ما یک راهنمای جامع برای کمک به شما در برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی دست نویس نوشته ایم
در عصری که همه چیز دیجیتالی شده و با کلیک ماوس قابل دسترسی است، نوشتن نامه ها با دست امری قدیمی و اتلاف وقت بزرگ است. بازاریابی در ۲۰ سال گذشته تکامل یافته است و رویکرد کسب و کارها به تبلیغات را تغییر داده است.
دو دهه پیش بازاریابی دیجیتال یک بخش ثانویه از آمیخته بازاریابی بود، حتی اگر کمتر مرتبط نباشد. با این حال، در سال های جاری، بازاریابی دیجیتال نقطه شروع هر کمپین است. بازاریابان نیاز به صرف زمان ارزشمند برای نوشتن نامه شخصی را از دست دادند و به آرامی دستخط را به هنر گمشده تبدیل کردند.
خوشبختانه، چند سال پیش، سازنده سختافزار DIY مستقر در کالیفرنیا، Evil Mad Scientist ، تصمیم گرفت روح بازاریابی دستنویس را احیا کند. آنها یک پلاتر قلم روباتیک با یک هدف ایجاد کردند: هدایت خودکار در طول یک سطح.
با شروع از یک مفهوم ساده، شرکتها در سراسر جهان برای توسعه یک مدل کسبوکار پیرامون این اختراع عجله کردند. ثابت شد که مقیاس این راه حل دشوار و پرهزینه است، بنابراین نیاز به یک تکنیک برتر افزایش یافت.
Scribeless، یکی از پیشگامان این صنعت، تصمیم گرفت از مزایای هوش مصنوعی استفاده کند و راه حلی ایجاد کرد که زمانهای چرخش سریعتر را با هزینه کمتر برای هر واحد ارائه میدهد. اینگونه بود که بازاریابی دست نویس باعث جهش دیجیتالی شد.
بازاریابی دست نویس چیست؟
بازاریابی دست نویس یک روش رایج در صنایعی است که شخصی سازی و تجمل گرایی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. نرم افزار اختصاصی برای هدایت پلاتر قلم برای تولید نامه های شخصی سازی شده برای مشتریان و مخاطبین با ارزش استفاده می شود. این راه حل های مبتنی بر ربات سعی می کنند پیچیدگی های نوشتار انسان را تقلید کنند و در عین حال هزینه های تولید را پایین نگه دارند.
معمولاً بازاریابی دستنویس توسط تیمهای فروش و بازاریابی با هدف حفظ رابطه نزدیک با مشتریان، بهبود وفاداری مشتری و بهبود نرخ باز استفاده میشود. بسته به کمپین، اندازه کاغذ از A4/حرف، A5/نیم حرف و A6/کارت پستال متغیر است.
دلایل استفاده از بازاریابی دست نویس
اکنون که می دانید بازاریابی دست نویس چیست، بیایید ببینیم که چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد.
این یک راه به یاد ماندنی برای انتقال پیام شما است
هر روز، مصرفکنندگان و متخصصان مورد بمباران ایمیلهای تبلیغاتی، تبلیغات دیجیتال و دعوتنامههای جلسه قرار میگیرند. بین سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸، یک حرفهای به طور متوسط روزانه ۹۰ ایمیل دریافت میکرد ! یعنی هر ۱۶ دقیقه یکی.
انتقال پیام شما در این شلوغی دیجیتال بسیار دشوار است. با بازگشت به اصول اولیه، بازاریابی دست نویس بر جنبه شخصی ارسال نامه تمرکز دارد. این یک واقعیت شناخته شده است که پاکت های دست نویس تا ۹۸٪ نرخ باز شدن دارند در حالی که فقط ۴۲٪ از گیرندگان نامه های مستقیم چاپ شده را می خوانند یا اسکن می کنند. این بدان معناست که بازاریابی دستنویس بازدهی بسیار بهتری را به شما ارائه میدهد.
این یک راه قدرتمند برای گسترش شخصیت برند شما است
اکثر ارائه دهندگان خدمات نامه های دست نویس طیف گسترده ای از ویژگی های شخصی سازی را ارائه می دهند. اینها معمولاً شامل طیف وسیعی از سبکهای دستخط هستند که از نوشتههای انسان تقلید میکنند و چندین رنگ جوهر متناسب با برند شما. علاوه بر این، برخی از شرکتهای دستنویس حتی به شما اجازه میدهند لوگوی خود را در هدر اضافه کنید، پاورقی را ویرایش کنید یا یک تصویر پشتی اضافه کنید.
Scribeless یکی از همه کاره ترین راه حل های موجود در بازار است و از ابتدا به گونه ای ساخته شده است که کاملاً قابل تنظیم باشد. از بین بیش از ۵۰ سبک دست خط انتخاب کنید: از برازنده و بزرگ تا متلاطم اما جذاب.
حتی می توانید یادداشت های خود را با دست خط خود بنویسید! بازاریابی دستنویس باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد، بنابراین در شخصیسازی یادداشت برای مطابقت با دستورالعملهای برند شما محدودیتهایی وجود ندارد.
این یک راه موثر برای کاهش سر و صدای بازاریابی است
بیشتر نامههای پست مستقیم روی کاغذ اداری معمولی چاپ میشوند، که باعث میشود مقرونبهصرفه باشد اما نتیجهبخش نیست. یادداشت دستنویس که بر روی کاغذ ممتاز ۱۱۰ # (۳۰۰ گرم در متر) نوشته شده است، قرار است با اصالت و ضخامت خود، صدای بازاریابی را کاهش دهد.
کیفیت کاغذ بازتابی از برند شماست: قرار است استانداردی از برتری را تعیین کند و توجه شرکت شما را به جزئیات نشان دهد. علاوه بر این، پاکتهای دستنویس ضخیمتر بهعنوان مکاتبات شخصی تلقی میشوند که فقط توسط گیرنده مورد نظر باز میشوند.
با این حال، نامههای پست مستقیم چاپی معمولاً توسط افراد دیگر در سازمان باز میشوند. این امر به ویژه برای مشاغل سازمانی که در آن دستیاران یا منشی ها وظیفه دارند نامه ها را مرتب کنند تا از اتلاف وقت مدیر خود با مکاتبات بازاریابی جلوگیری کنند، مرتبط است.
این یک راه مقرون به صرفه برای هدف قرار دادن و تبدیل سرنخ های با ارزش بالا است
اصل پشت کمپین های پست مستقیم با هزینه تولید مرتبط است. بیایید کمی ریاضی سریع انجام دهیم: میانگین نرخ پاسخ برای پست مستقیم چیزی حدود ۵.۳٪ است. این بدان معناست که برای هر ۵ پاسخ، شما باید ۱۰۰ نامه را با هزینه ۲.۰۰ دلار ارسال کنید.
این کمپین حدود ۲۰۰ دلار هزینه دارد، بنابراین هزینه هر پاسخ ۴۰ دلار است. از طرف دیگر، میانگین نرخ پاسخ برای یک کمپین دست نویس ۲۵٪ با هزینه ۲.۵۰ دلار برای هر نامه است. این باعث می شود هزینه هر پاسخ ۱۰ دلار باشد، که چهار برابر کمتر از یک کمپین پست مستقیم است.
از نقطه نظر زیست محیطی، یک کمپین دست نویس می تواند به همان نتایج یک کمپین پستی مستقیم با ۵ برابر منابع کمتر برسد، که آن را به مقرون به صرفه ترین و سازگارترین راه حل تبدیل می کند!
این یک راه شخصی برای ایجاد روابط قوی با مشتری است
روانشناسی انسان می گوید که یک هدیه زمانی بسیار ارزشمندتر است که کسی وقت خود را برای خلق آن اختصاص دهد. به همین دلیل است که یک یادداشت دست نویس دریافتی توسط مشتری نه تنها به آنها احساس خاص بودن می دهد، بلکه واکنش مثبت آنها را با برند شما مرتبط می کند.
دوستان و همکارانشان بیش از اینکه خودشان تحت تاثیر قرار بگیرند، تصور خوبی از شرکت شما خواهند داشت. افزودن شخصیت برند شما و استفاده از یک سبک دست نویس که منعکس کننده اخلاق شرکت شما است، باعث می شود که مشتریان رابطه شما را چیزی فراتر از تجارت بدانند. به همین دلیل است که بازاریابی دستنویس به بهبود نرخ حفظ مشتری کمک میکند و شانس اینکه مشتریان شما را برای رقبایتان ترک کنند، کاهش میدهد.
دانلود کتاب: راهکارهای نوین بازاریابی: چطور در کمتر از یک سال به درآمد حیرتانگیز دست پیدا کنیم؟ |
اهمیت یادداشت های دست نویس در روابط با مشتری
ابراز قدردانی کنید که ارزش طول عمر مشتری را افزایش می دهد
گفتن یک تشکر ساده ممکن است راه درازی داشته باشد. در عصر دیجیتال، تعاملات انسانی به طور فزایندهای نادر است و یک یادداشت دستنویس میتواند تفاوت بین مشتری یکبار مصرف و مشتری بازگشتی باشد. برای اطمینان از رشد طولانیمدت، یک قانون سرانگشتی خوب این است که روی کمامید و کمامید کردن تمرکز کنید. بیش از حد تحویل دادن
به دست آوردن یک مشتری جدید تا پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی هزینه دارد. این بدان معنی است که قوی نگه داشتن روابط فعلی شما راهی کارآمد برای کاهش هزینه های تولید سرنخ شما است. نظرسنجی انجام شده توسط Evergage نشان میدهد که بازاریابان نگرش مطلوبی نسبت به شخصیسازی دارند، به طوری که ۷۰ درصد میگویند شخصیسازی تأثیر قوی یا بسیار قوی بر بهبود روابط با مشتری دارد.
این گزارش Marketo از آن پشتیبانی میکند و نشان میدهد که بیش از ۸۵ درصد مشتریان انتظار تجربههای دیجیتال شخصیشده را دارند. ارسال یادداشتهای دستنویس شخصیشده نه تنها روابط قویتری با مشتری ایجاد میکند و بازگشت سرمایه شما را افزایش میدهد، بلکه ارزش طول عمر مشتری شرکت شما را نیز بهبود میبخشد. این می تواند تفاوت بین یک شرکت در حال مبارزه و یک شرکت موفق را ایجاد کند.
به آنها احساس خاص می دهد که حفظ مشتری را بهبود می بخشد
بدترین کابوس هر حرفه ای فروش از دست دادن مشتری است. هیچ چیز ترسناکتر یا دلهرهآورتر از دیدن یک مشتری طولانیمدت نیست که از او پرورش میدهید، به رقابت بروید. این نه تنها تأثیر ذهنی منفی بر تیم فروش شما خواهد داشت، بلکه سالانه ۱۳۶.۸ میلیارد دلار برای مشاغل ایالات متحده هزینه دارد.
تغییرات ساده در روش انجام کسب و کار، مانند تمرکز بر ایجاد کمپینهای بهتر پرورش پیشرو، میتواند به تبدیل مشتریان شما از خریدارانی که یکبار مصرف میکنند به مشتریان وفادار کمک کند. تنها در چند داستان موفق، هتل هایت رزروهای مکرر را تا ۱۸ درصد افزایش داد و eXp Realty با کمپین های بازاریابی دست نویس خود رشد ۹۱ درصدی را در جذب مجدد مشتری تجربه کرد.
علاوه بر این، مطالعات همچنین نشان می دهد که مشتریان وفادار پنج برابر بیشتر احتمال دارد خرید مجدد کنند و هفت برابر بیشتر احتمال دارد یک پیشنهاد جدید را امتحان کنند. واضح است که با تمرکز بیشتر بر مشتریان فعلی به جای تعقیب مشتریان جدید، فرصت بزرگی برای رشد کسب و کار شما وجود دارد. تمرکز بر حفظ مشتریان به حفظ روحیه تیم شما کمک می کند و در عین حال هزینه های بازاریابی را پایین نگه می دارد.
