بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

چگونه انگیزه فروش را افزایش دهیم

راه هایی برای ایجاد انگیزه در تیم فروش

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

انگیزه فروش، انگیزه ای است که یک فروشنده برای فروش یک محصول یا خدمات به مشتریان خود دارد. انگیزه فروش بسته به سطح مهارت، تجربه و موفقیت شما در حین کار می تواند نوسان داشته باشد. حفظ سطح بالایی از انگیزه فروش می تواند بهره وری و اعتماد به نفس شما را به عنوان یک فروشنده افزایش دهد. در این مقاله نحوه درک، بهبود و حفظ انگیزه فروش را توضیح می دهیم.

چرا انگیزه فروش مهم است؟

هنگامی که به عنوان بخشی از یک تیم فروش کار می کنید، اگر موفقیت یا بهره وری خود را با همتایان خود مقایسه کنید، ممکن است به راحتی ناامید شوید. با انگیزه ماندن در مواجهه با شکست یا مشکل، بخش مهمی از یک فروشنده موثر است. فروش می تواند یک حرفه چالش برانگیز برای کسانی باشد که در خودانگیختگی مشکل دارند، بنابراین بهبود این مهارت یک هدف ارزشمند برای هر کسی در زمینه فروش است.

مطالب مرتبط: چگونه می توانید اشتیاق خود را برای یک شغل کامل تر پیدا کنید

چگونه برای فروش انگیزه ایجاد کنیم

توسعه مهارت های انگیزشی شما می تواند عملکرد شما را در کار بهبود بخشد، رضایت شما را از موفقیت خود افزایش دهد و شما را برای ایجاد انگیزه در دیگران تجهیز کند. این مراحل را برای بهبود مهارت های خود انگیزشی خود دنبال کنید:

۱. ارزش شغل خود را بشناسید

اولین قدم برای افزایش انگیزه فروش، آشنایی با ارزش محصولی است که می فروشید. اگر فکر می کنید محصول یا خدماتی که می فروشید زندگی مشتریان شما را بهبود می بخشد، این پتانسیل را دارید که تأثیر مثبت پایداری داشته باشید. از این امکان به عنوان انگیزه ای برای موفقیت استفاده کنید.

۲. یک روال مولد ایجاد کنید

به جای تمرکز بیش از حد بر روی اهداف بلندمدت خود، یک برنامه روزانه ایجاد کنید که تضمین می کند هر روز به سطح معینی از بهره وری می رسید. این می تواند برقراری تعدادی تماس، ارتباط با لیست از پیش تعیین شده مشتریان یا تکمیل تعداد معینی از وظایف اداری باشد. اگر هر روز به سطح ملموسی از بهره‌وری دست می‌یابید، می‌توانید هر روز صبح را با انگیزه دستیابی شروع کنید.

۳. نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید

اگر از نقاط قوت و ضعف خود به عنوان یک فروشنده آگاه باشید، در حال حاضر در راه بهتر شدن در شغل خود هستید. لحظه ای را به قدردانی از مهارت ها و ویژگی هایی که در موفقیت های گذشته شما نقش داشته اند اختصاص دهید. نقاط ضعف خود را در نظر بگیرید و با طوفان فکری ایده های عمدی برای اینکه چگونه می توانید در آن زمینه ها پیشرفت کنید، به خود انگیزه دهید. خودارزیابی صادقانه می تواند به شما الهام بخشد و به شما کمک کند تا از انرژی خود عاقلانه استفاده کنید.

ممکن است بخواهید از یک همکار مورد اعتماد نظر خود را در مورد این موضوع بخواهید. ممکن است شخصی که با کار شما آشنا باشد بتواند نظر مفید و عینی به شما بدهد.

