فراخوانی برای اقدام بیانیه مختصری است که از خوانندگان میخواهد با یک اقدام خاص پاسخ دهند یا در چیزی شرکت کنند. در طول جستجوی کار، ممکن است با فراخوانهای مختلفی روبرو شوید که از شما میخواهند برای موقعیتهای خاصی درخواست دهید. همچنین میتوانید از فراخوانها برای اقدام در مطالب خود، مانند نامههای پوششی، برای دعوت از کارفرمایان برای تماس بیشتر با شما استفاده کنید.
در این مقاله از ایوسی، ۵۱ نمونه فراخوان برای اقدام را بررسی میکنیم تا به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه خودتان بنویسید.
مطالب مرتبط: چگونه یک فراخوان خوب بنویسیم (با مثال)
چرا دعوت به اقدام مهم است؟
نوشتن یک فراخوان قدرتمند، کسی را با ایده گرفتن یک مسیر خاص، مانند بازدید از یک وب سایت یا خواندن رزومه آشنا می کند و باعث می شود که آن اقدام جذاب به نظر برسد.
به عنوان مثال، کمپین های بازاریابی از فراخوان برای اقدام استفاده می کنند تا مشتریان برای خرید محصولات یک شرکت یا قرارداد خدمات با آنها انگیزه داشته باشند.
در طول جستجوی کار، شامل یک فراخوان برای اقدام در پایان نامه پوششی میتواند مدیران استخدام را ترغیب کند تا برای مصاحبه با شما تماس بگیرند. فراخوان برای اقدام همچنین میتواند در ایمیلها یا سایر ارتباطات کتبی که ممکن است هنگام درخواست در مورد استخدام و برقراری ارتباط با همکاران یا مشتریان استفاده کنید، گنجانده شود.
۵۱ نمونه فراخوان برای اقدام
در اینجا ۵۱ نمونه فراخوان برای اقدام آورده شده است:
فراخوان برای اقدام برای بازاریابی
کمپین های بازاریابی از فراخوان برای اقدام برای جذب مشتریان جدید یا تشویق افراد به خرید محصول جدید استفاده می کنند. در اینجا چند نمونه آورده شده است:
۱. “برنامه ما را به صورت رایگان بارگیری کنید”
این فراخوان برای اقدام مختصر است زیرا به وضوح آنچه را که مردم باید امتحان کنند (برنامه شرکت) و انگیزه انجام این کار (رایگان است، بنابراین هیچ هزینهای برای محصول وجود ندارد) را تبلیغ میکند.
۲. “بیا ما را ببین”
این فراخوان برای اقدام دعوت کننده و دوستانه است. ممکن است برای جذب مشتری به یک رستوران یا فروشگاه استفاده شود.
۳. “تقویم های خود را علامت گذاری کنید! فروش سالانه ما را از دست ندهید!”
در اینجا، دعوت به اقدام باعث می شود فروش آنقدر مهم به نظر برسد که خوانندگان باید آن را در تقویم خود قرار دهند، و ایده از دست دادن فروش آن را فوری می کند. همچنین خوانندگان را تشویق می کند که به یاد بیاورند چه زمانی است تا بتوانند در آن شرکت کنند.
۴. “امروز معامله انحصاری خود را ادعا کنید”
هر کسبوکاری میتواند از این فراخوان برای اقدام استفاده کند تا مشتریان بالقوه احساس کنند در چیزی منحصر به فرد مشارکت دارند.
۵. “اکنون بپیوندید و هر زمان خواستید لغو کنید”
این فراخوان برای اقدام به خوانندگان می گوید که امتحان کردن این سرویس بدون خطر است و تاکید می کند که پیوستن به آن آسان است.
۶. “اکنون از نماینده محلی خود بپرسید”
این فراخوان برای اقدام از خوانندگان میخواهد تا با یافتن اینکه نماینده محلی آنها کیست، تحقیقی انجام دهند و از آنها دعوت میکند تا با آنها تماس بگیرند، که دو فرصت را برای مشتریان فراهم میکند تا درباره کسبوکار بیشتر بیاموزند.
۷. “هنگام ثبت نام قبل از سال جدید یک هدیه رایگان دریافت کنید”
در اینجا، وعده یک هدیه رایگان به عنوان انگیزه ای برای تشویق مشتریان به ثبت نام در خدمات یک شرکت عمل می کند. همچنین می توان از آن برای ارجاع به خبرنامه ها یا اشتراک ها استفاده کرد.
۸. “ببینید چرا خدمات ما برای شما مناسب است”
این فراخوان به اقدام نشان میدهد که خدمات شرکت به نوعی برای همه مناسب است و از مشتریان میخواهد تا تعیین کنند که چرا این سرویس ممکن است برای آنها کار کند.
۹. “به باشگاه بپیوندید”
فراخوانی برای اقدام در اینجا به این معناست که مشتری بودن در این کسب و کار مانند حضور در یک باشگاه است که نشان دهنده انحصار بودن است.
۱۰. “با خرید با ما ۱۰۰ دلار پس انداز کنید”
این فراخوان شامل مقدار مشخصی از پول است که مشتری می تواند با خرید از فروشگاه خود پس انداز کند.
۱۱. “بیا با هم کار کنیم”
این شرکت احتمالاً جامعه را در اولویت قرار می دهد، زیرا مشتری ممکن است آن را فراگیر و شخصی ببیند.
۱۲، “اینجا بخور، خوشحال برو”
این به خوردن در یک رستوران خاص با شادی مربوط می شود که بیشتر مردم آن را می خواهند.
۱۳. “هر چیزی را که نیاز دارید در یک مکان دریافت کنید”
این فراخوان برای اقدام توانایی یک کسب و کار را برای ارائه یک تجربه خرید راحت برجسته می کند.
فراخوان برای اقدام برای یک آگهی شغلی
شرکتها ممکن است از فراخوانهای اقدامی مانند این در یک آگهی شغلی برای تشویق متقاضیان برای پیوستن به تیمشان استفاده کنند:
۱۴. “اکنون درخواست دهید”
این فراخوان برای اقدام ساده است و فوریت را ترویج می کند.
۱۵. “بدون تجربه لازم”
در حالی که این فراخوان با یک فعل شروع نمیشود، گفتن به نامزدها که نیازی به تجربه ندارند، میتواند افرادی را جذب کند که در غیر این صورت ممکن است به دلیل صلاحیتهایشان درخواست ندهند.
۱۶. “با ما کار کنید”
این فراخوان برای اقدام از نامزدها استقبال می کند و همکاری را ترویج می کند، که بسیاری از جویندگان کار در جستجوی خود اولویت دارند.
۱۷. فوراً شروع کنید
این فراخوان برای اقدام همچنین فوریت را ترویج می کند و نامزدهایی را که امیدوارند به سرعت شغل پیدا کنند، جذب می کند.
۱۸. “به خانواده ما بپیوندید”
در اینجا، فراخوان برای اقدام، کسب و کار استخدام را با یک خانواده برابر میکند و برای نامزدهایی با ارزشهای قوی خانوادگی و اجتماعی جذاب است.
۱۹. “برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت به دفتر ما مراجعه کنید”
استفاده از این میتواند به آوردن نامزدها به دفتر کمک کند، که به شرکتها و نامزدها اجازه میدهد در مراحل اولیه با یکدیگر ملاقات کنند.
۲۰. “درخواست خود را بصورت آنلاین در یک مرحله ارسال کنید”
این فراخوان امکان ارائه یک درخواست ساده را از طریق پورتال آنلاین فراهم می کند که برای داوطلبانی که همزمان برای چندین شغل درخواست می دهند جذاب است.
۲۱. “برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از درخواست همین حالا تماس بگیرید”
ارائه این گزینه به نامزدها برای تماس تلفنی و صحبت با شخصی، فرصتی برای مکالمه شخصی فراهم می کند که ممکن است متقاضیان را جذب کند.
۲۲. “برنامه خود را بسازید”
فرصت انتخاب زمانی که می خواهید کار کنید چیزی است که می تواند برای هر نامزدی جذاب باشد و این دعوت به اقدام را متمایز کند.
۲۳. «اکنون درخواست دهید؛ نامه پوششی اختیاری است»
این فراخوان ممکن است نامزدهایی را جذب کند که قبلاً نامه پوششی ننوشته اند یا به دنبال درخواست سریع هستند. همچنین این امکان را فراهم می کند که به هر حال یک نامه پوششی ارسال کنید، که ممکن است درخواست شما را از سایرین متمایز کند.
۲۴. “کار پیدا کن”
این فراخوان برای اقدام ممکن است در یک سایت کار ظاهر شود تا داوطلبان را تشویق کند تا فهرستهای شغلی خود را مطالعه کنند و کاربران را به مرور فهرستهای شغلی دعوت کند.
۲۵. “در هفته تا ۷۰۰ دلار درآمد کسب کنید”
در اینجا، غرامت بالقوه ۷۰۰ دلار به عنوان انگیزه ای برای نامزدهایی عمل می کند که میزان درآمد خود را در اولویت قرار می دهند.