دستاوردهای آنها را تشخیص می دهد که به فروش بالای مشتری کمک می کند
بسیاری از متخصصان فروش و بازاریابی تفاوت واقعی بین فروش متقابل و افزایش فروش را درک نمی کنند:
بیع متقابل شامل تشویق مشتری به خرید محصول یا خدماتی است که مکمل محصول اولیه است. به سیب زمینی سرخ شده در همبرگر یا رینگ تایرهای جدیدتان فکر کنید. این فروش متقابل است.
در طرف مقابل، افزایش فروش به متقاعد کردن مشتری برای خرید نسخهای از محصول گرانتر اشاره دارد. این می تواند یک بلیط سینمای VIP نسبت به یک بلیط استاندارد باشد. اگر می خواهید تلاش های فروش خود را به درستی هدایت کنید، درک تفاوت بسیار مهم است.
وقتی صحبت از خرید آنلاین به میان می آید، افزایش فروش ۲۰ برابر موثرتر از بیع متقابل است. یک یادداشت دستنویس از قدرت شخصیسازی و تعامل انسانی استفاده میکند تا مشتریان شما را تشویق کند تا خرید خود را ارتقا دهند. این باعث افزایش بازگشت سرمایه و در عین حال بهبود روابط شما با مشتری می شود!
احساس شخصی می کند که به کاهش ناامیدی مشتری کمک می کند
همانطور که ممکن است وقتی فروش خوب پیش میرود بگویید «متشکرم»، گفتن «ببخشید» وقتی مشکلی پیش میآید میتواند تفاوت بین یک مشتری وفادار و یک مشتری از دست رفته را ایجاد کند. امریکن اکسپرس گزارش داد که ۳۳ درصد از مشتریان آماده تعویض ارائه دهندگان تنها پس از یک بار خدمات ضعیف به مشتریان هستند.
این امر بار بزرگی را بر دوش مشتریهای تیم وارد میکند. عذرخواهی شخصی برای مشتریان شما بسیار معنی دارتر است و به شما کمک می کند تا روابط بسیار قوی تری با آنها ایجاد کنید که احتمال زنده ماندن آنها بیشتر است.
معتبر به نظر می رسد که از برچسب زدن به عنوان بازاریابی جلوگیری می کند
یکی از سخت ترین زمینه ها برای تسلط بر بازاریابی پستی مستقیم این است که چگونه نامه خود را از دروازه بانان شرکت عبور دهید. نقش دروازه بان معمولاً توسط اعضای تیم مانند دستیاران اجرایی، مسئول پذیرش یا منشی انجام می شود. کار آنها این است که تماسها، نامهها و بازدیدکنندگان را بررسی کنند و آنهایی را که معتقدند ارزش وقت گذاشتن شرکت را ندارند منحرف کنند.
این دروازه بان ها اساساً کسانی هستند که تصمیم می گیرند یک کمپین موفقیت آمیز یا شکست خورده باشد. از آنجایی که اکثر مطالب بازاریابی ایمیلی مستقیم به صورت دیجیتالی چاپ می شوند، حتی با استفاده از یک مهر چاپی، فیلتر کردن آنها برای دروازه بانان کار نسبتاً آسانی است. یکی از مزیتهای اصلی که دستنویس نسبت به پست مستقیم دارد، اصالتی است که در دستخط روی پاکت و مهرهای سنتی چسبانده شده است.
این موارد حاکی از اهمیت هستند و فیلتر کردن یادداشتهای بازاریابی دستنویس را عملاً غیرممکن میسازند. به همین دلیل است که بازاریابی دستنویس تا ۹۸ درصد از نرخ باز برخوردار است، که باعث میشود آن را دوبرابر کارآمدتر از همتای پست مستقیم خود کند.
چگونه بازاریابی دست نویس را در استراتژی خود ادغام کنید
مانند هر کسب و کاری دیگری که به دنبال رشد است، باید ایده روشنی از موقعیت فعلی، موقعیت مورد نظر خود و نحوه رسیدن به آن داشته باشید. این مراحل را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه دست نویس را به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی خود تبدیل کنید.