۴. با ترس های خود روبرو شوید

یک عنصر حیاتی برای بهبود انگیزه فروش، شناسایی منشأ ناامیدی یا ناامنی شماست. ترس از شکست مانع بسیاری از متخصصان فروش می شود. شناخت دلهره های خود اولین قدم برای غلبه بر آنهاست. بدترین نتیجه ممکن را تصور کنید که می تواند از یکی از زمینه های فروش شما ناشی شود. روی جزئیات تمرکز کنید و سناریو را از ابتدا تا انتها دنبال کنید. اگرچه این ممکن است غیر شهودی به نظر برسد، اما بررسی ترس‌های شما اغلب به شما نشان می‌دهد که چقدر غیرواقعی یا بی‌اهمیت هستند. هنگامی که با عواقب احتمالی شکست کنار آمدید، انگیزه بیشتری خواهید داشت تا با اطمینان به مشتریان نزدیک شوید.

۵. به خود استراحت دهید

علاوه بر مواجهه با احتمال شکست، باید فشاری را که برای موفقیت بر خود وارد می‌کنید نیز بپذیرید. انگیزه برای موفقیت در کار می تواند یک دارایی عالی برای یک فروشنده باشد، اما همچنین می تواند ناتوان کننده باشد. اگر توقعات غیرواقع بینانه ای از خود داشته باشید، اغلب متوجه می شوید که کوتاهی می کنید. توانمندسازی خود برای ایجاد اهداف قابل دستیابی به شما کمک می کند تا بازدهی خود را بهبود بخشید. تبدیل شدن به یک فروشنده موثرتر یک سفر است، و خوب است که آن را یک قدم بردارید.

نکاتی برای بالا نگه داشتن انگیزه فروش

در اینجا چند نکته دیگر برای حفظ سطح بالایی از انگیزه فروش وجود دارد:

  • پیروزی های خود را جشن بگیرید. برد یک برد است، هر چقدر هم که کوچک باشد. وقتی موفق شدید، زمانی را برای قدردانی از لحظه اختصاص دهید و تلاشی را که برای تحقق آن انجام شده است، تصدیق کنید. از موفقیت های خود به عنوان شواهدی از شایستگی خود استفاده کنید و از آن خاطره استفاده کنید تا در رکودهای آینده به خود انگیزه دهید.
  • از اشتباهات خود درس بگیرید. سعی کنید به اشتباهات به عنوان فرصتی برای یادگیری نگاه کنید. هیچ کس هرگز بدون برخی اشتباهات به یک فروشنده ماهر تبدیل نشد. به خودتان اجازه دهید شکست بخورید، تا زمانی که آن شکست را به ابزاری برای بهبود تبدیل کنید.
  • برنامه های خود را روی دوستان یا خانواده آزمایش کنید. تمرین کلید کمال است. اگر فکر می کنید ارائه یا محتوای شما کم است، سعی کنید برنامه خود را روی یک مخاطب آسان تمرین کنید. پس از اتمام، به بازخورد سوژه خود گوش دهید. آنها را تشویق کنید تا به نقاط قوت شما و همچنین برخی از زمینه هایی که می توانید آنها را بهبود ببخشید، اشاره کنند. تجربه عملی، حتی اگر صرفاً تمرین باشد، می‌تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری را زمانی که در دنیای واقعی کار می‌کنید، بدهد.
  • معیار خودت باش هر زمان که به عنوان بخشی از یک تیم کار می کنید، مقایسه خودتان با همکاران و همسالانتان می تواند وسوسه انگیز باشد. مهم‌ترین معیاری که می‌توانید خودتان را با آن مقایسه کنید، به خاطر داشته باشید، خودتان هستید. اگر به عنوان یک فروشنده و به عنوان یک کارمند به طور پیوسته در حال پیشرفت هستید، فعالانه خود را به عضوی ارزشمندتر از تیم تبدیل می کنید. مقایسه مهارت ها و بهره وری فعلی با مهارت های زمانی که برای اولین بار حرفه خود را شروع کرده اید، راهی عالی برای حفظ انگیزه است.

مرتبط: سوالات متداول: ایده هایی برای بهبود خدمات مشتری

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *