نماد سایت ایوسی

درباره سفیر برند بیاموزید

سفیر برند

سفیر برند چه می کند؟

سفیر برند یک حرفه ای تبلیغاتی است که توسط یک شرکت استخدام می شود تا فروش را تشویق کند، آگاهی از برند را افزایش دهد و برند شرکت را در رویدادهای تبلیغاتی نمایندگی کند. سفیران برند از طریق رویدادهای بازشو، نمایشگاه‌های تجاری، نمایش‌های نمایشی در فروشگاه و نمونه‌برداری محصول، روابط تجاری با مشتری و کسب‌وکار با تجارت را ایجاد می‌کنند. آنها به طور مثبت شرکت را نشان می دهند و به معنای تجسم برند در ظاهر، شخصیت و رفتار هستند.

وظایف سفیر برند عبارتند از:

میانگین درامد

بسیاری از سفیران برند به عنوان کارمند پاره وقت کار می کنند، اگرچه برخی تمام وقت کار می کنند. دستمزدها بسته به سطح تجربه و مسئولیت های سفیر برند متفاوت است.

الزامات سفیر برند

سفیران برند باید الزامات حرفه ای خاصی را برآورده کنند و مهارت های سخت و نرم مورد نیاز برای موفقیت در این زمینه را نشان دهند:

تحصیلات

سفیران برند معمولاً باید دارای مدرک دیپلم دبیرستان یا GED باشند. شرکت ها اعلام خواهند کرد که آیا داوطلبان دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی را ترجیح می دهند. افراد ممکن است دارای مدرک در رشته های مختلف مانند ارتباطات، بازاریابی و سایر هنرهای آزاد باشند. دوره های لیسانس یا دانشکده فنی در فروش، بازاریابی و سخنرانی عمومی به ویژه به وظایف سفیر برند مربوط می شود.

آموزش

سفیران برند معمولاً تحت آموزش شرکت قرار می گیرند که ممکن است به صورت حضوری یا از راه دور تکمیل شود. آنها معمولاً باید تاریخچه و بیانیه مأموریت شرکت را علاوه بر اطلاعاتی در مورد محصولاتی که نمونه برداری می کنند و به مشتریان بالقوه ارائه می کنند، مطالعه کنند. آن‌ها همچنین در مورد راه‌اندازی مناسب در رویدادها آموزش دیده‌اند و معمولاً باید قبل از انجام رویدادها به تنهایی بر سفیر برند موجود سایه بگذارند.

گواهینامه ها

بسته به برندی که نمایندگی می کنند، سفیران برند ممکن است از گواهینامه های حرفه ای زیر بهره مند شوند:

اگر سفیران برند برای اثبات دانش و توانایی خود به گواهی نیاز داشته باشند، کارفرمایان به آنها هشدار می دهند. سفیران برندی که با مواد غذایی و نوشیدنی های الکلی کار می کنند ممکن است نیاز به گواهینامه در مورد مدیریت صحیح غذا و نوشیدنی داشته باشند:

مهارت ها

مهارت های کلیدی مورد نیاز برای یک سفیر برند موفق عبارتند از:

محیط کاری سفیر برند

سفیران برند ممکن است مستقیماً برای برندی که نمایندگی می کنند یا برای شرکت های بازاریابی یا تبلیغاتی که نماینده برندهای مختلف هستند کار کنند. آنها اکثر اوقات در رویدادهایی مانند نمونه برداری در فروشگاه یا همایش ها کار می کنند و ممکن است بسته به رویداد از آنها خواسته شود که در داخل یا خارج از خانه کار کنند.

ممکن است از سفیران برند خواسته شود که برای مدت طولانی در رویدادهایی بایستند که در آن نمونه ها را ارائه می دهند، محصولات را به نمایش می گذارند و مردم را در گفتگو در مورد برند شرکت درگیر می کنند. سفیران برند ممکن است نماینده بسیاری از صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی، شرکت های فناوری و برندهای مختلف مواد غذایی و نوشیدنی باشند. آنها اغلب ملزم به سفر محلی به رویدادهای مختلف هستند و ممکن است با نمایشگاه های تجاری به شهرهای مختلف سفر کنند.