عملکرد بازاریابی و فروش فعلی خود را ارزیابی کنید
همه چیز با درک روشنی از عملکرد بازاریابی شما شروع می شود. تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما بسیار بیشتر از تعداد بازدیدکنندگان است، بنابراین برای یافتن آمارهای پیشرفته در آن جستجو کنید. از این فرمول ها برای درک میزان عملکرد بازاریابی و فروش خود استفاده کنید.
بازگشت سرمایه گذاری
این معیار نسبت بین سود یا زیان ناشی از سرمایه گذاری بازاریابی را نشان می دهد. به این فکر کنید که چقدر برای یک کمپین بازاریابی (سرمایه گذاری) خرج می کنید و چقدر از آن (درآمد) عایدتان می شود. مثال زیر سرمایه گذاری ۱۰۰۰ دلاری در یک کمپین بازاریابی دست نویس و بازگشت ۵۰۰۰ دلاری در فروش را نشان می دهد. این بدان معناست که بازگشت سرمایه شما ۴۰۰٪ است.
((درآمد – سرمایه گذاری) / سرمایه گذاری) * ۱۰۰ = ROI %((5000 – 1000) / 1000 ) * 100 = 400%
ارزش طول عمر مشتری
یکی از مهمترین معیارهای یک تجارت در حال رشد، ارزش طول عمر مشتری یا CLV است. این اساساً به شما می گوید که مشتری چقدر با شما خرج می کند تا زمانی که از خدمات شما استفاده نکند. از مبلغی که مشتری متوسط شما در یک دوره زمانی صرف می کند، میانگین زمانی که یک مشتری از خدمات شما استفاده می کند و مبلغی که شما برای تبدیل مشتری متوسط هزینه کرده اید استفاده می کند.
میانگین هزینه مشتری * میانگین طول عمر – هزینه کسب = CLV $ 500 * 6 – $ 300 = $ 2700
منجر به نرخ تبدیل مشتری شود
درک اینکه چند درصد از مشتریان شما به مشتری تبدیل می شوند می تواند به شما کمک کند تا نقاط اصطکاک را در سیستم مدیریت سرنخ خود شناسایی کنید. این با تقسیم تعداد مشتریان بر تعداد سرنخ ها محاسبه می شود. برای بدست آوردن نرخ، نتیجه را در ۱۰۰ ضرب کنید. فرض کنید با یک کمپین بازاریابی دست نویس قصد دارید ۱۰۰۰ سرنخ را هدف قرار دهید. اگر ۱۰۰ سرنخ با شما تماس بگیرند و محصول شما را بخرند، به این معنی است که نرخ تبدیل شما برای آن کمپین ۱۰٪ است.
( تعداد مشتریان / تعداد سرنخ ها ) * ۱۰۰ = نرخ تبدیل % ( ۱۰۰ / ۱۰۰۰ ) * ۱۰۰ = ۱۰ %
نقاط اصطکاک را در سیستم مدیریت سرنخ خود بیابید
قیف مدیریت سرنخ خود را بررسی کنید تا ببینید به نظر می رسد سرنخ های شما کجا کاهش می یابد. معمولاً این قیف از ۶ مرحله تشکیل شده است که یک سرنخ برای تبدیل شدن به مشتری باید از آنها عبور کند: بازدیدکننده، سرنخ، سرنخ واجد شرایط بازاریابی، سرنخ واجد شرایط فروش، فرصت و مشتری. از یک مرحله به مرحله دیگر، نرخ تبدیل را محاسبه کنید تا متوجه شوید. جایی که بیشتر سرنخ های شما علاقه خود را از دست می دهند. در اینجا یک مثال است.
(سرنخ / سرنخ واجد شرایط بازاریابی) * ۱۰۰ = نرخ تبدیل % (۵۰۰ / ۱۰۰۰ ) * ۱۰۰ = ۵۰%
قسمت سمت راست قیف مدیریت سرنخ را هدف قرار دهید
بسته به ناحیه قیف که در آن نرخ تبدیل شما به ویژه پایین است، باید مشکل اساسی را پیدا کرده و به آن رسیدگی کنید.
