاریابی درون فروشگاهی

استراتژی های بازاریابی درون فروشگاهی را در کسب و کار خود راه اندازی کنید

آیا تمام تلاش خود را برای تبدیل مشتریان پس از ورود به تجارت شما انجام می دهید؟ آیا مشتریان وفادار خود را افزایش می دهید و طیف وسیعی از محصولات را جابه جا می کنید؟ اگر فکر می کنید می توانید تجربه خود را در فروشگاه بهبود بخشید. ما می‌توانیم استراتژی‌های بازاریابی فعلی شما را در فروشگاه تجزیه و تحلیل کنیم تا یاد بگیریم چگونه می‌توانید فروش خود را بهبود بخشید و رشد دهید.

برای نکات بیشتر در مورد چگونگی بهبود تجربه در فروشگاه خود و فروش بیشتر مشتریان، کتاب الکترونیکی رایگان ما را بررسی کنید، “چگونه با استفاده از صدا و تصویر تجربیات استثنایی برای مشتریان ارائه کنیم.”

خروج از نسخه موبایل