نماد سایت ایوسی

استفاده از نظرسنجی برای فروش و بازاریابی

انواع تحقیقات بازاریابی

ایده های محتوا از مخاطبان هدف خود بپرسید که چه چیزی می خواهند بدانند و پاسخ آنها را در اولویت مطالب بازاریابی خود قرار دهید.

به بازخورد بازار پیش بروید.  فکر می کنید محصول شگفت انگیزی دارید؟ ابتدا از افراد بخواهید که مطمئن شوید بازار آماده است.

نظرسنجی و مشارکت  از مخاطبان هدف خود سؤالات درست بپرسید و مستقیماً با هر فردی که به نظرسنجی و نظر پاسخ می دهد درگیر شوید. از آنها بپرسید که چرا آنها جزئی از اکثریت یا دور از دسترس بودند.

بینش سرنخ برای سرنخ های خود دریافت کنید: از مشتریان سرنخ خود نظرسنجی کنید و از نتایج به عنوان یک گفتگوی فروش استفاده کنید. “ما یک نظرسنجی در بازار هدف شما انجام دادیم و بسیار شگفت زده شدیم که یاد گرفتیم… فکر می کنید چرا اینطور است؟”

خروج از نسخه موبایل