- قیف مدیریت لید
TOFU – بالای قیف
یک مشکل در اینجا احتمالاً شامل ایجاد آگاهی در مورد شرکت شما یا مشکلاتی است که سعی می کنید به آنها رسیدگی کنید. سعی کنید بیشتر توضیح دهید که چگونه محصول شما نیازها و خواسته های مخاطبان هدف شما را برآورده می کند. نمونههایی از اینکه چگونه دستنویس میتواند در این بخش کمک کند، شامل ارسال یادداشتهای دستنویس برای معرفی کسبوکار شما، یا یادداشتهای دستنویس با هدف قرار دادن نیازهای آنها است.
MOFU – وسط قیف
این بخش از قیف به آموزش افراد درباره نحوه انتخاب راه حل برای رفع مشکلاتشان مرتبط است. اینجا جایی است که شما سعی می کنید مخاطب را متقاعد کنید که محصول شما یکی از بهترین های موجود در بازار است. ارسال یادداشتهای دستنویس که برخی از ویژگیهای محصولات شما را توضیح میدهد، یا دعوتنامههای دستنویس برای یک دوره آزمایشی رایگان میتواند برای شما مفید باشد.
BOFU – پایین قیف
آخرین بخش قیف جایی است که در مورد محصول خود صحبت می کنید و اینکه چرا بهترین راه حل از همه آنها است. اگر در این مرحله تبدیلهای پایینی میبینید، به این معنی است که دلایل کافی برای اینکه چرا بهترین راهحل برای آنها هستید، ارائه نکردهاید. دعوت نامه های دست نویس را برای یک جلسه نمایشی ارسال کنید. این به شما زمان می دهد تا ترس های رهبر خود را درک کنید و مستقیماً به آنها رسیدگی کنید.
تصمیم بگیرید که به دنبال چه چیزی در کوتاه مدت و بلند مدت هستید
با ایجاد نتایج قابل دستیابی، بازاریابی دست نویس را برای شما کارآمد کنید. برای اینکه مطمئن شوید اهدافتان واضح و معقول هستند، از چارچوب SMART استفاده کنید . اینها سوالاتی هستند که برای ایجاد اهداف مختصر باید به آنها پاسخ دهید:
- خاص – چه کاری را می خواهم انجام دهم؟
- قابل اندازه گیری – چگونه می توانم بدانم که چه زمانی به هدفم رسیدم؟
- دست یافتنی – آیا رسیدن به هدف برای من واقع بینانه است؟
- مرتبط – آیا رسیدن به هدف ارزش دارد؟
- زمانبندی – چه مدت باید به این هدف برسم؟
مثال: من می خواهم تا پایان سال ۱۴۰۱ ۵۰۰ کامپیوتر بفروشم.
بیشتر بخوانید: اهداف هوشمند یا SMART: تعریف و مثال
انتخاب کنید که آیا این یک کمپین یکباره است یا تکراری
دو راه برای ایجاد کمپین های دست نویس وجود دارد. در کمپین های یکباره، نامه های دست نویس فقط یک بار به لیستی از آدرس های انتخاب شده ارسال می شود. کمپینهای تکراری از لیستهای آدرس پویا استفاده میکنند که برای ارسال چندین نامه دستنویس در طول زمان بهروزرسانی میشوند. برای سادهتر کردن سازماندهی کمپینها، Scribeless به طور یکپارچه با Shopify، HubSpot و Zapier ادغام میشود . می توانید از Zapier برای ارتباط مستقیم با بیش از ۱۰۰۰ برنامه استفاده کنید. این بدان معنی است که می توانید اقداماتی را بر اساس تجارت الکترونیک و محرک های CRM ایجاد کنید و در زمان و منابع شما صرفه جویی شود.
