نماد سایت ایوسی

چگونه یک ایمیل فروش بنویسیم که پاسخ دریافت کند

نمونه های برنده از ایمیل های فروش درست انجام شده

نمونه های برنده از ایمیل های فروش درست انجام شده

ایمیل فروش نوعی از مکاتبات تجاری است که محصول یا خدماتی را به مشتری احتمالی معرفی می کند. ایمیل های فروش مشتریان جدید را جذب می کنند و روابط با مشتریان فعلی را تقویت می کنند، محصولات یا خدمات جدید را به آنها معرفی می کنند و وفاداری آنها را به برند تقویت می کنند. دانستن نحوه استفاده از این روش ارتباطی در انواع نقش های توسعه کسب و کار و بازاریابی بسیار ارزشمند است. در این مقاله، نحوه نوشتن ایمیل فروش عالی برای ایجاد و حفظ شبکه مشتری به طور موثر بحث می کنیم.

مرتبط: قیف فروش ایمیل: راهنمای کلی، مزایا و راه اندازی

نحوه نوشتن ایمیل فروش

بیایید نگاهی عمیق‌تر به پنج بخش مجزای ایمیل فروش و نحوه کار آنها بیندازیم:

۱. خط موضوع

موضوع ایمیل شما بیانیه کوتاهی از قصد است. این اولین برداشتی است که پیام شما ایجاد می‌کند و می‌تواند روی اینکه گیرنده ایمیل شما را با دیدن آن در صندوق ورودی خود باز کرده و بخواند، تأثیر بگذارد.

موضوع شما باید بیانیه ای مختصر و صادقانه باشد که باعث ایجاد علاقه و تقویت اعتماد شود. استفاده از یک سوال مختصر که دعوت به گفتگو می کند یا یک جمله کوتاه که هدف ایمیل شما را خلاصه می کند را در نظر بگیرید. برای بهینه سازی خط موضوع خود، از زبانی استفاده کنید که ارزش فوری را برای گیرنده نشان دهد.

۲. بیانیه افتتاحیه

بیانیه افتتاحیه مستقیماً هدف ایمیل را بیان می کند. هنگامی که یک گیرنده ایمیل شما را باز می کند، باید فوراً دلیل تماس شما را به او اطلاع دهد. این مرحله اولین فرصت برای گیرنده است تا تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد به خواندن ادامه دهد تا درباره آنچه شما ارائه می‌دهید بیشتر بداند.

هدف خاص پیام خود را فوراً بیان کنید. برخی از موثرترین بیانیه های آغازین با یک ارتباط شخصی شروع می شوند که اغلب از بیانیه اول شخص استفاده می کنند. نمونه‌های دیگر ارتباط شخصی شامل ذکر شخصی است که او را به شما ارجاع داده یا دستاورد اخیری که به دست آورده‌اند. از آنجایی که ایمیل شامل نام شما در بالای موضوع است، لازم نیست در ابتدای پیام فروش خود را معرفی کنید.

مطالب مرتبط: ۲۰ راه برای شروع ایمیل

۳. پاراگراف های بدنه

مانند سایر ایمیل‌های تجاری، بدنه جایی است که جزئیات لازم را ارائه می‌دهید و توضیح می‌دهید که چه چیزی ارائه می‌دهید و چگونه می‌تواند برای گیرنده سودمند باشد. این بخش از ایمیل فروش فرصتی است که خواننده را متقاعد کنید تا پیشنهاد اولیه شما را در نظر بگیرد و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر پاسخ دهد.

متن ایمیل فروش شما باید با جزئیات بیشتری نشان دهد که محصول یا خدمات شما چه چیزی را ارائه می دهد، ارزش آن را به مشتری نشان دهد و تحقیقاتی را ارائه دهد که از ادعاهای شما پشتیبانی می کند. یک بخش بدن موثر باید ساده و دقیق باقی بماند و تنها بر با ارزش ترین اطلاعات تمرکز کند تا علاقه ایجاد کند و گیرنده را متقاعد کند.

۴. بسته شدن

بخش پایانی یک ایمیل فروش جایی است که می‌توانید مستقیماً از گیرنده دعوت کنید تا به ایمیل شما پاسخ دهد یا یک تماس تلفنی یا جلسه برای بحث بیشتر درباره پیشنهاد خود برنامه‌ریزی کنید. مهم است که یک فراخوان روشن برای اقدام ارائه دهید تا مشتریان دقیقا بدانند که چگونه گام های بعدی را بردارند. بیانیه یا سوالی را بگنجانید که آنها را ترغیب می‌کند که با هم تماس بگیرند.

۵. امضاء

امضا اطلاعات تماس، اولویت‌ها و در دسترس بودن شما را نشان می‌دهد. ارائه تمام اطلاعات لازم بسیار مهم است تا گیرنده چندین گزینه برای تماس با شما داشته باشد. همچنین می توانید پیوندی به پروفایل های شبکه حرفه ای خود یا وب سایت شرکت خود اضافه کنید.

نکاتی برای نوشتن ایمیل های فروش موثر

این احتمال وجود دارد که مشتریان احتمالی و فعلی شما هر روز ایمیل های فروش زیادی دریافت کنند. قوی ترین ایمیل های فروش ساختار، لحن و محتوا را بهینه می کنند تا گیرندگان بتوانند به سرعت پیام را بخوانند و درک کنند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در نوشتن ایمیل های فروش موثرتر کمک می کند:

زمان ارسال ایمیل فروش

موقعیت‌های مختلفی وجود دارد که در آن شما می‌توانید یک ایمیل فروش ارسال کنید، اما اینها روش‌های معمول و مؤثر هستند:

مطالب مرتبط: اتوماسیون بازاریابی ایمیلی چیست؟ – راهنما

خروج از نسخه موبایل