چگونه سفیر برند شویم

در اینجا پنج مرحله برای تبدیل شدن به یک سفیر برند ضروری است:

۱. تحصیلات مربوطه را دنبال کنید.

معمولاً سفیران برند ملزم به داشتن مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن هستند. همچنین ممکن است گذراندن دوره های فنی یا اخذ گواهینامه های مرتبط در فروش، بازاریابی یا ارتباطات را در نظر بگیرید.

۲. کسب تجربه مرتبط.

شما می توانید با کار در زمینه هایی مانند فروش، خدمات مشتری و خرده فروشی تجربه حرفه ای کسب کنید. داوطلبانی که در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند می توانند تجربه کار به عنوان سفیران پردیس و ایجاد مهارت های ارتباطی و بین فردی را با تبلیغ یک نام تجاری برای سایر دانشجویان در دانشگاه خود کسب کنند.

۳. درباره شرکت ها و رویدادهای تبلیغاتی در منطقه خود تحقیق کنید.

می‌توانید با جستجوی آنلاین برای «رویدادهای برند»، «آژانس‌های کارکنان» و «سفیران برند»، موقعیت‌های مرتبط را جستجو کنید. این به شما کمک می‌کند موقعیت‌هایی را پیدا کنید که مستقیماً برای برندی که نماینده آن هستید یا برای شرکت‌های تبلیغاتی و آژانس‌های کارمندی که نماینده شرکت‌های مختلف هستند کار می‌کنند. انتخاب شرکت‌هایی را که می‌خواهید نمایندگی کنید محدود کنید و روی شرکت‌هایی تمرکز کنید که مأموریت یا محصولات آنها به شما علاقه دارد یا الهام‌بخش شماست.

۴. درخواست کار برای رویدادهای شرکت.

رزومه خود را به روز کنید تا شامل بالاترین سطح تحصیلات و تجربه حرفه ای مرتبط باشد. مهارت های ارتباطی و بین فردی و هرگونه تجربه فروش یا بازاریابی را برجسته کنید. اشتیاق خود را ابراز کنید و دانش خود را در مورد برند در نامه حمایتی خود نشان دهید. ممکن است بتوانید فرصت های سفیر برند را در وب سایت شرکت پیدا کنید. با این حال، حضور در یک رویداد تبلیغاتی و معرفی حضوری خود به نماینده شرکت می تواند تاثیرگذارتر باشد.

۵. محصولات و ماموریت شرکت را مطالعه کنید.*

مطالعه تاریخچه و چشم انداز برند می تواند به شما کمک کند در طول مصاحبه با اطمینان در مورد برند صحبت کنید. می توانید از طریق منابعی مانند وب سایت این شرکت با ویژگی های کلیدی برند آشنا شوید.

شرح شغل سفیر برند

SweetTree Inc. به دنبال یک سفیر برند مشتاق است تا خط جدید نوشیدنی‌های پروتئینی گیاهی خود را در رویدادهای تبلیغاتی مانند نمونه‌برداری و همایش‌های فروش نمایندگی کند. سفیر برند به عموم و فروشندگان بالقوه در مورد مأموریت SweetTree برای ارائه نوشیدنی‌های با پروتئین بالا و بهبود تمرینات ورزشی و نوشیدنی‌های جایگزین وعده‌های غذایی ساخته شده از مواد ارگانیک با منابع اخلاقی، آموزش می‌دهد. نامزدها باید پرانرژی و برون‌گرا با مهارت‌های ارتباطی عالی باشند. علاقه مندان به تناسب اندام و تناسب اندام تشویق می شوند که درخواست دهند. فروش قبلی یا تجربه بازیگری امتیاز محسوب می شود.

خروج از نسخه موبایل