قالبی طراحی کنید که نشان دهنده شخصیت برند شما باشد
کمپین بازاریابی دست نویس شما باید تلاش های بازاریابی فعلی شما را تحسین کند و با دستورالعمل های برند شما سازگار باشد. از لوگوها، از رنگ ها، تا خود دست خط. این مراحل را دنبال کنید تا بهترین استفاده را از برند خود ببرید:
- یک تصویر پشتی را برای تکمیل پیام خود آپلود کنید
- لوگوی خود را آپلود کنید و جزئیات خود را در فوتر اضافه کنید
- سبک دست خط خود را انتخاب کنید
نمونه هایی از پیام های دست نویس موثر
اگر متوجه شدید که به یک صفحه خالی خیره شدهاید، میتوانید از یکی از الگوهای مفید ما برای چرخاندن توپ استفاده کنید.
الهام بخش برای نوشتن یادداشت های سپاسگزاری عالی
نام مشتری عزیز،
اجازه دهید از این فرصت استفاده کنم و از شما برای انتخاب نام محصول برای نام شرکت تشکر کنم. ما واقعاً به خدمات خود افتخار می کنیم و مشتاقانه منتظریم تا سالهای طولانی با هم کار کنیم. اگر در مورد محصول یا خدمات ما سؤالی دارید، از شما دعوت می کنیم با شماره تلفن تماس بگیرید و ما خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم. یک بار دیگر از کسب و کار شما سپاسگزارم.
نام شما از COMPANY NAME
پیام رسانی هوشمندانه برای افزایش وفاداری مشتری
نام مشتری عزیز،
این نامه ای است تا به شما اطلاع دهیم که ما واقعاً از داشتن شما به عنوان مشتری قدردانی می کنیم. امیدواریم آنچه را که ارائه می دهیم دوست داشته باشید، و اگر چیزی وجود دارد که به بهبود تجربه شما کمک می کند، لطفاً به ما اطلاع دهید. ما همیشه به دنبال راه های جدیدی برای جلب رضایت مشتریان خود هستیم.
با احترام،
نام شما از COMPANY NAME
با این پیام های دعوت، حضور در رویداد را افزایش دهید
نام مشتری عزیز،
EVENT NAME در DATE در LOCATION برگزار میشود و ما دوست داریم در آن شرکت کنید! بیایید از یک روز از آنچه می توان انتظار داشت لذت ببرید و خاطراتی بسازید که فراموش نخواهید کرد. برای پاسخگویی با شماره تلفن تماس بگیرید.
منتظریم شما را آنجا ببینیم!
خالصانه،
نام شما از COMPANY NAME
پیام های شخصی برای تقویت کمپین های جمع آوری کمک های مالی
نام مشتری عزیز،
ما به دنبال افزایش AMOUNT هستیم، اما نمیتوانیم بدون کمکهای سخاوتمندانه شرکتهایی مانند شما این کار را انجام دهیم! با حمایت مالی از ما، INCENTIVE دریافت خواهید کرد و با کمک شما، امیدواریم امسال را به یکی از بهترین های خود تبدیل کنیم. از وقتی که گذاشتید متشکریم و امیدواریم به زودی از شما خبری بگیریم.
خالصانه،
نام شما از COMPANY NAME
طرح های موثر برای جذب مجدد مشتری
نام مشتری عزیز،
مدتی است که از شما خبری نداریم. از زمانی که شما رفته اید چیزهای زیادی تغییر کرده است و ما چیزهای جدید زیادی داریم که فکر می کنیم دوست دارید آنها را ببینید. در اینجا تخفیف برای ما وجود دارد، بنابراین لطفاً با ما تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید که خوب هستید!
بهترین ها،
نام شما از COMPANY NAME
یک جلسه را با این پیام متقاعد کننده دنبال کنید
نام مشتری عزیز،
از اینکه وقت گذاشتید و با ما ملاقات کردید متشکرم. خیلی عالی بود که بالاخره شخصاً با شما صحبت کردم و ما از ایده هایی که به روی میز آوردید قدردانی می کنیم. امیدواریم که شما هم مانند ما از بحث لذت برده باشید و اگر کار دیگری می توانیم برای شما انجام دهیم، لطفاً دریغ نکنید.
با احترام،
نام شما از “نام شرکت”
و بخوانید:
منبع: scribeless.co