۲۶. “از آسایش خانه خود کار کنید”
این دعوت به اقدام بر راحتی ناشی از کار از راه دور تأکید می کند، که می تواند برای نامزدهایی که به دنبال این نقش ها هستند جذاب باشد.
فراخوان برای اقدام برای پوشش نامه شما
گنجاندن یک فراخوان برای اقدام در نامه پوششی شما می تواند کارفرمایان را ترغیب کند که با شما تماس بگیرند و اطلاعات بیشتری در مورد یک موقعیت باز ارائه دهند. در اینجا چند نمونه از فراخوان برای اقدامی که ممکن است در پوشش نامه خود استفاده کنید آورده شده است:
۲۷. “برای هر سوال دیگری در اینجا با من تماس بگیرید”
این فراخوان از یک کارفرما دعوت می کند تا با اطلاعات تماس ارائه شده در مورد درخواست شما تماس بگیرد، بنابراین کارفرما می داند قبل از ایجاد سؤال از کجا باید با شما تماس بگیرد.
۲۸. “شما می توانید با من در این شماره تلفن تماس بگیرید:”
ارائه یک شماره تلفن در تماس برای اقدام روشی موثر برای ارائه مکانهای بیشتری است که کارفرما میتواند در مورد یک شغل با شما تماس بگیرد.
۲۹. “لطفاً مرا برای افتتاحیه های آینده در نظر داشته باشید”
این فراخوان برای اقدام از یک کارفرما میخواهد که اطلاعات شما را برای فرصتهای آینده در پرونده نگه دارد، که میتواند رابطه شما را با یک شرکت حفظ کند، حتی اگر موقعیتی که در ابتدا برای آن درخواست کردهاید به شما پیشنهاد نشود.
۳۰. “من مشتاقانه منتظر شنیدن شما هستم”
در حالی که این فراخوانی با فعل مانند نمونههای دیگر اینجا شروع نمیشود، به این معناست که کارفرما قبلاً تصمیم گرفته است با شما تماس بگیرد، که ممکن است آنها را تشویق به انجام این کار کند.
۳۱. “در صورت تمایل با هر به روز رسانی تماس بگیرید”
این فراخوان برای اقدام ممکن است کارفرما را وادار کند تا بهروزرسانیهایی را درباره پیشرفت شما از طریق فرآیند استخدام برای شما ارسال کند، که اگر منتظر دریافت پاسخ در مورد بیش از یک درخواست هستید، میتواند مفید باشد.
۳۲. “لطفا هر گونه اطلاعات اضافی که می توانید ارائه دهید برای من ارسال کنید”
با درخواست اطلاعات بیشتر در مورد یک شرکت یا موقعیت، می توانید بر علاقه خود به فرصت شغلی تاکید کنید.
۳۳. “لطفاً در صورت نیاز به چیز دیگری به من اطلاع دهید”
حتی اگر یک درخواست کامل ارسال کنید، می توانید با استفاده از فراخوانی مانند این یک گفتگو با کارفرما باز کنید.
۳۴. “از تماس با من در اینجا دریغ نکنید:”
این فراخوان به اقدام به کارفرمایان می گوید که تماس بیشتر با شما قابل قبول است و به این معنی است که شما می خواهید.
۳۵. “من می خواهم در اولین فرصت شما در مورد سوابق خود بیشتر بحث کنم”
این فراخوان برای اقدام تمرکز را روی شما قرار می دهد و به این معنی است که جزئیات جالب تری در مورد پیشینه شما برای بحث وجود دارد.
۳۶. “از هر بازخوردی که بتوانید ارائه دهید قدردانی می کنم”
درخواست بازخورد در پایان نامه شما می تواند کارفرمایان را وادار کند تا خارج از برنامه شما با شما تماس بگیرند.
۳۷. “من دوست دارم بیشتر در این مورد ملاقات و بحث کنیم”
این فراخوان ایده ملاقات حضوری را معرفی می کند و ممکن است کارفرمایان را ترغیب کند که شما را برای مصاحبه دعوت کنند.
۳۸. “امیدوارم به زودی از شما بشنوم”
اگرچه یک دعوت مستقیم نیست، اما این فراخوان به عمل به این معنی است که شما از یک کارفرما می شنوید و از آنها دعوت می کند تا به سرعت با شما تماس بگیرند.
فراخوان برای اقدام برای وب سایت حرفه ای شما
وبسایتها از فراخوانهای اقدام برای راهنمایی بازدیدکنندگان در مورد نحوه پیمایش و استفاده از سایتهایشان استفاده میکنند. در اینجا چند فراخوان برای اقدام وجود دارد که می توانید در وب سایت خود از آنها استفاده کنید:
۳۹. “برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید”
این فراخوانی برای اقدام ممکن است روی یک دکمه قابل کلیک قرار گیرد که کاربر را به صفحه جدیدی با اطلاعات بیشتر هدایت می کند.
۴۰. “با من تماس بگیرید”
در اینجا، فراخوان برای اقدام از بازدیدکنندگان دعوت میکند تا با مالک وبسایت تماس بگیرند و احتمالاً در نزدیکی صفحهای ظاهر میشود که شامل اطلاعات تماس آنها است.
۴۱. “درباره من/ما بیشتر بخوانید”
از این فراخوان برای اقدام میتوان برای دعوت از خوانندگان برای بازدید از صفحات دیگر یک وبسایت، مانند صفحه بیوگرافی شرکت، استفاده کرد، بهخصوص اگر در نزدیکی نوار ابزار یا سرصفحهای قرار داشته باشد که حاوی پیوندها است.
۴۲. “اشتراک گذاری”
اگرچه ساده است، یک دکمه “اشتراک گذاری” که به طور خودکار یک پیوند قابل اشتراک گذاری به یک صفحه ایجاد می کند، می تواند کاربران را تشویق کند تا یک وب سایت را با کاربران بالقوه بیشتری به اشتراک بگذارند.
۴۳. “شروع کن”
این فراخوان برای اقدام در وبسایتهایی برای کسبوکارهایی ظاهر میشود که ممکن است در تلاش برای فروش یک محصول یا خدمات باشند، و راهی آسان برای شروع فرآیند استفاده از کسبوکار ارائه میدهد.
۴۴. “با [ پلت فرم رسانه های اجتماعی ] وارد شوید “
اگر یک وبسایت گزینه ایجاد حساب کاربری یا ورود به سیستم را ارائه میدهد، اجازه دادن به کاربران برای انجام این کار از طریق یک پلت فرم رسانه اجتماعی قابل تشخیص میتواند احتمال ایجاد حساب کاربری را افزایش دهد.
۴۵. “برای خبرنامه ما ثبت نام کنید”
این فراخوان برای اقدام ممکن است روی یک دکمه قابل کلیک قرار داشته باشد که فرمی را برای کاربران باز می کند تا آن ها را پر کنند و وارد کردن آدرس ایمیل آنها و ثبت نام برای خبرنامه یا انتشارات دیگر را آسان می کند.
۴۶. ”جستجو…”
در حالی که ساده است، شامل گزینه ای برای جستجو در یک وب سایت به کاربران این امکان را می دهد که اطلاعات خاصی را که به دنبال آن هستند به سرعت پیدا کنند و آنها را به تعامل با وب سایت ترغیب می کند.
۴۷. “ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید”
این فراخوان معمولاً با پیوندهایی به حسابهای رسانه اجتماعی شرکت یا حرفهای همراه است. فراهم کردن مکانی که کاربران بتوانند همه این پیوندها را به طور همزمان مشاهده کنند و از آنها بخواهید مستقیماً حساب ها را دنبال کنند، می تواند این کار را راحت تر کند.
۴۸. “ببینید دیگران چه می گویند”
این فراخوان برای اقدام در بخشهایی از وبسایتها ظاهر میشود که شامل نظرات یا توصیفات کاربران قبلی است، که میتواند به کاربران احتمالی درباره دلیل استفاده از محصول یا خدمات ارائه شده اطلاع دهد.
۴۹. “دانلود”
در اینجا، فراخوانی برای اقدام از کاربران میخواهد فایلی را در رایانه خود دانلود کنند. این در وب سایت هایی که حاوی اسنادی مانند دستور العمل ها هستند مؤثر است.
۵۰. “در اینجا اهدا کنید”
اگر وبسایتی به دنبال جمعآوری سرمایه است یا اگر نماینده یک موسسه خیریه است، این فراخوان برای اقدام را میتوان روی یک دکمه قابل کلیک قرار داد که کمکهای مالی به هدف آنها را ساده میکند.
۵۱. “یک نقل قول دریافت کنید”
این فراخوان برای اقدام ممکن است در وبسایتی برای شرکتی استفاده شود که خدماتی با قیمت متفاوت ارائه میدهد. ارائه گزینه برای دریافت قیمت شخصی ممکن است مشتریانی را جذب کند که تحت تأثیر قیمت یک سرویس هستند.